Onweerquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:03 schreef babette21 het volgende:
't schijnt vannacht keihard te gaan onweren.... misschien toch maar de ramen dichtdoen
Ik hoop het!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:03 schreef babette21 het volgende:
't schijnt vannacht keihard te gaan onweren.... misschien toch maar de ramen dichtdoen
jaja erg leuk.....quote:
Is dat een verborgen boodschap?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
jaja erg leuk.....
mits 't ver weg is ['t lijkt hier altijd precies boven míjn huis te hangen] óf er iemand naast me ligt om tegen aan te kruipen![]()
ach als jij 't zo wil opvattenquote:
Ieeekquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:09 schreef babette21 het volgende:
shit shit shit, bedenk me nu dat ik nog werk voor moet bereiden voor morgen ochtend![]()
zeg dat.... maar ik kan snel lezen, dus dat scheeltquote:
Whehehe, BVO is zwaar gedisst doordat ze die ava erbij zettequote:
quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoals? Gaatjes prikken in z'n condooms?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:09 schreef babette21 het volgende:
shit shit shit, bedenk me nu dat ik nog werk voor moet bereiden voor morgen ochtend![]()
ik ben alweer bij...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what else is new
ik denk dat ik maar 's ga tukken![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben alweer bij...''s'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.what else is new
ik denk dat ik maar 's ga tukkenMijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Smegmahoerquote:
Smegmahoerquote:
quote:
Hoor wie het zeggen!quote:
is is foutquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:21 schreef Svensational het volgende:
''s'
hoe stom is 't dat ik weet welk nummer je bedoeldquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:25 schreef Airelle het volgende:
Ohhhh ohhhh aaaah die hoooo. Lekker nummer.
Seriouslyquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
is is fout
eens is goed
's is ook goed
Ik weet het niet en iets zegt mij dat ik dat beter zo kan houdenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe stom is 't dat ik weet welk nummer je bedoeld![]()
Ik weet het niet en iets zegt mij dat ik dat beter zo kan houdenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
Helemaal niet stomquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, 't is precies andersom....quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet het niet en iets zegt mij dat ik dat beter zo kan houden![]()
Hoor wie het zeggen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:28 schreef Zhensational het volgende:
[..]
Ik weet het niet en iets zegt mij dat ik dat beter zo kan houden
zet jij nou maar gewoon 20/7 in je agenda, dan gaan we 'n borrel pakkenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:27 schreef Zhenar het volgende:
Ik weet het niet en iets zegt mij dat ik dat beter zo kan houden![]()
Ik. Was. Serieus.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, 't is precies andersom....
listen you bitch... jíj doet alsof ik 't fout heb, dus nu moet je niet de smart-ass gaan lopen uithangen he...
en nu is 't klaar, want nu ga ik tukken........![]()
heus waar??quote:
nou, da's dan wel weer lief, dat jij dat weet enzo...quote:Daarom gebruikte ik jouw favoriete GA-spreuk.
Ik las rukken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:29 schreef babette21 het volgende:
en nu is 't klaar, want nu ga ik tukken........![]()
Waar het hart vol van is...quote:
Retroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |