abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39650629
och... ik kijk het af en toe ook wel eens onder de noemer 'kansloos leedvermaak'.
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
  zondag 9 juli 2006 @ 03:11:55 #152
78918 SeLang
Black swans matter
pi_39650692
quote:
op donderdag 6 juli 2006 10:30 schreef -sandstorm- het volgende:
latinagirlies van 16 jaar

en die worden natuurlijk helemaal uitgewoond op zo'n negerfeest
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 9 juli 2006 @ 07:56:13 #153
46960 StefanP
polemicist
pi_39652690
nooit gezien, maar het klinkt bijzonder stemmingmakend! rijke patsertjes zonder enige levenservaring die van pappa's geld een mega pats-feestje moeten geven... ik moet toch maar eens een tv aanschaffen.

iemand een download link? ik kan niks vinden
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_39653670
quote:
op vrijdag 7 juli 2006 18:32 schreef affenstrudel het volgende:

[..]

precies, als je in amerika een fiat panda weet te bemachtigen, dan maak je echt de blits.
op zijn minst met je denk ik de enige die zo'n auto heeft
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  zondag 9 juli 2006 @ 10:51:56 #155
57702 osmo
Zuiderbuur
pi_39653722
mtv

altijd gedacht dat die m voor music stond maar het is al jaren geleden dat ik nog eens een clip op mtv gezien heb
pi_40012864
quote:
op zondag 9 juli 2006 10:51 schreef osmo het volgende:
mtv

altijd gedacht dat die m voor music stond maar het is al jaren geleden dat ik nog eens een clip op mtv gezien heb
"more than videoclips" was de gebruikelijke uitleg .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_40013770
quote:
op zondag 9 juli 2006 01:13 schreef juup© het volgende:

[..]

oeh, de 2006 m6 coupe
geen lelijke wagen is dat. lekker nuttig voor die amerikanen, ze mogen daar nergers harder rijden dan 60 mph, ofwel een dikke 90 km/u. zo'n m6 gaat onbegrensd harder dan 300.
  donderdag 20 juli 2006 @ 15:44:13 #158
106911 daisy_ducky
..............................
pi_40014593
quote:
op donderdag 20 juli 2006 15:24 schreef lss het volgende:

[..]

geen lelijke wagen is dat. lekker nuttig voor die amerikanen, ze mogen daar nergers harder rijden dan 60 mph, ofwel een dikke 90 km/u. zo'n m6 gaat onbegrensd harder dan 300.

maar het is voor die dombo's wel een bmw he.
pi_40014988
quote:
op donderdag 6 juli 2006 23:55 schreef nosh het volgende:

[..]

ik kreeg gewoon wat ik normaal ook kreeg :wat geld en een welgemeende 'goed dat je nog leeft'.

zelfde geldt voor mijn 18de, niks rijbewijzen over suv's, ik heb een ov-jaarkaart, en als ik een auto wil, dan ga ik er maar voor werken.

en weet je? stiekem ben ik nog blij dat ze deze mentaliteit hebben aangeleerd. niks leukers dan in een kamer zitten, die vol ligt met spullen waarvoor je zélf hebt gewerkt en die je zélf hebt verdiend.
dat is een mythe. dingen krijgen voelt veel beter.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_40015292
ik heb een aflevering gezien waarin een verwend joch zijn gasten mee mocht nemen naar de kledingwinkel van z'n moeder mocht meenemen, die, uiteraard alleen de duurste kleding verkocht. mochten ze allemaal wat uitkiezen, als ze beloofden naar zijn feest te komen ipv naar het schoolfeest te gaan, dat op dezelfde was als zijn verjaardags'feest'.
de grote avond voor het verwende kutkind is aangebroken, feest is 2 uur 'bezig' maar er was niemand.
was ie maar wedstrijdje redbull drinken gaan doen met z'n broer gaan doen ofzo. toen kwamen de gasten laterna toch, waren eerst naar het schoolfeest gegaan) ) "maar het was toch niks aan, dit is veeeeel vetter!!"
en toen z'n gasten kwamen was 'ie kotsmisselijk van de redbull
Sex sells so fuck u all.
  donderdag 20 juli 2006 @ 16:05:27 #161
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_40015479
quote:
op donderdag 20 juli 2006 16:00 schreef timmiejj het volgende:
ik heb een aflevering gezien waarin een verwend joch zijn gasten mee mocht nemen naar de kledingwinkel van z'n moeder mocht meenemen, die, uiteraard alleen de duurste kleding verkocht. mochten ze allemaal wat uitkiezen, als ze beloofden naar zijn feest te komen ipv naar het schoolfeest te gaan, dat op dezelfde was als zijn verjaardags'feest'.
de grote avond voor het verwende kutkind is aangebroken, feest is 2 uur 'bezig' maar er was niemand.
was ie maar wedstrijdje redbull drinken gaan doen met z'n broer gaan doen ofzo. toen kwamen de gasten laterna toch, waren eerst naar het schoolfeest gegaan) ) "maar het was toch niks aan, dit is veeeeel vetter!!"
heb ik ook gezien
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_40015615
quote:
prachtig was dat! ontzettende losers zijn het en dan kei blij zijn dat er opeens weer mensen zijn. natuurlijk je beste vrienden he, eerst naar een ander feest en dan toch maar naar die van jou gaan......
pi_40015780
heb het weleens gezien. is gewoon lachwekkend hoe sommige gasten zijn...
pi_40016837
quote:
daar heb ik zo'n hekel aan. van die mensen die vriendschap denken te kopen
What Would Goku Do
pi_40548364

my eyeeeees!
serieus als ik zo'n onderkin en armen had zou ik eerst wat uurtjes sportschool doen voordat ik zo'n jurk aan trek.
pi_40548776
dit vind ik nou een voorbeeld van een programma wat zo triest en hersenloos is, dat het stiekem weer leuk wordt om te kijken.
languit op de bank, popcorn erbij, en lachen maar
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_40550162
quote:
op vrijdag 7 juli 2006 11:50 schreef zuen het volgende:

[..]

ja, 't zijn natuurlijk europese merken.
je bedoeld echte auto`s ipv die sjagie bakken het is niet voor niks dat de amerikaanse merken maar weinig voet aan de grond krijgen in de eu en japan
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_40894172
ow-maai-gaaaawd!!
like,deze show heeft,like,een kloon!!!
iemand ooit aangedurfd om laguna beach te kijken??
hoogblond,gestift,gelipood en zo dom als een deur.
en ook nog met een paar himbo's,surferdudes (teutally steuked)
like,whateeevaaa.......
  donderdag 17 augustus 2006 @ 15:37:08 #169
149498 Maethor_Veleg
klunstenaar in hart en nieren
pi_40905762
vanochtend ook weer gekeken. vijf meiden waarvan één dus het feestje gaf, lomp en dikkig mens maar goed. er kwam een heuse fotoshoot en één der meisjes verzuchtte; "why are we so hot?!?"

...terwijl het dus allemaal lelijke verwende trollen waren. oh het vermaak!
Opera is when a guy gets stabbed in the back, and instead of bleeding, he sings!
pi_40905880
quote:
op donderdag 17 augustus 2006 15:37 schreef maethor_veleg het volgende:
vanochtend ook weer gekeken. vijf meiden waarvan één dus het feestje gaf, lomp en dikkig mens maar goed. er kwam een heuse fotoshoot en één der meisjes verzuchtte; "why are we so hot?!?"

...terwijl het dus allemaal lelijke verwende trollen waren. oh het vermaak!
ik heb het ook gezien. eigenlijk zouden die meisjes één voor éen uitgewoond moeten worden door een acrobaat met een jongen van 25 cm.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_40906099
ik kan dat ook echt niet aanzien, maar mijn (ex?) vriendin wil(de) het zien dus...
Heeft eindelijk een wii :) Friendcode: 7558 6230 3193 8605
Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 15:56:19 #172
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_40906217
quote:
op donderdag 17 augustus 2006 07:55 schreef dborhem het volgende:
ow-maai-gaaaawd!!
like,deze show heeft,like,een kloon!!!
iemand ooit aangedurfd om laguna beach te kijken??
hoogblond,gestift,gelipood en zo dom als een deur.
en ook nog met een paar himbo's,surferdudes (teutally steuked)
like,whateeevaaa.......
laguna beach was leuk!! vooral steven is cute beetje domme bimbo's idd maar ook vreselijk vermakelijk weer evenals msss.

laatst een aflevering van sweet sixteen gezien met zo'n griet met een toga-party iedereen liep in zo'n lelijke toga volgens haar dus zij moest het mooist zijn. in een foeilelijke roze jurk, die speciaal gemaakt was door een unknown chinees of jap. die kreeg het nog zwaar te verduren toen bleek dat niet alles helemaal was zoals ze het wilde etc.
eindelijk was het feest, paar jochies wilde wel wat lol hebben en daagden iemand uit om z'n gezicht in de taart te duwen. die hele taart pleurde om en dat wijf had hem nog niet eens gezien helemaal over de rooie natuurlijk...blablabla, je kent het wel.
ook had ze een vriendje en hij stond wat te kletsen (zij vond het flirten) met vriendinnen van haar. even later vroeg ze zich af wat ze eigenlijk moest met die chubby nerd van d'r. echt zo triest.

maar zoals eerder, die geadopteerde tut was wel het ergst. ow, hoe had ze het toch overleeft in die armoede van vroeger. en nu was alles goed en ze had het verdiend om rijk te zijn, want ze had zo'n slechte jeugd gehad (zoals elke bekende amerikaan, die hebben het vroeger altijd slecht gehad), en iedereen die arm was zou dat wel verdiend hebben. zij had het verdiend om rijk te zijn...en arrogant

toch blijven dit soort programma's leuk
To infinity…and beyond!
pi_40907908
vreselijk ja, deze programma's, maar heerlijk om naar te kijken!

ze vinden zichzelf ook altijd zooo volwassen, terwijl ze zich zo als kleuters gedragen. vooral als het aankomt op de gastenlijst. altijd zijn er weer de 'niet-populairen' die niet mogen komen, en die vervolgens toch binnen proberen te sneaken. drama!!! gaan ze helemaal over de rooie
who cares, laat ze lekker binnen, maar ja zulke kindjes snappen dat nog niet.
pi_40908021
ja ik heb het ook gezien. zoo walgelijk he, maar idd wel tof om naar te kijken
die meisjes vinden zichzelf zo ontzettend knap en ze moeten de duurste jurk uitzoeken, want die krijgen ze natuurlijk van mama of papa! het karakter van die breezahs is zo verlept en verrot he, echt bah!
Noot noot.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:56:43 #175
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_40930816
vanmorgen was volgens mij die geadopteerde weer aan de beurt. ik quote even de meest vreselijk uitspraak die ik heb gehoord in die aflevering
quote:
we are so mean!! i love it!!

dan is het toch wel heel erg triest gesteld met je...
To infinity…and beyond!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')