Daar sluit ik mij helemaal bij aanquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:12 schreef Stoeteltje het volgende:
Volgens mij zijn vrouwen geiler...alleen wij laten dat niet zo opvallend merken. Ik spreek niet voor alle dames natuurlijk maar als ik mezelf moet beoordelen op een schaal van 1 tot 10 stijgt het daar ver boven uit![]()
![]()
![]()
Ik vind het prima zo hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:22 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Echt wel ja
Ik word gek van mezelf... de hormonen gieren door mn lijf en ik kan amper aan iets anders denken... het mag van mij wel heel ietsje koeler worden
Dat mag. Welke trouwens?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:33 schreef bolivian het volgende:
Mag ik deze generalisatie even ontkrachten?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:12 schreef Stoeteltje het volgende:
Volgens mij zijn vrouwen geiler...alleen wij laten dat niet zo opvallend merken. Ik spreek niet voor alle dames natuurlijk maar als ik mezelf moet beoordelen op een schaal van 1 tot 10 stijgt het daar ver boven uit![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:05 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Met dit weer ben ik super geil.. misschien ook omdat het spannend is om op je werk te zitten in een rokje met niets eronder terwijl je geile smsjes aan het versturen bent met die superlekkere collega om de eerst volgende sexdate weer af te spreken.. Ik ervaar deze zomer in ieder geval als erg nat.
Met dit weer smeltende boter. Maar inderdaad, het vermogen van vrouwen om zich met deze warmte zo te kleden dat het nog warmer lijkt is een groot vermogen indeed.quote:
*eens!quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:12 schreef Stoeteltje het volgende:
![]()
![]()
Mietje!quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik vind het absoluut nu niet de moeite waard om met dit weer sex te hebben.. Mij veels te warm
Om even voor iedereen dit duidelijk te maken omdat daar veel misverstanden rond zijn :quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:15 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Misschien is dat omdat vrouwen niet denken met hun penis, ik heb me namelijk laten vertellen dat ze die niet hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |