op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef kleinvogelijn het volgende:ik heb het ook eens gezien, en heb net als ts met open mond van ontzetting, verbazing en ongeloof zitten kijken. zulke mensen weten niks van het leven af , weten niet beter en eigenlijk zijn ze heel triest.
zonder al die poen zijn ze maar gewoon een doorsnee jongen/meisje van 16 met pukkels, vetrollen over hun heupbroek etc. de meesten zien er inderdaad niet uit, maar alle zielige meelopers daar in amerika zouden dat niet durven zeggen, anders hoor je er misschien niet bij.
die zogenaamde vrienden willen wat mij betreft ook alleen maar een graantje meepikken uit de ruif van hun decadente klasgenootjes. het is het geld wat hen zulke enge mensen maakt.
ik heb toen die ene aflevering gezien waarin zo'n iraans wijffie met een vader van 70 ofzo en zo'n opgedirkte moeder, "even" naar parijs vloog voor een jurk, en mevrouw moest en zou een range rover krijgen van pappie, anders zou ze niet meer met hem praten. (kots)
ik blijf erbij dat het de schuld van de ouders is. je hoort je kinderen op te voeden met normen en waarden, ze de waarde van geld te leren en dat je blij moet zijn met alles wat je krijgt, en dat niet alles om geld, bezittingen en uiterlijk vertoon draait.
een autootje krijgen is leuk, maar gelukkig heb ik mijn auto zelf betaald en dat gevoel, dat het echt van jou is, is veel fijner dan alles maar in je schoot geworpen krijgen.
ik ben in elk geval; niet jaloers op zulke "mensen" en had ook niet zo'n jeugd willen hebben.