al eens geprobeerd het spel eropnieuw op te zetten?quote:Op zondag 16 juli 2006 10:54 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
Hé ik heb even een dringende vraag, ikzelf speel nooit meer WoW maar mijn zusje heeft een probleem met het spel waar ik ook geen raad mee weet. Ieder keer als ze het speelt loopt het spel een paar minuten prima, dan valt het beeld stil en daarmee de rest van de pc met als gevolg dat we hem opnieuw moeten opstarten. Vooral op hoog level is dat erg lastig.
Weet iemand hier raad mee?
welke plagueheart pieces heb je nu? vind zelf nl. eigenlijk alleen de boots, shoulders, chest en head indrukwekkend. voor de andere onderdelen zijn er allemaal betere alternatieven buiten naxx.quote:Op zondag 16 juli 2006 15:36 schreef DjNivek het volgende:
Plagueheart: 2/9
Frame of Atiesh: 25% klaar (dus 10/40 splinters)
![]()
Mja, ik had altijd wel Fireblast in de aanbieding voor die gasten, tenzij ik 'm echt net gecast had.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:56 schreef BlackSheep het volgende:
Oh ja, althans, daar heb ik nooit veel last van gehad. Moofire
Tot het moment kwam dat ik door een modreinstall mijn damagespells niet op mijn quickbars had staan
Klinkt allemaal als wapens .quote:Op maandag 17 juli 2006 00:29 schreef DjNivek het volgende:
Zat
Kiss of the Spider bijv, Nerubian Slavemaker, Iblis (als je rogues ook aan het huilen wilt maken), The Eye of Nerub, en vast nog wel wat ander spul waar ik zo 1-2-3 niet aan denk.
denk dat ik helemaal ga stoppen met het spelquote:Op maandag 17 juli 2006 11:28 schreef Migwi het volgende:
En wat denk je dat je met de expansion moet doen?
lvl 70 in een week of 2 en dan same story hoor
Expansion heeft tenminste weer een hele rits 5/10-man dungeons, daar alleen al voor koop ik 'm.quote:Op maandag 17 juli 2006 11:28 schreef Migwi het volgende:
En wat denk je dat je met de expansion moet doen?
lvl 70 in een week of 2 en dan same story hoor
Ik kijk al uit naar Kharazan persoonlijk, al is 't puur en alleen maar voor de waarde die de plek heeft voor lorefreaks. (Liek me.quote:Op maandag 17 juli 2006 12:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Expansion heeft tenminste weer een hele rits 5/10-man dungeons, daar alleen al voor koop ik 'm.
Zaterdag ging de raid niet door, zondag ging ie na 4 tries neerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:56 schreef Mister_T het volgende:
Trouwens voor het eerst Chromaggus gekilledeerste try hebben we nef kunnen laten landen maar daarna was het snel een wipe, morgen weer probere
Als je alle strategies al weet jaquote:Op maandag 17 juli 2006 16:04 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Zaterdag ging de raid niet door, zondag ging ie na 4 tries neerWat een easy boss
![]()
We hebben totaal 5 tries op hem gedaan![]()
Nuke, nuke, nuke some more en probeer te overleven tot 20 % voor de zerg. Daarna ben je waarschijnlijk toch wel dood...quote:Op maandag 17 juli 2006 17:26 schreef Takje het volgende:
Iemand tips voor mages bij de Nefarian encounter?
ligt puur aan je guildquote:Op maandag 17 juli 2006 19:49 schreef Platina het volgende:
DjNivek, puur uit nieuwsgierigheid hoeveel dag per uur speel je en hoelang is je played?
Vroeg het me weleens af omdat jij hier toch de man bent qua instance progress en character ontwikkeling en dergelijke.
invulnerability potquote:Op maandag 17 juli 2006 22:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Nuke, nuke, nuke some more en probeer te overleven tot 20 % voor de zerg. Daarna ben je waarschijnlijk toch wel dood...
Had both, still died daarnet. Ook al 4 of 5 keer doodgegaan op trash AoE en 't rare is dat deze 'problemen' (vooral die trash dan), zijn gestart nadat de healers over zijn gestapt op healing mods. (Genesis.) Iemand anders bekend mee?quote:Op maandag 17 juli 2006 23:38 schreef mooiegek het volgende:
[..]
invulnerability pot(of een paladin bop)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |