hartstikke bedankt!quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik de tweede het best.

quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 17608 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.

Ik heb in photoshop een ding geopend van 60*60, dan het plaatje erin (gewoon ctrl+c, ctrl+v) en dan tot de gewenste grootte. Opslaan als jpg, hosten bij een hostingsite (xt.to) en dan bij webicon de link neerzetten.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hartstikke bedankt!Hoe heb je dat gedaan? (dan weet ik het ook voor de volgende keer). Ik vind de tweede ook t mooist idd
*profiel aanpassen gaat

En als je 'm niet als webicon wil, misschien is deze dan niet te groot:quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb in photoshop een ding geopend van 60*60, dan het plaatje erin (gewoon ctrl+c, ctrl+v) en dan tot de gewenste grootte. Opslaan als jpg, hosten bij een hostingsite (xt.to) en dan bij webicon de link neerzetten.

euhm, kun jij dat lezen wat daar op die site staat? Ik niet namelijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
hosten bij een hostingsite (xt.to) en dan bij webicon de link neerzetten.

Dat kan ik niet garanderen, eerlijk gezegd. Maar als je 't plaatje ook gewoon opslaat ergens op je computer, dan kan je 'm altijd even opnieuw uploaden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:52 schreef Viking84 het volgende:
webicon is okals ie dan maar niet zomaar ineens wegvalt na verloop van tijd

Hoezo niet? En eigenlijk hoef je niks te lezen, je doet gewoon bladeren naar de file die je wilt uploaden, I accept the xs.to Terms of Service aanvinken en op "upload" te klikken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:54 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
euhm, kun jij dat lezen wat daar op die site staat? Ik niet namelijk.

Ja, als ik hier toch ben, kan ik maar beter iets nuttigs doenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:19 schreef Viking84 het volgende:ik heb er blijkbaar een 'laat hier je avatar aanpassen'-topic van gemaakt

Sorry :-Squote:Op donderdag 6 juli 2006 15:19 schreef Viking84 het volgende:ik heb er blijkbaar een 'laat hier je avatar aanpassen'-topic van gemaakt

Ik heb 'm wel lichtelijk verduidelijkt in photoshop, maar geen grote dingen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:27 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ok thnx Erik
Dus het uploaden als webicon was de truc.

Ja maar zo'n photoshop kan beelden toch wel wat beter verkleinen (wat een niet te onderschatten complexe routine is) enzo dan paint.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel lichtelijk verduidelijkt in photoshop, maar geen grote dingen.

Ik ben multi-inzetbaarquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:37 schreef NanKing het volgende:
Erik is van Fok! mascotte naar webicoonfixer gedegradeerd?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |