quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:26 schreef eL. het volgende:
NJ zet de OP erin.
Alleen sta ik er wéér niet in hè.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:27 schreef NJ het volgende:
Zo ban ik.
Oe Foto!!!!!!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:24 schreef eL. het volgende:
Nou Tal, gelukkig vliegen er vele reigers over ons pand en die schijten de boel aardig wit inmiddels, ik heb die korte broek toch maar aangedaan en heb ook geen shirt meer aan, verder gebruik ik persucht om mezelf te koelen, ze kunnen de pot op.
Wat wel verkoelend werkt, is dat ik kerstkaarten druk, met sneeuw enzo..
Ik kan me nog een foto van een shirtloze el, mét boormachine herrineren.quote:
Verdomd, wie is er weg dan ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:28 schreef NJ het volgende:
Middelste rij, vierde icoontje.
Iemand die ik hier slecht één keer een tvp heb zien plaatsen, heel wat topics geleden.quote:
Ah, dequote:Op donderdag 6 juli 2006 11:29 schreef NJ het volgende:
Ik kan me nog een foto van een shirtloze el, mét boormachine herrineren.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik kan me nog een foto van een shirtloze el, mét boormachine herrineren.
Ja?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Iemand die ik hier slecht één keer een tvp heb zien plaatsen, heel wat topics geleden.
Ach Tink is gewoon klaar met Fok! en heeft geen behoefte om in Oud updates te gaan geven over Plien.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:10 schreef YPPY het volgende:
[..]
Fijn dat ze zo nog wel kan slapen.Dan waait het zeker wat door? Jammer dat jullie niet meer in oud posten. Doet ze het goed verder?
Misschien wel omdat ze dan gezelschap heeft. Volgens m'n schoonzusje gaat m'n nichtje ook moeilijk doen als ze alleen is en is ze in gezelschap een stuk makkelijker. Maar zij is wel een stuk jonger natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:37 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ach Tink is gewoon klaar met Fok! en heeft geen behoefte om in Oud updates te gaan geven over Plien.
En doorwaaien?. Nee het is zelfs warmer in de woonkamer dan de slaapkamer maar de lokatie bevalt haar beter blijkbaar. Voor de rest doet Plien het geweldig en is het prachtig om te zien dat ze je herkent en meteen met de mooiste lach van de wereld naar je kijkt.
Nou ze ligt dan meestal wel alleen in de woonkamer omdat we haar niet wakker willen maken. Dus dan zitten wij buiten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:40 schreef YPPY het volgende:
[..]
Misschien wel omdat ze dan gezelschap heeft. Volgens m'n schoonzusje gaat m'n nichtje ook moeilijk doen als ze alleen is en is ze in gezelschap een stuk makkelijker. Maar zij is wel een stuk jonger natuurlijk.
Wat klink je leuk verliefd.
wat heeft die kantine van jullie in de aanbieding?quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:00 schreef Paxlie het volgende:
[..]
wat heeft die kantine van jullie in de aanbieding?
doet u dat maarquote:2. Luxe bol Rosbief
Wok schotel met beefreepjes en groenten
ik kom morgen bij je lunchenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:17 schreef miss_bleu het volgende:
heb nu de bol rosbief. morgen de spare-ribs
Neem foto's!quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goedemorgen. Ik ga maar weer eens over het strand slenteren met de lunch.
El. is een kloon, ksssstquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:11 schreef cygnusx het volgende:
Als El. een oldbie is ben ik het waarschijnlijk ook. wat is de norm?
(stiekeme tvp)
Wat leuk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:58 schreef Havoc het volgende:
En verliefd? Hell yeah, supertrots op haar en dolgelukkig.
Woei, welke kleur?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:13 schreef miss_bleu het volgende:
sow mijn zusje belde. Mijn haar word vanvond geverft
Hahaha, is het stiekem toch een sissy geworden?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:14 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat leuk.![]()
Ik zal maar niet vertellen hoe J. thuis doet. Is meteen zijn hele reputatie verpest.![]()
El is ok , doeg he !quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:11 schreef cygnusx het volgende:
(stiekeme tvp)
Ksst laat nou !quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:14 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat leuk.![]()
Ik zal maar niet vertellen hoe J. thuis doet. Is meteen zijn hele reputatie verpest.![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:14 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat leuk.![]()
Man boeien post gewoonquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:11 schreef cygnusx het volgende:
(stiekeme tvp)
Ik vertel niks.quote:
Ik ligt al tijden niet zo wakker van een banquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Iemand een ban aannaaien is ook een ban hè
En ja.. succes!quote:
ach er is toch geen policy meer, alleen inzicht door modjesquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Iemand een ban aannaaien is ook een ban hè
Dan weet ik het welquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik vertel niks.![]()
Het is vast iets dat al die oude rellers hebben.![]()
Hoi. Neuken?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:47 schreef Joene het volgende:
Hoi , woei ! net hier de boel behoed voor een uitwijk-situatie.
Nou net na dat ik die zin intik , belt de klant .quote:
Dank je, hè.quote:
Graag gedaan hoor... Zit nogsteeds te wachten op een jonger broertje.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:38 schreef Paxlie het volgende:
[..]gromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* n00cL30n doet maar ff weer jaloers wordt!quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:56 schreef miss_bleu het volgende:
mensen we moeten een vriending voor Paxlie gaan zoeken! Die gozer werkt alleen maar en wil neuken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Is niet zo moeilijik...gewoon zeggen dat je hebt geneukt met x voetballer ofzo.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:11 schreef Paxlie het volgende:
ik ben nog geen beroemdheid
Heyquote:
Moet ook gebeuren he?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:16 schreef Faithy het volgende:had me hier eerder moeten melden geloof ik
![]()
naar werk
Hmmm... wie niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |