abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39564424
In mijn slaapkamer heb ik een TL verlichting

Ik heb ook 2 schakelaars/knopjes

1 schakelaar/knopje zit dus als je de kamer binnenkomt

De ander zit aan de gehele andere kant van de kamer, bij mijn bed

Ik heb verder meer knopjes rondom de schakelaar bij mijn bed, waar ik altijd mee worstel als ik in bed lig, 1 voor de fan aan plafond, 1 voor een ander licht in mijn kast, de ander voor een klein rood nuecklampje,goed voor de sfeer.

Dus soms druk ik op een bepaalde knop die ik dus eigenlijk niet nodig heb, en dan komt het regelmatig voor dat ik de knop van de TL buis indruk

Nu is het zo, dat niet altijd de TL buis aangaat, maar dat de schakelaar voor de TL bij de deur niet meer werkzaam is

Ik kom dus regelmatig mijn slaapkamer binnen wanneer het donker is, dan wil ik de TL in werking stellen maar nadat ik dus op dit knopje druk doet de TL het niet

Dan moet ik eerst naar mijn bed lopen, een diepe buiging doen om zo over het bed te geraken en de knop indrukken, en nog steeds weet ik dan niet welke knop ik daar moet hebben, dus druk ik ze allemaal maar in, dan gaat er vanalles aan (kastlampje, rood licht, de fan) maar niet de TL

Dan moet ik terug lopen naar de deur en de schakelaar weer indrukken, en weer geen TL wat aangaat...
Dan weer terug naar het bed, weer de knopjes daar indrukken en dan weer terug lopen om te kijken of de TL het eindelijk doet

Klacht:

2 knopkes voor 1 TL buis en een middellange afstand tussen deze schakelaars is erg onaangenaam! je blijft kloten om je TL aan te krijgen

Ik kijk graag sterren.
Bruine sterren.
pi_39564479
Koop een kaars Hannibal.
pi_39564502
Heb je die knopjes zelf gemaakt?

Geen goeie hotelschakeling he
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:41:48 #4
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_39564595
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Eensch
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:42:15 #5
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_39564604
hij heeft toch ook geen hotel
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:50:42 #6
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_39564754
Tsja, als je 1 draad 2 keer onderbreekt, dan moet je hem ook weer 2 keer dichtschakelen wil je licht krijgen...
Hint voor de hotelschakelaar: je hebt ompoolschakelaars nodig en een extra draad.
censuur :O
pi_39564914
quote:
Niets meer en niets minder.
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:59:23 #8
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_39564957
wat een drama......
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_39565166
neem een werkster
Huh?
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:09:28 #10
36666 Furious
animalist.
pi_39565178
Wat een ergonomie. Ik zou ze aanklagen wegens teveel inspanning met deze hitte.
Ik post om het posten.
pi_39565301
quote:
Heb je die knopjes zelf gemaakt?

Zeker door zo'n beunhaas gedaan. Of het contactje van een schakelaar is kapot, maar ja.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:26:53 #12
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_39565532
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:33 schreef KlootMajoor het volgende:
In mijn slaapkamer heb ik een TL verlichtingIk heb ook 2 schakelaars/knopjes1 schakelaar/knopje zit dus als je de kamer binnenkomtDe ander zit aan de gehele andere kant van de kamer, bij mijn bed Ik heb verder meer knopjes rondom de schakelaar bij mijn bed, waar ik altijd mee worstel als ik in bed lig, 1 voor de fan aan plafond, 1 voor een ander licht in mijn kast, de ander voor een klein rood nuecklampje,goed voor de sfeer.Dus soms druk ik op een bepaalde knop die ik dus eigenlijk niet nodig heb, en dan komt het regelmatig voor dat ik de knop van de TL buis indruk Nu is het zo, dat niet altijd de TL buis aangaat, maar dat de schakelaar voor de TL bij de deur niet meer werkzaam is Ik kom dus regelmatig mijn slaapkamer binnen wanneer het donker is, dan wil ik de TL in werking stellen maar nadat ik dus op dit knopje druk doet de TL het niet Dan moet ik eerst naar mijn bed lopen, een diepe buiging doen om zo over het bed te geraken en de knop indrukken, en nog steeds weet ik dan niet welke knop ik daar moet hebben, dus druk ik ze allemaal maar in, dan gaat er vanalles aan (kastlampje, rood licht, de fan) maar niet de TL Dan moet ik terug lopen naar de deur en de schakelaar weer indrukken, en weer geen TL wat aangaat...Dan weer terug naar het bed, weer de knopjes daar indrukken en dan weer terug lopen om te kijken of de TL het eindelijk doet
Klacht: 2 knopkes voor 1 TL buis en een middellange afstand tussen deze schakelaars is erg onaangenaam! je blijft kloten om je TL aan te krijgen
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  donderdag 6 juli 2006 @ 10:32:03 #13
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_39565668
oftewel: de hotelschakeling is verkeerd aangesloten.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')