In mijn slaapkamer heb ik een TL verlichting
Ik heb ook 2 schakelaars/knopjes
1 schakelaar/knopje zit dus als je de kamer binnenkomt
De ander zit aan de gehele andere kant van de kamer, bij mijn bed
Ik heb verder meer knopjes rondom de schakelaar bij mijn bed, waar ik altijd mee worstel als ik in bed lig, 1 voor de fan aan plafond, 1 voor een ander licht in mijn kast, de ander voor een klein rood nuecklampje,goed voor de sfeer.
Dus soms druk ik op een bepaalde knop die ik dus eigenlijk niet nodig heb, en dan komt het regelmatig voor dat ik de knop van de TL buis indruk
Nu is het zo, dat niet altijd de TL buis aangaat, maar dat de schakelaar voor de TL bij de deur niet meer werkzaam is
Ik kom dus regelmatig mijn slaapkamer binnen wanneer het donker is, dan wil ik de TL in werking stellen maar nadat ik dus op dit knopje druk doet de TL het niet
Dan moet ik eerst naar mijn bed lopen, een diepe buiging doen om zo over het bed te geraken en de knop indrukken, en nog steeds weet ik dan niet welke knop ik daar moet hebben, dus druk ik ze allemaal maar in, dan gaat er vanalles aan (kastlampje, rood licht, de fan) maar niet de TL
Dan moet ik terug lopen naar de deur en de schakelaar weer indrukken, en weer geen TL wat aangaat...
Dan weer terug naar het bed, weer de knopjes daar indrukken en dan weer terug lopen om te kijken of de TL het eindelijk doet
Klacht:
2 knopkes voor 1 TL buis en een middellange afstand tussen deze schakelaars is erg onaangenaam! je blijft kloten om je TL aan te krijgen
Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.