Inderdaad, dat heeft ie em beter zien doen op de trainingenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:10 schreef Erwtensoep het volgende:
scolari vond het een matige schwalbe
Ach ja, de duisers worden tenminste ook geen WM meer.... Dus zijn we maar voor duitsland, na wat portugal ons aangedaan heeftquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:12 schreef HeatWave het volgende:
men wat moeten we die gasten haten, dat we nu BLIJ zijn met winnende Duitsers.
Ik sta hier niet te springen van vreugde hoor.....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:12 schreef HeatWave het volgende:
meer wat Ratugal de hele voetbal wereld heeft aangedaan. Deze jankende duikelaars hadden nooit zover mogen komen. Zonder al die rattenstreken hadden ze er tegen NL al uitgelegen...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:13 schreef Bensel het volgende:
[..]
Ach ja, de duisers worden tenminste ook geen WM meer.... Dus zijn we maar voor duitsland, na wat portugal ons aangedaan heeft
Haat in zijn zuiverste vorm.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:12 schreef HeatWave het volgende:
ja dat zei ik destijds al. We zijn gewoon 2 kaarten te braaf geweestquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
meer wat Ratugal de hele voetbal wereld heeft aangedaan. Deze jankende duikelaars hadden nooit zover mogen komen. Zonder al die rattenstreken hadden ze er tegen NL al uitgelegen...
Ja, dat heb ik dus ook. En NIET omdat ze van ons 'gewonnen"hebben, maar het heeft gewoon niets met voetbal te maken.....quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:16 schreef Henk-B het volgende:
Portugal staat echt bovenaan mijn haatlijst kwa voetballanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |