abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2006 @ 22:26:06 #1
242 Pinball
Electric Monk
pi_39555626
Je kent ze wel, die galbakken die helemaal verzuurd zijn en vastbesloten om de rest van de wereld zich óók zo te laten voelen.
Vaak zijn het van die sneue eind dertigers die tegen hun eerste midlife-crisis aanzitten omdat ze er langzaam achter komen dat ze een kutleven hebben. Een paar triggers die een normale doorsnee sukkel kunnen veranderen in een zure galbak zijn:
-stoppen met roken;
-kind krijgen;
-trouwen;

Die zullen dus op elke plek waar ze 'macht' denken te hebben proberen anderen te zieken. Denk hierbij aan werk (veelal een suffe kantoorbaan), de linkerbaan ( echt ), op het strand, en jawel, ook op internet.

Mijn klacht is dus dat die sukkels anderen een kutleven willen bezorgen terwijl ze eigenlijk beter energie aan hun eigen kutleven zouden moeten besteden.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_39555993
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 22:26 schreef Pinball het volgende:
Je kent ze wel, die galbakken die helemaal verzuurd zijn en vastbesloten om de rest van de wereld zich óók zo te laten voelen.
Vaak zijn het van die sneue eind dertigers die tegen hun eerste midlife-crisis aanzitten omdat ze er langzaam achter komen dat ze een kutleven hebben. Een paar triggers die een normale doorsnee sukkel kunnen veranderen in een zure galbak zijn:
-stoppen met roken;
-kind krijgen;
-trouwen;

Die zullen dus op elke plek waar ze 'macht' denken te hebben proberen anderen te zieken. Denk hierbij aan werk (veelal een suffe kantoorbaan), de linkerbaan ( echt ), op het strand, en jawel, ook op internet.

Mijn klacht is dus dat die sukkels anderen een kutleven willen bezorgen terwijl ze eigenlijk beter energie aan hun eigen kutleven zouden moeten besteden.
En dan nog die sukkels zoals jij die zich daar dus door laten beïnvloeden of zich er druk om maken
  woensdag 5 juli 2006 @ 22:37:48 #3
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_39556111
Fijn dat je ons inzicht geeft in je miezerige leventje. Echt fijn. Precies waar ik op zat te wachten.
  woensdag 5 juli 2006 @ 22:45:10 #4
242 Pinball
Electric Monk
pi_39556425
Oh, en met 'op internet' bedoel ik dus zéker ook KLB.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 5 juli 2006 @ 22:45:49 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_39556468
* Sanne geeft Pinball een knuffel.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_39556570
Dumpen en negeren die mensen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')