quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:00 schreef NJ het volgende:
Op de NOS lieten ze trouwens niets zien van het opstootje tussen de scheidsrechter en Scolari!
zat ie dit keer niet in de kleedkamer van de scheidsquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:00 schreef NJ het volgende:
Op de NOS lieten ze trouwens niets zien van het opstootje tussen de scheidsrechter en Scolari!
Wat natuurlijk erg kinderachtig is. Stelletje huillies die Engelsen, geef dat verlies toe en blijf niet zeiken over Rooney.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:08 schreef watchers het volgende:
Ze maken helemaal gehakt van het toneelspel van de Portugeze spelers en de misdragingen van Scolari op de BBC
En terecht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:08 schreef watchers het volgende:
Ze maken helemaal gehakt van het toneelspel van de Portugeze spelers en de misdragingen van Scolari op de BBC
gelijk hebben zequote:Op woensdag 5 juli 2006 23:08 schreef watchers het volgende:
Opzich wel mee eens.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:09 schreef watchers het volgende:
[..]
Ja, beter voetballen dan (want dat kunnen ze vast wel) en minder duiken en toneelspelen![]()
Ja al die lange Afrikanen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:10 schreef keesjeislief het volgende:
Ik vind dat spel van die Fransen echt helemaal niks zeg, wat een lelijk betonvoetbal. Hopelijk spelen de Italianen ze helemaal zoek in de finale
.
Nee, van het Italiaanse spel worden de mensen al 40 jaar opgewonden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:10 schreef keesjeislief het volgende:
Ik vind dat spel van die Fransen echt helemaal niks zeg, wat een lelijk betonvoetbal. Hopelijk spelen de Italianen ze helemaal zoek in de finale
.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat natuurlijk erg kinderachtig is. Stelletje huillies die Engelsen, geef dat verlies toe en blijf niet zeiken over Rooney.
Ik miste het net, toen ik aankwam werd ie net scheldend weggehaald door een paar spelers / begeleiders, maar er werd geroepen dat ie het behoorlijk aan de stok had met de scheids.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
zat ie dit keer niet in de kleedkamer van de scheids
Ze laten de vele bijbehorende beelden uit deze wedstrijden even erbij zien hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:09 schreef Steijn het volgende:
Wat natuurlijk erg kinderachtig is. Stelletje huillies die Engelsen, geef dat verlies toe en blijf niet zeiken over Rooney.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |