juist tofquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Hm, dat retro lijkt me niet zo'n succes..
Oeehquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:45 schreef Airelle het volgende:
Ik zie duizeltjes, maarja wodka met citroenijs.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:45 schreef Airelle het volgende:
Komt door de ava van altijdebeste.
Soms weet ik niet eens meer of ik het zelf heb gepost of jijquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Soms weet ik niet eens meer of ik het zelf heb gepost of jijDe verwarring! De hilariteit!
![]()
![]()
![]()
quote:
Dank. Ik trakteer je op een drankje.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een andere..
Buffyquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een andere..
Ik weet hetquote:
Uiteraardquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:05 schreef Airelle het volgende:
[..]
Schatje.
Moet je huilen om Portugal?
Ik gunde het ook Portugal. Kom op mensen.. Frquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Uiteraard.
En Dizer...Die foto is wel leuk ja
.
Maar ik hou hem nog héél even bij deze.
Vreemd?!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Opeens had ik weer een lichtflash over toen ik je net kende op FOK. Dat was uiteraard in de Buffy topics.. maar in het begin had ik nog moeite met jou. Je was een beetje vreemd
Kwam allemaal terug door je avatar![]()
Je weet wel... Rivella vreemd zeg maarquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vreemd?!ik bedoel
!
Nu ben jij ook vreemd![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je weet wel... Rivella vreemd zeg maar
Ik werd om 4.00 wakker, en ben om 6.30 maar met de hond uit gegaan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was er om 06:05 al uit
Werken vandaag.
Warmtequote:Op donderdag 6 juli 2006 07:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik werd om 4.00 wakker, en ben om 6.30 maar met de hond uit gegaan.
Inderdaad. En ik ben ook nog een beetje brak en misselijkquote:
Ik moet er een hele maand uit om 5.45.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was er om 06:05 al uit
Werken vandaag.
Dat is om wraak te nemen voor hun vroege ochtenden elke dag.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:52 schreef PeRi het volgende:
Waarom moeten die mensen om half8 elke dag even boren. 5 minuten. En dan verder gewoon niet meer, de rest van de helemaal niks. WTF is dat met die bouwvakkers?
Alleen water? Doen er dan suiker doorheen, met deze hitte verdampt het binnen een kwartier, maar die suiker plaktquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:02 schreef PeRi het volgende:
Bleh, morgen gooi ik echt een emmer water over ze heen. Aagezien ik dan wel toch ook vroeg op moet.
Colaquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aleen water? Doen er dan suiker doorheen, met deze hitte verdampt het binnen een kwartier, maar die suiker plakt![]()
.
Paar van die cheap ass flessen halen bij de Lidl ofzoquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:05 schreef PeRi het volgende:
Cola ook goed. Nog beter idd.
Hai, zenuwachtig?quote:
Nu nog niet.quote:
Ze heeft vandaag praktijk rijexamen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat heb je vandaag dan, rena?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:24 schreef Ovidius het volgende:
Ze heeft vandaag praktijk rijexamen.
Dat vroeg ik me ook af.quote:
Ik mag niet weg.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga iets leuks doen!
Waar zit je danquote:
In het kantoor hier hangt een graflucht... niet normaalquote:
Wat een onderhuids-geile post.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:13 schreef Dizer het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een spijkerbroek aan![]()
en het plakt niet door warmte of zweet... en waarom? Omdat het buiten koel is
Waar kom jij vandaan?!quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:18 schreef Canisfire het volgende:
...
Bah, da's klotequote:
[Centraal] Rijbewijs/Rijles topic [deel 59]quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bah, da's klote.Stomme rijexaminator.
Hoe kwam het?
Balen,quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:54 schreef rena het volgende:
[..]
[Centraal] Rijbewijs/Rijles topic [deel 59]
De examinator was best aardig hoor.
Eeuh ik heb schokkend nieuws babs haar top 10 lijst is gewoon schaamteloos gejatquote:
Welke naamquote:
quote:
wakker worden enzoquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Izzerwa?
Wat klote!quote:
Ja hequote:
Volgende keer komt het goed!quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:18 schreef rena het volgende:
[..]
Ja heMaar het was wel mijn eigen stomme schuld. Die zenuwen ook altijd he
![]()
Zhenar
![]()
D'oh. Hopelijk wel zeg, het heeft nu al genoeg geld gekostquote:
Ook een tweede ODOL?quote:
Jaquote:
kutkinderenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:07 schreef Canisfire het volgende:
Eeuh ik heb schokkend nieuws babs haar top 10 lijst is gewoon schaamteloos gejat![]()
Ja, ga jij ook eens retro met je avatar.quote:
Ik retroquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, ga jij ook eens retro met je avatar.
Goeie trend van Dizer..
Die regel ging bij mij niet op. Ik ben laatst voor de 4e keer gezakt.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:03 schreef babette21 het volgende:
maar 3 maal is scheepsrecht!! [of was dit al de derde keer??]
Je oude avatar nog eens gebruiken. Net als iedereen hier nu. De nostalgie.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik retro? Ik ben niet retro. Wat zou ik moeten doen
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |