Dat is er al.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:04 schreef SunChaser het volgende:
Waarom geen WK voor spelers boven de 30? Dat lijkt me nu best wel boeiend, al die oude toppers, die het nog lang niet slecht doen.
Of die nog een keer willen flammen, zoals Zidane.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Dan krijg je een toernooi vol trage volgevreten vedettes, die helemaal geen zin meer hebben om te voetballen
Ik lag dubbelquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:15 schreef Saekerhett het volgende:
Misschien moet je dan ook een WK organiseren voor spelers tussen 1.67 en 1.83 meter, die blond zijn, hun tong in de knoop kunnen leggen en van 1 tot 10 in het swahili kunnen tellen.
Eh...ik geloof dat dat precies datgene is waar ik naar heb zitten kijken de afgelopen 4 weken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Dan krijg je een toernooi vol trage volgevreten vedettes, die helemaal geen zin meer hebben om te voetballen
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eh...ik geloof dat dat precies datgene is waar ik naar heb zitten kijken de afgelopen 4 weken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |