die komen pas om 4 uur als een rematch op NASN ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:32 schreef popolon het volgende:
Zijn in April begonnen, de Playoffs zijn in Oktober.
Tigers aan de leiding met 10-4 tegen Oakland.
Oke dat is dus AS Live zoals het op die site staatquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:33 schreef fanneke het volgende:
Begin april zijn ze gestart. Reguliere competitie eindigt op 1 oktober, waarna de Play-Offs starten die eind oktober eindigen met de World Series.
De wedstrijd morgen tussen de Angels en Mariners() is NIET live, maar een integraal verslag van de wedstrijd van komende nacht.
Ja dat moet je niet aan mij vragen. Ik woon niet in Nederland.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die komen pas om 4 uur als een rematch op NASN ?
http://www.nasn.com/conte(...)emcontent/tvschedule
yep, als er in het ROOD 'Live' staat, is die wedstrijd ook inderdaad live te zien. Zoals morgennacht Cardinals@Astros.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke dat is dus AS Live zoals het op die site staat
Heb jij deze zender als vaste zender ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:39 schreef fanneke het volgende:
[..]
yep, als er in het ROOD 'Live' staat, is die wedstrijd ook inderdaad live te zien. Zoals morgennacht Cardinals@Astros.
Ze spelen 162 wedstrijden per jaar, ook wat in de middag, dan is het niet altijd even druk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:37 schreef jorienvdherik het volgende:
lol ik zie het
ik wil NASN houden zeg.. ga echt me ouders overtuigen![]()
Zo toffe zender.. Jammer dat de wedstrijden niet echt uitverkocht zijn geloof ik. veel lege plekken in het stadion, omdat het middag is zeker ?
zo wedstrijd duurt meestal 2 uur ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Ze spelen 162 wedstrijden per jaar, ook wat in de middag, dan is het niet altijd even druk.
Ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb jij deze zender als vaste zender ?
Gemiddeld zo'n 2uur en 3 kwartierquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zo wedstrijd duurt meestal 2 uur ?
Of je gaat emigreren.quote:
De Yanks zijn zeker goed.Ze hebben nog steeds een hele goede lineup,ondanks de blessures van Matsui en Sheffield.Alleen de pitching is niet goed.Eigenlijk is alleen Mussina constant,de rest(Johnson,Wang,Wright,Chacon) is héél wisselvallig.Zelfs de bullpen(normaal gesproken toch een sterk punt) is dit jaar matig...quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:31 schreef jorienvdherik het volgende:
de Yankees zijn toch juist goed ? of was dat alweer paar jaar geleden ?
Maakt ie mooi plaats voor z'n broertje(Jered) in de Angels rotatie.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:43 schreef Playmaker het volgende:
Jeff Weaver naar de Cardinals.Denk niet dat Weaver(3-10,6.29 ERA!) de pitching problems vd Cardinals zal oplossen![]()
Voor 'n talent als Jered Weaver moet je gewoon plaats maken,op welke manier dan ook!quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maakt ie mooi plaats voor z'n broertje(Jered) in de Angels rotatie.
Bij Florida@Washington in de top 2e inning nu al 7-5. Dat gaat daar lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |