Dat kan kloppen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:19 schreef LWaS het volgende:
Ik heb bij 12 het gevoel van een polarisatiefilter
niet dat er iets mis mee is overigens..Die lucht maakt zo echt die fotoquote:
Tnx. Die minder abstracte foto's heb ik wel, maar nog niet klaar om op Fok te zetten (resizen, kadertje, etc.).quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:49 schreef Merkie het volgende:
De abstracte foto's zijn erg leuk. 3, 7, 10 en 13 zijn het leukst. Heb je ook wat minder abstracte foto's? Ben benieuwd hoe je daarmee bent omgegaan.
Maak je een 2e topicquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Tnx. Die minder abstracte foto's heb ik wel, maar nog niet klaar om op Fok te zetten (resizen, kadertje, etc.).
Bovendien staan er nu al 15 foto's, wat al behoorljik veel is voor een showcase.
Een motivatie bij élke foto?quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:03 schreef PdeHoog het volgende:
6, 8 en 14Hoewel ik het wel hinderlijk vind dat de lijntjes scheef lopen bij #14
Ik moet wel zeggen dat ik de rest van de foto's enigzins "snapshots" vind. Kun je eens vertellen wat je zelf zo trekt in deze foto's
Ben wel benieuwd naar je ideeen
Zou een idee zijnquote:
OK. Da's je zeker bij #8 goed gelukt denk ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:19 schreef k_man het volgende:
Ik ga een poging doen.
Het zijn - hoop ik althans - niet zozeer foto's die nou zo'n goede indruk geven van een gebouw of van de stad Basel, maar beelden die daar juist los van staan en om andere - puur esthetische - redenen interessant zijn. Zij het door de vlakverdeling, lijnenspel, bijzondere materialisatie, compositie, danwel een combinatie daarvan.
Mag ookquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:25 schreef k_man het volgende:
Niet uit Berlijn, ik denk dat je Duisburg bedoelt.
Perspective Control. Speciaal bedoeld voor architectuur en zo om te voorkomen dat muren scheef gaan lopen als je je camera omhoog gaat richten. Zie dit wiki-document: http://wiki.fok.nl/index.php/Perspectief_HOWTOquote:Wat is een PC lens?
Da's idd het vervelende van die lensquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:34 schreef k_man het volgende:
Hmm, best interessant, maar erg duur en geen zoom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |