Nightwatchers?quote:Op maandag 17 juli 2006 22:57 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ligt puur aan je guild
heeft niks te maken met jezelf en je played. hoewel die wel vrij hoog moet zijn om in een goede raid guild te komen
maar nightwatchers is al lange tijd in BWL/AQ en nu naxx
maar je zegt toch stiekem niet hoeveel het isquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:10 schreef DjNivek het volgende:
M'n played is redelijk hoog, hoewel het nog wel laag is vergeleken met de rest van de guild
En hoeveel ik per dag speel, nou, met dit weer alleen als we raiden. Zit liever buiten overdag nu.
Gluth is nu ook dood btw, 3de Abomination baas. Thaddius is wel een heel tof gevecht, maar niet al te lastig
lol kom je terug van turkey, zit ineens iedereen aan dit nummerquote:Op dinsdag 18 juli 2006 00:19 schreef borisz het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8958037952700980238&q=boten+anna![]()
Ik ken het van een ninjaloot filmpje van iemand op mijn serverquote:Op dinsdag 18 juli 2006 11:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol kom je terug van turkey, zit ineens iedereen aan dit nummer
Je wilt niet weten hoeveel idle tijd daar inzitquote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:55 schreef Migwi het volgende:
En dan de heeft ie ook nog een 60 warrior alt..
DIK over de /played 100 dus, de nerd!
NEE!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:34 schreef Fathom het volgende:
Toch ook maar begonnen met het spel.... Wou er niet aan beginnen omdat dan het einde zoek zou zijn omdat het te verslavend is![]()
Ben nu 2 avonden bezig en een Night Elf Hunter met lvl 15. Het is absoluut het geld waard! Ik zit op Emmeris.
net zo veel als op je main waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 12:17 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel idle tijd daar inzit
Of human paladinquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:00 schreef Migwi het volgende:
[..]
NEE!
NIET NOG EEN NIGHT ELF HUNTER
Kut class, al die noobs spelen dat![]()
Ik ben toch ook een noob dus who caresquote:Op dinsdag 18 juli 2006 15:00 schreef Migwi het volgende:
[..]
NEE!
NIET NOG EEN NIGHT ELF HUNTER
Kut class, al die noobs spelen dat![]()
Helaas werkte dat niet.quote:Op zondag 16 juli 2006 12:05 schreef Fratz het volgende:
[..]
al eens geprobeerd het spel eropnieuw op te zetten?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 17:25 schreef Takje het volgende:
http://folk.uio.no/oysts/Wow/FiremawChant.mp3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |