Wat was daar mee dan ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:00 schreef heiden6 het volgende:
Iets te schadelijk om echt grappig te zijn, maar het idee is aardig.
Vergelijkbaar met de volle McDonalds-bekers bij een bushonkje waar ik wel eens slachtoffer van ben geweest.
Of cola blikjes, die zijn ook lastig.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:00 schreef heiden6 het volgende:
Vergelijkbaar met de volle McDonalds-bekers bij een bushonkje waar ik wel eens slachtoffer van ben geweest.
Vandaar dat er geen water in zat, maar cementquote:Op donderdag 6 juli 2006 02:29 schreef Rapaille het volgende:
Ik kan er wel om lachen. Het heeft vast niet de bedoeling om mensen lichamelijk letsel toe te brengen.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:00 schreef heiden6 het volgende:
nee natuurlijk niet, debiel.... Trap jij dan eens tegen een bal en kom er op 't moment dat je voet de bal raakt dan achter dat 'ie niet met luch maar met cement gevuld is... Dan kom ik je een paar seconden daarna vragen hoe je je voelt (en dan met name je voet)....quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:29 schreef Rapaille het volgende:
Ik kan er wel om lachen. Het heeft vast niet de bedoeling om mensen lichamelijk letsel toe te brengen.
Prachtingquote:Op donderdag 6 juli 2006 03:41 schreef Dragonetti het volgende:
(ik moest er wel om lachen...fout...maar toch...)
Moest gelijk hieraan denken ... (Met dank aan de Funny links, pics en clips topic. Deel 17 topic)
Leedvermaak is het mooiste vermaak, beschuitlulquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:32 schreef American_Nightmare het volgende:
Als je hierom moet lachen ben je bestwel een humorloze debiel.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:00 schreef heiden6 het volgende:
Beker halfvol neerzetten. Is altijd wel iemand die er een trap tegen geeft! SPET!quote:
Sta je ook te lachen als er iemand dood aan het gaan is aan kanker dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:34 schreef Arid het volgende:
[..]
Leedvermaak is het mooiste vermaak, beschuitlul![]()
onder een putdeksel?quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sta je ook te lachen als er iemand dood aan het gaan is aan kanker dan?Of als er Belgische kinderen gewurgd onder een putdeksel worden gevonden?
Nee maar wel om dit soort dingen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sta je ook te lachen als er iemand dood aan het gaan is aan kanker dan?Of als er Belgische kinderen gewurgd onder een putdeksel worden gevonden?
WTF is dat nu weer voor een vergelijkingquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Mamma, ze plagen mequote:Op donderdag 6 juli 2006 08:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik hoop dat iedereen die hierom kan lachen binnenkort zelf 6 weken in het gips komt te zitten incl in hun vakantie.
Ik heb dit soort grappen zelf ook wel gedaan en tja mensen trappen er wel in letterlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik hoop dat iedereen die hierom kan lachen binnenkort zelf 6 weken in het gips komt te zitten incl in hun vakantie.
heb je zelf tegen zo'n bal getrapt ofzo?quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:49 schreef American_Nightmare het volgende:
ahahahhahahaquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Hey helmjosti! (tja, jij begint met schelden zonder reden). Ik denk dat ze er simpelweg niet over nagedacht hebben dat mensen echt dingen kunnen breken. Er zijn maar weinig mensen op deze wereld die bewust mensen die ze niet eens kennen kwaad willen doen. Bovendien lagen er meerdere ballen door de stad, dus ze kunnen de 'slachtoffers' niet eens zien.quote:Op donderdag 6 juli 2006 03:04 schreef bas-beest het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, debiel.... Trap jij dan eens tegen een bal en kom er op 't moment dat je voet de bal raakt dan achter dat 'ie niet met luch maar met cement gevuld is... Dan kom ik je een paar seconden daarna vragen hoe je je voelt (en dan met name je voet)....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |