Hier ook nog meer trieste dingen.
Ik werk zelf ook in een computershop (gewoon standaard dus dingen fixxen enz) Nou heb ik van die HEEEL gezellige schoonouders en die zijn best nog wel eigenwijs ook.
Situatie: Irri broertje van mijn vriendin zit achter pc en hoort iets knetteren en begint iets te ruiken Wat doet die malloot gaat eerst zelf zitten klooien (het is zon mannetje wat DENKT alles te kunnen maken enz) kom ik even later binnen rent ie op me af of ik niet even wil kijken. Ik joh prima ik kijk conclusie harddisk uitgefikt. Prima ik voorgesteld aan mijn schoonouders dat ik nog wel een 20gb schijfje thuis had liggen en die er met liefde en plezier *kuch* in zou willen zetten. Maar nee dat hoefde niet WANT jah let op NU komt het, de oom van mijn vriendin zou hem wel maken (let wel deze man is geschoold tot CV-Reparateur ) Ik zo van prima joh dan niet ik bied het aan maar nee goed joh.
Afijn PC naar die oom 4 weken gewacht toen gingen ze eens bellen, ja het kan nog een weekje duren. Krijgen ze de pc trug met een *gerepareerde 20gb harddisk) (let wel de print was totaal afgefikt he) en jawel he nog geen 3 dagen later weer dat ding stuk . Ik had het niet meer want nu moest er als nog een nieuwe in maar hij zou een 40gb hebben. Prima weer 3 weken later pc trug met een 40 gb met windows ME geinstalleerd want XP zou niet kunnen euh sinds wanneer is windows xp niet te installeren op een 40gb schijf? Nog zon leuke harddisk 40gb was gepartitioneerd in 1 partitie van 20 gb de rest werd gewoon niet gebruikt hij vond dat zelf ook wel gek maar goed hij deed het. BIOS was nog steeds ingesteld voor de ouwe harddisk dus vandaar dattie de partitie niet goed zou doen.
Zo hadden ze nog een projectje ADSL sharen via 1 pc thuis die knurft zou het wel fixxen. JAH niet dus die knurft moest verdomme mij bellen om de ip settings op te vragen en toen heb ik het 's avonds nog zelf kunnen doen.
Hier nog een perikel van DIE oom.
Hij zou een programmaatje hebben wat BETER was dan Clone**, want jawel dat kon ECHT alles kopieren elke beveiliging en jawel nog wel binnen record tijd he dus op een 50 speed fikkertje ongeveer 3 minuutjes. Dus het broertje van mijn girl vraagt aan um van, joh hoe heet dat proggie dan, hij stamelt (waar ik bij zit he) euh euh jah dat weet ik niet meer kom op al zou er zon proggie zijn dan weet je de naam toch wel als je dat zo vaak gebruikt en het zo super is, maar goed hij zou een kopietje maken of het via email sturen, kortom dat broertje w8 nog steeds op een kopie ( ik denk dat zijn proggie um in de steek laat met het kopieren van) en ik denk ook dat zijn email verrot is want dat meeltje is ook nog nooit aangekomen.
Altijd lollig dit soort mensen en ook maar goed dat ze er zijn anders had ik geen werk.
ff offtopic btw
Bier, pakketje is weg word 7 juli bij je aangeboden in de middag, ik heb er een S-ata bootdisk bij gedaan, cd'tje met alle drivers en een tubetje koelpasta. Gij zijt helemaal compleet dus. Succes er mee
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer