ik ongeveer de helft daarvan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:30 schreef Biancavia het volgende:
Ik doe al zes jaar met mijn Ikea klok.
Ik ken weinig electrische klokken die het nog wel doen met een lege batterij.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Die in de keuken doet het niet meer nadat de batterij leeg was
Die hebben wij ook hangen!!! Hangt er nu bijna een jaar en loopt nog steeds goed..quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:27 schreef Xinouth het volgende:
[afbeelding]
Paar weken geleden gekregen, doet 't nog perfect!
Wat heb je aan een halve klok?quote:
I know.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik bedoel daarmee dat ik ongeveer 3 jaar nu die klok heb
een verschillend uurwerk ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:46 schreef cosmick het volgende:
Ik heb in september zo'n Ikea stationsklok (althans die look) gekocht met aan weerkanten een uurwerk. De ene kant is er een paar maanden geleden meegestopt en de andere tikt nog steeds op dezelfde batterij![]()
Dat las ik, maar ik vind het wat overdreven om twee verschillende uurwerken te hebben als het toch uit 1 geheel bestaatquote:
Je begrijpt het principe stationsklok? Die schroef je aan een muur/paal zodat je van beide kanten de tijd kan checken? Reeeuze handig iigquote:Op donderdag 6 juli 2006 07:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat las ik, maar ik vind het wat overdreven om twee verschillende uurwerken te hebben als het toch uit 1 geheel bestaat![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je begrijpt het principe stationsklok? Die schroef je aan een muur/paal zodat je van beide kanten de tijd kan checken? Reeeuze handig iig
Lijkt me logisch dat het twee verschillende klokwerken zijn, aangezien je (als het slechts één klok was) aan de achterkant het in spiegelbeeld is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets bedoel je toch?
Nou, dat zit toch als 1 geheel aan elkaar ?
die hebben wij ook, en die werkt niet naar behorenquote:Op donderdag 6 juli 2006 07:46 schreef cosmick het volgende:
Ik heb in september zo'n Ikea stationsklok (althans die look) gekocht met aan weerkanten een uurwerk. De ene kant is er een paar maanden geleden meegestopt en de andere tikt nog steeds op dezelfde batterij![]()
Ik ben best tevreden met mijn ijslepeltjes, mijn boekenkast en mijn plantenspuit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:24 schreef hamkaastosti het volgende:
alles van ikea is rotzooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |