*profiel kijkt*quote:
Nou en, als Portugal d'r maar uit gaat!quote:
In de finale ja. Frankrijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Nou en, als Portugal d'r maar uit gaat!
Daar bestaat maar één antwoord op:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:48 schreef yosander het volgende:
Daar bestaat maar één antwoord op:Well done, Sherlock,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ach, bijna dat hele team is misselijk. [msn]:S[/msn]quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:50 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik vind Figo eigenlijk 3x zo erg
Misselijk manneke
ben ik dus niet de enige die dat zag.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:40 schreef Parvus het volgende:
Ronaldo laat zich (weer eens) vallen zonder reden, en dan gaat die idioot van de NOS ook nog eens zeggen dat hij een duw kreeg en dat het een penalty moest zijn, terwijl je godverdomme duidelijk zag dat sissyboy zich gewoon liet vallen en er van een duw geen sprake was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:52 schreef The_Voice_Within het volgende:
[afbeelding]
Sorry, ik verveelde me.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:51 schreef Almere-Dude het volgende:
Wat nou Ronaldo, Henry is de smerige schwalbe maker.
Henry![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, d'r was laatst een enquete voor de Nederlandse homo's die moesten kiezen wie de lekkerste speler was op het WK. Cry-stiano won.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:41 schreef Homdeck het volgende:
loser idd. Ik verheug me nu al op zijn betraande gezicht na afloop![]()
Kut he dat iemand lekkerder is dan jij?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:37 schreef Martinovibes het volgende:
Damn....... die Matel pop valt wel erg vaak!!!!
Gevalletje sellectief gestoorde motoriek ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |