quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:48 schreef Migwi het volgende:
[..]
omg, ik had echt Horde moeten rollen en SUN moeten joinen
Hebben ze jou nog niet zien carebearen in WSGquote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef Sakie het volgende:
[..]
![]()
Ik werd gevraagd voor SUN, maar heb nee gezegd![]()
Me warrior 1 keer verkocht voor 130 euro, toen gratis teruggekregen maar vanwege het ontbreken van Tier1/2 gear en verder nu maar 90 euro voor gekregenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:31 schreef koffiegast het volgende:
meeste chars die ze wille verkope zijn wel weer belahcelijk duur.. bedoel je gaat tog geen char vasn 200 kope...100 wellicht oke , maar meer..uhh
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:57 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Hebben ze jou nog niet zien carebearen in WSG
omg, verkoop mij je account!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:31 schreef Sakie het volgende:
[..]
![]()
Ik werd gevraagd voor SUN, maar heb nee gezegd![]()
waar maak je druk om, hij nu NOG simpelerquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:11 schreef Mister_T het volgende:
Wat heeft blizzard met Flamegor gedaan![]()
Je kan niet meer Out of Sight staan, iemand nieuw tactics?
ehm fijn... dus op onze zerver met onegveer een 7:1 AH rating heeft Horde iegenlijk geen kans..quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:05 schreef koffiegast het volgende:
lang niet zo erg wat mij overkwam...
ik heb richting de 30 runs of zelfs 40 gedaan... de eerste dropte op run 20... ik had deal met andere rogue dat ik bonescraper zou krijgen...het dropt... wat gebeurt er..hij rolled ook... het was zijn 2e baronrun notabene... en dan nog het ergste hij was swordrogue en dropte hem lekker in zijn bank 'for if i change my mind one day'...toen ik die mongool paar maanden later weer inspecte had ie nog steeds zijn newbie swords. paar runs later werd ie geninjaed (weet ff niet meer door wie) en daarna was ik de enige rogue en ik was helemaal in de wolken... ik spamde NEED NEED.. zegt een mage need en ik lach erom... wat doet mijn guildmaat toentertijd? geeft ie aan de mage... een fucking rogue dagger, hij zeggen dat ie het niet heeft gezien... en cape dropte nooit voor me.. deed soms wel 4-6 runs per dag in een week :/
Dacht er zelf ook aan om een Alliance char te rollen op TN (puur voor de pvp), nieuw kost WoW nog maar 30 euroquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:55 schreef Migwi het volgende:
[..]
omg, verkoop mij je account!
Kan ik en als Alliance een ongelovelijke ganking bastard zijn (nuja, 't is toch 'n PVP server) en als Horde ook
ik heb een gnome mage genaamd Huge (passend!) aangemaakt op laughing skull, schijnt dat je daar goed pvp kunt ranken en er genoeg guilds zijn + wat mates zitten erop.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:57 schreef Sakie het volgende:
[..]
Dacht er zelf ook aan om een Alliance char te rollen op TN (puur voor de pvp), nieuw kost WoW nog maar 30 euro![]()
Ja, heb er over nagedacht om nog een versie aan te schaffen en ff wat Alliance te pwnen, maar heb 't al druk zat met Cyn en Cara en dan heb ik nog een sloot alts. Dus geen tijd. Wel jammer :pquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:57 schreef Sakie het volgende:
[..]
Dacht er zelf ook aan om een Alliance char te rollen op TN (puur voor de pvp), nieuw kost WoW nog maar 30 euro![]()
Hehehe, zo mooi een jaar geleden (al langer geleden zelfs) toen iedereen net voor 't eerst naar Stratholme ging.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:01 schreef BlackSheep het volgende:
'Don't go near the abominations until everyone is inside the gates.'
Huh, what are you talking abo...OH FUCK!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Vergeet niet "EYE!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |