abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:13:24 #51
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_39568867
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:56 schreef most_wanted het volgende:
Was jij trouwens niet van het Mac OS, Furious.
Of ben je eindelijk gaan inzien dat het bagger is?
Jezus fucking christus gast, stop eens met dat zwart-wit denken, je komt echt gigantisch dom over...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:18:26 #52
36666 Furious
animalist.
pi_39569007
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:13 schreef whoops het volgende:

[..]

Jezus fucking christus gast, stop eens met dat zwart-wit denken, je komt echt gigantisch dom over...
Eensch.

Even opnieuw een vraag, ik heb met easyUbuntu wel codecs geinstalleerd, en ik krijg dan ook thumbnails te zien. Maar na het openen van het video bestand word het na een seconde afgesloten?

Excuus voor al deze newbie vragen.
Ik post om het posten.
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:21:56 #53
36666 Furious
animalist.
pi_39569110
Hmm, ik merk nu dat mijn geluid het uberhaupt niet doet? Ik geloof dat het een on-board Realtek AC'97 chip is.
Ik post om het posten.
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:58:15 #54
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_39570292
meh..

sudo apt-get install ubuntu-desktop

broken dependencies.
moet ik extra repositories hebben ofzo?
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:03:35 #55
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39570468
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:21 schreef Furious het volgende:
Hmm, ik merk nu dat mijn geluid het uberhaupt niet doet? Ik geloof dat het een on-board Realtek AC'97 chip is.
Dat is vreemd, die chip heb ik volgens mij ook, maar het werkte hier gewoon direct. Je zou even een zoektochtje op www.ubuntuforums.org kunnen doen, daar staat veel over die chip omdat die veel gebruikt wordt.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:05:19 #56
152303 hamkaastosti
pi_39570531
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:21 schreef Furious het volgende:
al in het configuratiescherm voor het geluid geweest? heb ook wel eens gehad dat m'n instellingen verpoerd waren
Tom Jones zong ooit...
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:16:06 #57
36666 Furious
animalist.
pi_39570869
Ik denk dat het aan de nForce audio-drivers ligt. Ben nu bezig met de nieuwste Linux-versie nForce drivers te installeren.

En is er geen flash-player for AMD64? Net wilde ik Flash Player installeren zegt-ie dat mijn architecture niet wordt ondersteund.
Ik post om het posten.
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:26:20 #58
152303 hamkaastosti
pi_39571184
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:16 schreef Furious het volgende:
En is er geen flash-player for AMD64? Net wilde ik Flash Player installeren zegt-ie dat mijn architecture niet wordt ondersteund.
nope. je had beter gewoon de 32bits versie kunnen installeren. in 64bit wil nog wel meer spul niet draaien.
Tom Jones zong ooit...
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:30:34 #59
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39571265
Inderdaad, 64bits is op dit moment voor vrijwel niemand interessant nog. Misschien dat het ook het probleem met je geluid veroorzaakt (aangezien het bij mij, de 32bits versie, gewoon direct werkt). Ben je net begonnen, en heb je nog weinig interessants aangepast dat veel tijd kostte, dan zou ik je zeker aanraden de 32bits versie te installeren.
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:36:10 #60
36666 Furious
animalist.
pi_39571475
Dan ga ik weer vrolijk downloaden.
Ik post om het posten.
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:36:58 #61
152303 hamkaastosti
pi_39571501
is wel het makkelijkst. 64bits biedt voor desktop gebruik zowat geen voordelen.
Tom Jones zong ooit...
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:05:22 #62
65490 whoops
pi_39572609
Naast Flash werkt Java ook niet in Firefox, en voor zover ik weet is er ook geen 64Bits Realplayer...

Ik draai ook 32bits linux op m'n AMD64...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:11:27 #63
152303 hamkaastosti
pi_39572805
* hamkaastosti too
Tom Jones zong ooit...
pi_39573898
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 11:14 schreef whoops het volgende:

[..]

'De beste'

En Mercedes is de beste auto, en Ajax de beste voetbalclub...

Als ik xubuntu gebruik is het eerste commando 'apt-get install kubuntu-desktop'...
Whoops, hoe zit het dan met eventuele videodrivers die worden meegeīnstalleerd? Ik heb wel vaker een server-installatie gedaan en later de X, maar hij stond standaard alleen nog maar als VESA compatible geīnstalleerd, terwijl de videokaart met de gewone installatie wel normaal is herkend (S3 Trio)
url
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:50:02 #65
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_39574137
Ik snap je vraag niet helemaal (je stelt 'm dan ook niet aan mij, maar ja ). Maar misschien is het je duidelijker als je weet dat xubuntu weinig verschilt van ubuntu en kubuntu. Maar waar kubuntu KDE gebruikt en ubuntu Gnome, heb je bij xubuntu XFCE4.
  donderdag 6 juli 2006 @ 14:52:11 #66
65490 whoops
pi_39574209
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:43 schreef Drommelsch85 het volgende:

[..]

Whoops, hoe zit het dan met eventuele videodrivers die worden meegeīnstalleerd? Ik heb wel vaker een server-installatie gedaan en later de X, maar hij stond standaard alleen nog maar als VESA compatible geīnstalleerd, terwijl de videokaart met de gewone installatie wel normaal is herkend (S3 Trio)
Ik weet niet zeker of het werkt, maar je zou kunnen proberen je X opnieuw in te stellen met:
'sudo dpkg-reconfigure xserver-xorg'
en kijken of je daarmee de goeie kaart kan instellen.

Het wordt imho tijd dat SaX / SaX2 standaard met Ubuntu meegeleverd worden...
quote:
Sax2 is SuSE's X Server configuration utility, all key aspects of XF86Config can be controlled with this. With an excellent autodetection you can have your X-server working in seconds, even if autodetection is not satisfactory seconds are needed to tweak the setup.
pi_39574421
Vanochtend Ubuntu geprobeerd dmv een live cd en heb besloten om geen linux meer te gebruiken. Ik weet niet wat het is maar kan niet wennen aan linux. Voorlopig blijf ik nog windows gebruiken.

[ Bericht 1% gewijzigd door magnifor op 06-07-2006 15:05:28 ]
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:24:08 #68
65490 whoops
pi_39574998
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:59 schreef magnifor het volgende:
Vanochtend Ubuntu geprobeerd dmv een live cd en heb besloten om geen linux meer te gebruiken. Ik weet niet wat het is maar kan niet wennen aan linux. Voorlopig blijf ik nog windows gebruiken.
Het is niet echt raar dat je na een ochtend nog niet went... Aan de andere kant, als je geen reden hebt om van Windows af te stappen, waarom zou je... Als je die reden wel zou hebben, heb je vast wel zin om Linux je eigen te maken...
pi_39575367
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:58 schreef hamkaastosti het volgende:
meh..

broken dependencies.
Een handige site om aan extra sources te komen is : http://www.ubuntulinux.nl/source-o-matic
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:41:20 #70
65490 whoops
pi_39575398
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:58 schreef hamkaastosti het volgende:
meh..

broken dependencies.
Kan je eens de hele foutboodschap posten? Dus welke dependecies gebroken zijn?
  donderdag 6 juli 2006 @ 15:43:23 #71
65490 whoops
pi_39575450
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:40 schreef dryfit het volgende:

[..]

Een handige site om aan extra sources te komen is : http://www.ubuntulinux.nl/source-o-matic
Dat ding is vet handig, thanks!
pi_39575451
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:24 schreef whoops het volgende:

[..]

Het is niet echt raar dat je na een ochtend nog niet went... Aan de andere kant, als je geen reden hebt om van Windows af te stappen, waarom zou je... Als je die reden wel zou hebben, heb je vast wel zin om Linux je eigen te maken...
Misschien dat ik later nog een keer probeer. Nu heb ik idd nog niet echt een reden op over te stappen. Ik wou alleen iets anders proberen.
pi_39575489
Btw ik ga mijn kubuntu opgeven voor mepis, kubuntu geeft me teveel problemen atm. Soms als je op rechtermuisknop drukt (buroblad) gebeurd er niets. 686 kernel die niet goed loopt. En hij is trager dan mepis. En nog wat andere redenen.

Goed article over mepis : http://www.desktoplinux.com/articles/AT6993936615.html
Maar ik blijf kubuntu in de gaten houden en metest partition draait edge eft.
pi_39575681
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 15:43 schreef magnifor het volgende:

[..]

Misschien dat ik later nog een keer probeer. Nu heb ik idd nog niet echt een reden op over te stappen. Ik wou alleen iets anders proberen.
Ik draai sinds kort weer home xp naast me kubuntu dapper op me laptop, heb het nodig voor mijn cursus die ik ga doen. Maar man wat erger ik me kapot aan XP, opstarten is snel maar aan het werk gaan kan pas na een minuut wachten tot alles is ingeladen. Kubuntu loopt niet stabiel atm maar je ziet echt het verschil als je een tijdje alleen linux draait. Als het aan mij lag zou ik zo 100% op linux overstappen.

Maar ja ik wil a+ en netwerk beheerder worden dus moet ik wel met windows werken.

Ps. Maar xp's wireless config tool is echt een verademing in vergelijking met die van linux. Klik , type ww en hij zoekt wel uit of het wep of wpa is. Hoop dat linux dit ook snel heeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door dryfit op 06-07-2006 16:01:37 ]
pi_39576183
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:13 schreef mistermaniac het volgende:
ik had er 10 besteld en die zijn vorige week binnen gekomen, heb er gisteren weer 40 besteld
WTF moet je met 40 CD's?

Ik vind het een leuke service hoor dat je mensen gratis een CD toestuurt. Maar zoals ik sommige hier CD's zie bestellen, waarschijnlijk met de reden "gewoon omdat het kan", vind ik eigenlijk behoorlijk onbeschoft. Fucking hell, bestel 1 officiele CD (2 of 3 kan ook nog wel) - en kopieer deze gewoon meerdere malen als je het aan andere wilt geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')