je klinkt alsof je denkt dat lb echt is. geacteerd dus. dat zie je niet alleen aan het neppe drama, maar natuurlijk ook aan de montage van de camera viewpoints. (zo zijn er wel meer van die programma's waarbij de camera altijd en overal precies op tijd aanwezig is om gebeurtenissen te filmen)quote:op donderdag 17 augustus 2006 07:55 schreef dborhem het volgende:
ow-maai-gaaaawd!!![]()
like,deze show heeft,like,een kloon!!!
iemand ooit aangedurfd om laguna beach te kijken??
hoogblond,gestift,gelipood en zo dom als een deur.
en ook nog met een paar himbo's,surferdudes (teutally steuked)
like,whateeevaaa.......![]()
![]()
whehe!quote:op vrijdag 18 augustus 2006 12:42 schreef burakius het volgende:
wat trouwens niet veel moeite zal zijn voor de negerin vanwege haar genen.
dan zijn ze like so depressed you knowquote:op zaterdag 19 augustus 2006 14:45 schreef 61neorej het volgende:
ik vind dat hele populair - niet populair gedoe toch wel zo triest. en je ziet het al in amerikaanse kinderprogramma's die je ook op fox kids ziet ofzo
ik vraag me trouwens af die verwende koters gaan janken als er een vlekje op de jurk zit of de bmw in de verkeerde kleur krijgen, maar hoe zouden die reageren als ze echt iets zouden overkomen een keer
ik houd je niet tegen.quote:op donderdag 17 augustus 2006 15:43 schreef vector_sld het volgende:
[..]
ik heb het ook gezien. eigenlijk zouden die meisjes één voor éen uitgewoond moeten worden door een acrobaat met een jongen van 25 cm.
een week geleden ook gezien, maar dat was een ander wijf. hoor je haar zeggen dat ze dik uit ziet in haar jurk. misschien dat ze ooit achter komt dat ze ook gewoon dik isquote:op zondag 6 augustus 2006 18:59 schreef empathologica het volgende:
[afbeelding]
my eyeeeees!![]()
serieus als ik zo'n onderkin en armen had zou ik eerst wat uurtjes sportschool doen voordat ik zo'n jurk aan trek.![]()
ook wel erg dat ze er zo blij mee was aleen maar omdat hij zo'n 3 auto's kostequote:op maandag 21 augustus 2006 11:18 schreef ivetje het volgende:
vanmorgen weer zo'n domme kipze kreeg van pappa en mamma een tiara die meer kostte dan 3 auto's
wat moet je met zo'n ding!! net of het er leuk uitziet als je de hele dag met een tiara op je hoofd rondloopt. je loopt toch gewoon voor lul met zo'n ding. kijk, voor dat feestje zou het nog kunnen ,maar wat moet je verder met een tiara. ik heb in mijn hele leven nog nooit een gelegenheid gehad dat ik dacht "goh, hier had ik wel een tiara voor op kunnen doen"
echt een onnozel kado vond ik dat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |