Ik weet heul niet wie de uitvinder van het T9-gebeuren is.quote:
Bij mij wel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:20 schreef sleepflower het volgende:
"Jurk" staat er bij mij ook niet in.
Jou bij mij wel. Schatje inderdaad niet. Schatke daarentegen weer wel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:21 schreef Slarioux het volgende:
Jou staat er niet in, schatje niet en zo zijn er nog tig woorden.
Jou zit na 'lot', hoe debiel is dat? Maar idd, zit er wel in.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:22 schreef Fame het volgende:
[..]
Jou bij mij wel. Schatje inderdaad niet. Schatke daarentegen weer wel.
Ik gok op een Belg, die het systeem ingevuld heeft.
Het is gewoon het lot. Snap dat danquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Jou zit na 'lot', hoe debiel is dat? Maar idd, zit er wel in.
Ik denk niet dat zij er veel aan kunnen en zullen doen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:28 schreef Mr.Noodle het volgende:
Stuur ze je adviezen naar een mobiele telefoonfabrikant in NL ofzo..
Verder wel handig dat je makkelijk woorden kan toevoegen, dat is tenminste nog geen beperking.
Niet dat het helpt, maar toch
Ik geloof het niet. Wel een database, zo blijkt:quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Is er een T9 open source Library community?
quote:Currently, only BenQ-Siemens makes databases available to users. (The ability to download languages and databases is solely at the discretion of the handset manufacturer and/or wireless carrier.)
Heeft het niet meer met verschillende versies te maken in plaats van je telefoon?quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:35 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
T9 is relax![]()
Maar het verschilt echt per merk telefoon hoeveel woorden er standaard in staan.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Probeer eens maximaal in te tikken met T9.
MAXI... *PATS* en er staat NAZI in je schermpje.![]()
Zou ook best kunnen hoor, maar dan zou je wel verwachten dat na een aantal jaar woorden als knuffel en dergelijke wel standaard in de T9 woordenlijst zou staan. En aangezien dat niet het geval is, zou je kunnen denken dat elke fabrikant hun eigen T9 woordenlijst maakt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:37 schreef Fame het volgende:
[..]
Heeft het niet meer met verschillende versies te maken in plaats van je telefoon?
Ik neem aan dat ze niet per merk een nieuwe T9-ding maken. Maar gewoon per jaar/maand/kwartaal/watdanook een nieuwe versie (of geupdated) maken.
Toch?
Hier niet. Nazi is wel de tweede keus.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Probeer eens maximaal in te tikken met T9.
MAXI... *PATS* en er staat NAZI in je schermpje.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |