Net als Idols.... sms nu ZIZOU voor Zidane naar 9045 (4,50 per bericht)quote:Op maandag 10 juli 2006 13:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
Die man heeft massa's fans. Of hij nu goed speelt of niet, ze vinden hem toch wel goed.
al is de wedstrijd al afgelopen, ik ben nog steeds niet uitgekotst van zidane, maar wel gerechtigheid voor een walgelijke spelerquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:41 schreef danos het volgende:
ach die zidane is ook maar een import afrikaan, waardeloze voetballer
zou jij wel volle zalen willen trekken? ik niet, geeft zo'n bendequote:
Zidane van oosprong Algarijn.....quote:Op maandag 10 juli 2006 14:37 schreef Kakakoka het volgende:
Op diverse filmpjes is heel duidelijk te zien hoe Materazzi Zidane in zijn tepel knijpt/tepel rondraait.
Daarna schijnt hij hem voor Terrorist te hebben uitgescholden en toen heeft Zidane de kopstoot uitgedeeld.
Zidane sluit zn carriëre af met een kopstoot en een rode kaart.quote:
Geweldig einde toch !quote:Op maandag 10 juli 2006 14:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zidane sluit zn carriëre af met een kopstoot en een rode kaart.
en een goude bal.quote:Op maandag 10 juli 2006 14:44 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Zidane sluit zn carriëre af met een kopstoot en een rode kaart.
Ach, er zou ook maar iets kloppen aan dit WK.quote:
Die versie van de tepel had ik nog niet gehoordquote:Op maandag 10 juli 2006 14:37 schreef Kakakoka het volgende:
Op diverse filmpjes is heel duidelijk te zien hoe Materazzi Zidane in zijn tepel knijpt/tepel rondraait.
Daarna schijnt hij hem voor Terrorist te hebben uitgescholden en toen heeft Zidane de kopstoot uitgedeeld.
http://www.youtube.com/watch?v=7C58zxHgo8Yquote:Op maandag 10 juli 2006 17:04 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Die versie van de tepel had ik nog niet gehoord![]()
Wel was duidelijk te zien dat éérst zidane iets zei, voordat materazzi begon te schelden.. of daarvoor nog iets was gebeurd is mij niet helemaal duidelijk (tepel gedoe)
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
[..]
Belachelijke actie van die journalisten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |