Lachen mag!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
(sorry... ik moest lachen!)
[..]
Moggeh meis
Jij wordt ook een dagje ouder.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:01 schreef Kreator het volgende:
Ah. GI is Knut. Ik volg het allemaal niet zo.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:01 schreef Kreator het volgende:
Ah. GI is Knut. Ik volg het allemaal niet zo.
Dat is ook veel werk. Wij hebben een vriendin gevraagd foto's te maken en J. vader heeft er ook wat geschoten. Die moest ik allemaal uitzoeken (digitaal) en een gedeelte bewerken. Dat is afgedrukt, maar de printer stond daar te donker ingesteld. Daarom heb ik de donkere foto's ook nog ergens anders besteld. Alles is nu terug, we hebben een album, maar het plakken (en vooral de teksten erbij) kost nog veel tijd. En komend weekend moet het af zijn. Gelukkig maar dat ik vandaag nog vrij ben.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb vorige week een mapje gekregen met alle 170 foto's die op de bruiloft zijn gemaakt..
Daarvan moeten we een selectie maken van de foto's die in het fotoalbum komen..
Die selectie moet ik doorgeven aan de fotograaf.. De foto's worden gedrukt en dan krijg ik ze terug en ga ik ze samen met de fotograaf inplakken..
Duurt dus nog even voor die van ons klaar is..
Jullie hadden ook een 'echte' fotograaf? Succes met plakken en bewaar het niet voor de koude wintermaanden wat het is zoiets dat je dan echt nooit meer doet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:51 schreef GI het volgende:
[..]
Wij moeten de foto's nog ophalen.
De digitale foto's heb ik wel maar de shoot nog niet.
Er is het een en ander gebeurt (overlijden in de familie) in de weken erna. We gaan proberen dit van de week op te halen. Album willen we wel, en gaan we ook zelf doen.
Dat is inderdaad een hoop werk..quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:03 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat is ook veel werk. Wij hebben een vriendin gevraagd foto's te maken en J. vader heeft er ook wat geschoten. Die moest ik allemaal uitzoeken (digitaal) en een gedeelte bewerken. Dat is afgedrukt, maar de printer stond daar te donker ingesteld. Daarom heb ik de donkere foto's ook nog ergens anders besteld. Alles is nu terug, we hebben een album, maar het plakken (en vooral de teksten erbij) kost nog veel tijd. En komend weekend moet het af zijn. Gelukkig maar dat ik vandaag nog vrij ben.
Doe dit ook wel graag.quote:
Ja, zo'n mannetje met een camera (En officieel fotograaf enzo). Ik wil het ook niet bewaren maar ik moet ze nog wel ophalen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:04 schreef YPPY het volgende:
[..]
Jullie hadden ook een 'echte' fotograaf? Succes met plakken en bewaar het niet voor de koude wintermaanden wat het is zoiets dat je dan echt nooit meer doet.![]()
Typisch, voor een fotograaf.quote:
Vraag het Sil!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:12 schreef GI het volgende:
(of hoe je dat ook spelt)
Oooooooooooooooooooowh..quote:
Oe geil!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bill en ik zeggen: Yeah. Rrrrrright....
Ja weet ik veel wat jullie allemaal samen doen..quote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat jullie allemaal samen doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |