Hmmm ik ben mierenneukerquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:47 schreef MaJo het volgende:
Mag ik trouwens even zeggen dat ik dat niet echt eerlijk vind? Mijn Spaans is nou eenmaal niet geweldig maar ik heb het toch op zich goed?
Gazpacho dus
- Het is maar een spelquote:
eensch isquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:49 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
- Het is maar een spel dus?Het doel van een spel: het leuk hebben, en toch stiekem anderen verslaan
![]()
- Vragensteller beslist dat wel ja, maar goed
- djenneke is net nieuw en jij hebt al een boel punten dus als je al (veel) punten hebt moet je maar niet janken?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:49 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
- Het is maar een spel --> ja dat weet ik ook wel, maar vind dit gewoon mierenneuken
- Vragensteller beslist --> dat is zeker waar en leg me er dan ook bij neer
- djenneke is net nieuw en jij hebt al een boel punten --> dat vind ik echt een onzin redenatie![]()
Ik vond alleen een inch vragen te makkelijk, en ik heb al zoveel makkelijke vragen gesteld vind ik.quote:
mja, heb je wel gelijk in, maar ik vind die vraag+3 vragen ernaast steeds een beetje vermoeiend. Maar goed, dat mag de vragensteller natuurlijk weten en ik hoor verder niemand klagen dus ik ben al stilquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond alleen een inch vragen te makkelijk, en ik heb al zoveel makkelijke vragen gesteld vind ik.
die moet een weekje gebanned worden van dit subforumquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:
Zijn we Asmodian onderweg verloren? Oh die was even iets anders gaan doen hè... mooi zo![]()
Volgens mij is alleen ranja zo streng.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb een tijd meegedaan bij FMT, en daar was het op sommige vragen ook zo strict
leuke vraag, want die weet ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:52 schreef YoshiBignose het volgende:
kom op stel ff leuke vraaggeen onzin van hoeveel is pi op 10 getallen na de komma ofzo
![]()
Wat een vergelijking.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als iemand om een historisch jaartal vraagt, en je zit er 100 jaar naast 'omdat je geschiedenis niet zo goed is', krijg je het punt ook nietExtreem, maar 'k hoop dat je het begrijpt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |