Ja straks nemen we redbull in de pauze.quote:
Je houdt het voetvolk tenminste bezig en het is financieėl verantwoordbaar naar boven toequote:
Ach het zit bij ons in de planning dat ik misschien thuis kan werkenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:33 schreef Joene het volgende:
[..]
ik wil het liefst beroepswerkeloos zijn maarja.
dat ene bakkie is vandaag niet genoeg om op gang te komen heb ik het ideequote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:45 schreef Jarno het volgende:
Met dat warme weer vind ik koffie echt niks. 's Ochtends even een bakkie (of 2) om op gang te komen, daarna is het water, fris en thee.
Men de dag dat ik thee drink ga ik dood.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:45 schreef Jarno het volgende:
Met dat warme weer vind ik koffie echt niks. 's Ochtends even een bakkie (of 2) om op gang te komen, daarna is het water, fris en thee.
Nou ik hoef al die bocht nietquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:47 schreef Jarno het volgende:
Thee is.
Maar dan niet die laffe Pickwick meuk die ze hier hebben..
we zatten heel mooi op de 12de als enige. Hele afdeling voor ons zelf. Nu moeten we naar 10 bij ICT gaan zitten.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zjin jullie ook zo'n bedrijf waar afdelingen eigenlijk continue aan het verhuizen zijn?
Neh.. Puur en zo sterk mogelijk, moet desnoods de bonen nog tussen mijn kiezen malen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Suiker en melk derbij. Whoppa....goed voor je gezondheid.
Klinkt goed jah!quote:
maguhquote:
Oh leuk en dan komt van riemsdijk het verplaatsen ?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:48 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Joene, we moeten alleen alles inpakken en stickeren
Douchen... jummyyyyyyyy!!!!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:47 schreef Tally het volgende:
Ik ga zo eens douchen... of in bad.. en dr na koffie drinken om wakker te worden
Ik heb een heerlijk bad..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Douchen... jummyyyyyyyy!!!!
Zit nogsteeds in een verbouwing, moet dus genoodzaakt bij ouders douchen. :-s
Hopelijk is de volgende week de badkamer klaar.
PA van Rooyen uit Uithoornquote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh leuk en dan komt van riemsdijk het verplaatsen ?
Lekker hoor... Er zit nu al bijna 5 weken verbouwen op. We konden al het leidingwerk en elektra opnieuw doen, aangezien de voorgaande eigenaar echt gevaarlijk prutswerk had afgeleverd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk bad..
Een bubbelbad
Prachtige douche.. Al zeg ik het zelf..
Hebben heel wat uurtjes ingezeten.. En niet alleen in het verbouwen
Da's hier bijna om de hoek.quote:
De rest van de dag ben je vrij straks ?quote:
Kan jij ook niet helpenquote:
Woei , das best okay !quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:03 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
16.00 stoppen we er mee, gaan we de kroeg in en om 18.30 uur gaan we uiteten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |