Nee, van vrienden die in Scheveningen zelf wonenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
jij was er ook, dat je er last van had?
Ik ga zelf naar de Maarssenveenseplassen of het Juliana parkquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:14 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nee, van vrienden die in Scheveningen zelf wonen![]()
jij nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:28 schreef Arid het volgende:
Maarsseveen, mag je daar ook naakt zwemmen?!
Daar zijn altijd alle utrechtse tokkies...quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:14 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik ga zelf naar de Maarssenveenseplassen of het Juliana park![]()
Nee, want het was opmerkelijk rustig in het Juliana park afgelopen zaterdagquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:36 schreef Shogo het volgende:
[..]
Daar zijn altijd alle utrechtse tokkies...![]()
Je moet de juiste plekken weten. Je moet bijvoorbeeld niet in het betaalde gedeelte zittenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:19 schreef WouterFB het volgende:
[..]
niet dat het daar nou altijd zo rustig is
Wilhelminapark is inderdaad leuker, maar ik woon zelf in de buurt van het Julianapark. Vind het niet de moeite waard om de stad door te crossen wanneer ik een prachtig park in de buurt heb zittenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:43 schreef Aurelium het volgende:
wilhelmina park is toffer
Juliana sluit al om 9 uur.
dat sowieso, maar dan nog..quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:43 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je moet de juiste plekken weten. Je moet bijvoorbeeld niet in het betaalde gedeelte zitten![]()
Daar wil ik je nog gelijk in geven, op bepaalde gedeeltes zitten inderdaad utrechtse tokkies. Die zitten meestal aan de kant van Utrecht gepositioneerd. Aan de kant van Maarssen valt het reuze mee.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:46 schreef WouterFB het volgende:
[..]
dat sowieso, maar dan nog..
heb niks tegen maarsseveen hoor, maar het zit er wel degelijk vol met utrechtse tokkies
westbroek kant tussen het naaktstrand en betaalde deel was ook goed te doenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:49 schreef LENUS het volgende:
[..]
Daar wil ik je nog gelijk in geven, op bepaalde gedeeltes zitten inderdaad utrechtse tokkies. Die zitten meestal aan de kant van Utrecht gepositioneerd. Aan de kant van Maarssen valt het reuze mee.![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:03 schreef WouterFB het volgende:
[..]
westbroek kant tussen het naaktstrand en betaalde deel was ook goed te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |