Ik vind eigenlijk alle lekkere wijven vaak beroerd qua karakter. Laat dus staan dat het een beroerd wijf zou zijn, dan is het karakter beroerd en het lichaam ook nog eensquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:12 schreef miss_bleu het volgende:
welk beroerd ding vind jij nou echt een lekker wijf
en bedankt.. zwaai ik nogwel snel terug. :squote:
ik had het vooral tegen 3minuteheroquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:38 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
en bedankt.. zwaai ik nogwel snel terug. :s
K dan!quote:
Je hebt geen OO toegang, je bent dus nog net geen fossielquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:27 schreef Faithy het volgende:
renz0r een oldbiewat ben ik dan wel niet
Goed, dan kun je nu weer gaanquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:01 schreef renz0r het volgende:
[..]
3
Had hiervoor andere nick en veel lurken
Die ondertitel dient voor het uitlokken van reacties. Reacties uitlokken is hip.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
En dat met zo'n ondertitel, waar ik het overigens niet mee eens ben
had je niet wat lekkers mee kunnen nemen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:07 schreef MissHobje het volgende:
Misschien naar het hiernamaals.quote:
Pff, de hitte stijgt naar je hoofd, nietwaar?quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:23 schreef n00cL30n het volgende:
cryptisch, matige donderdagavond garp:
maals ... hier
Heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
had je niet wat lekkers mee kunnen nemen?
Yepos... Ga weer naar huis... Kooitje is weer open gedaan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pff, de hitte stijgt naar je hoofd, nietwaar?
Aha! Ik ben dol op koppelenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:56 schreef miss_bleu het volgende:
mensen we moeten een vriending voor Paxlie gaan zoeken! Die gozer werkt alleen maar en wil neuken!
beetje in de regio zou handig zijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Aha! Ik ben dol op koppelen
Nog voorkeuren verder behalve een goed lichaam en dito karakter?![]()
Laat me raden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:14 schreef YPPY het volgende:
Ik zal maar niet vertellen hoe J. thuis doet.
Okay danquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Laat me raden.
J. maakt een foto van een voorwerp, zet dat op z'n computer en houdt vervolgens het orginele voorwerp naast z'n scherm en roept dan "YPPYPPYPPYPPYPPYPY! KOM KIJKEN!!! PRECIES DEZELFDE KLEUR!!!!!"![]()
![]()
.
En dan 10 minuten later hetzelfde, maar dan met een ander voorwerp natuurlijk..
quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Okay dan
Ik heb deze week weer een collega uit monnickendam binnengekregen dus ik ga even overleggen
Of kan ik je interesseren in eentje met cup D, een platte buik en een lief karakter, die wel ietwat lastig is? Die heb ik direct in de aanbieding nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |