Zeg dat ! , helemaal naar Leusden !quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:15 schreef GI het volgende:
Blergh.
Nog geneukt ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:32 schreef Jarno het volgende:
Blurgh.
Met dit weer?quote:
men het is onwijs koud !quote:
Ja, nu, maar nu is het te vroeg.quote:
Naja kijk je bent er natuurlijk al half klaar vooor als je wakker wordt.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, nu, maar nu is het te vroeg.
Vroege-ochtendsex.![]()
.
Alleen in theorie hoor. Ik ben al blij dat ik 's ochtends de douche haal en me aan weet te kleden, verder kan ik echt niks hebben dan.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Naja kijk je bent er natuurlijk al half klaar vooor als je wakker wordt.
naja , ik sta ook niet te popelen als om 4:50 uur mn wekker gaat zoals vandaagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Alleen in theorie hoor. Ik ben al blij dat ik 's ochtends de douche haal en me aan weet te kleden, verder kan ik echt niks hebben dan..
Nah ik vind het wat matig , wat skeelt dr an ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 07:44 schreef GI het volgende:
Is het al duidelijk dat ik me niet okay voel ?
Q.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:12 schreef Q. het volgende:
Oldbies.
NOOB !quote:
ik weet het niet , heb je haar al gevraagd ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:18 schreef jogy het volgende:
Ohja, ik ben verliefd op mijn camera, zou het mogelijk zijn om ermee te trouwen?
Ja een paar keer maar het piept alleen maar. is dat normaal, moeten we nu in relatietherapie?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:21 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet het niet , heb je haar al gevraagd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |