quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:28 schreef Saik0 het volgende:
Stel je voor dat ja.
dan zet je m toch uit?quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:27 schreef the_jestert het volgende:
ben nu superverkouden![]()
klacht; te warm buiten waardoor de airco in de auto aangaat; gevolg, mijn ruikertje is vol met snot
te warm in de autoquote:
gewoon de 70/2 airco gebruikenquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:31 schreef bluebit het volgende:
je kunt de airco ook gewoon uitzetten en gewoon een raampje opendraaien....
Tja en als je dan je airco op 18 graden instelt terwijl het 35 graden buiten is...dan weet je zeker dat je ziek word...Terwijl dat als je de airco op 30 graden of 28 instelt je nergens last meer van hebt terwijl het wel een stukje koeler isquote:
Ja, wat wil je nou??quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:32 schreef the_jestert het volgende:
te warm in de auto
Ik geef de voorkeur aan de 140/4quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
gewoon de 70/2 airco gebruiken
70 km/h en twee ramen open
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:46 schreef NrSiX het volgende:
lol lekker zeiktopic :p
OOMG WTFFF ROFLL BBQ LOLquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:57 schreef Tellorian het volgende:
Je moet de ARKO ook gebruiken...
Ik ben ook zoooooooo grappig...quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:59 schreef Saik0 het volgende:
[..]
OOMG WTFFF ROFLL BBQ LOLTALPA !!!!!!!!!!!!!!!111!!! EINZZZZZZZZ
Alle Rame Kenne Ope
opmerkingsniveau: kansloze hangjongere/oudere. Helaas is deze maatschappij zo dat je of moet werken of naar school moet. De hele dag in de auto zitten is er meestal niet bijquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
blijf dan gewoon de hele dag lekker in de auto zitten
Zouden er misschien ziektekiemen uit zijn airco komen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:23 schreef Little_Meanie het volgende:
verkouden wordt je van ziektekiemen en niet van koude lucht stumperd
zou mijn airco ziek zijnquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:30 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Zouden er misschien ziektekiemen uit zijn airco komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |