Mja, zal misschien op de duur vanzelf weer komen, maar als je na een maand nog steeds je ex flink mist, bevordert dat je mening over het plezier van liefde niet echt. Het zou wel handig zijn als ik wat "liefde-slijtage" trucs kendequote:Op donderdag 6 juli 2006 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je een goed alternatief hebt, kan dat altijd worden overwogen natuurlijk...
Met anderhalf jaar hoop ik over de papieren te beschikken waarmee ik me bij het 'ik spuug op HBO'ers' kliekje kan voegen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je nergens bij hoort, zelfs niet bij de paria's, dan ben je wel een uberparia.
Het trucje is erg eenvoudig, maar slecht beïnvloedbaar... Met de tijd slijt 't vanzelf...quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Mja, zal misschien op de duur vanzelf weer komen, maar als je na een maand nog steeds je ex flink mist, bevordert dat je mening over het plezier van liefde niet echt. Het zou wel handig zijn als ik wat "liefde-slijtage" trucs kende
Met al dat gespuug hoef ik me bijna niet meer te douchen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met anderhalf jaar hoop ik over de papieren te beschikken waarmee ik me bij het 'ik spuug op HBO'ers' kliekje kan voegen!
Dat mag je ook al als je daar mee bezig bent.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met anderhalf jaar hoop ik over de papieren te beschikken waarmee ik me bij het 'ik spuug op HBO'ers' kliekje kan voegen!
Dat spaart weer geld en met geld kun je weer indruk maken op de vrouwtjes. Bookmark deze post, over anderhalf jaar gaat Q. aan de vriendin!quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Met al dat gespuug hoef ik me bijna niet meer te douchen.
Eigenlijk vind ik ook dat er alleen maar mannen mogen zitten in dat kliekje. Vrouwen die studeren en binnen een paar jaar toch met een kind aan de borst zitten en dan 'minder willen gaan werken'. Zonde van de investering...quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat mag je ook al als je daar mee bezig bent.
En toen stonk 'ie me toch na een half jaar dat elke vrouw binnen 100mtr gillend wegvluchtquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat spaart weer geld en met geld kun je weer indruk maken op de vrouwtjes. Bookmark deze post, over anderhalf jaar gaat Q. aan de vriendin!![]()
*zwijmel wat een man*quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik ook dat er alleen maar mannen mogen zitten in dat kliekje. Vrouwen die studeren en binnen een paar jaar toch met een kind aan de borst zitten en dan 'minder willen gaan werken'. Zonde van de investering...![]()
Het idee alleen al.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat spaart weer geld en met geld kun je weer indruk maken op de vrouwtjes. Bookmark deze post, over anderhalf jaar gaat Q. aan de vriendin!![]()
Hey baby... Wanna wrestle?quote:
En binnen 2 jaar getrouwd. À la Pheno!quote:
Val jij ook binnen die categorie?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En binnen 2 jaar getrouwd. À la Pheno!
Ik moet er bijna van huilen, bijna.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:33 schreef Aarti het volgende:
Ik moet vanavond overwerken tot 23 uur, dat is toch zielig?
Wow, best lang.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:33 schreef Aarti het volgende:
bijna is goed genoeg...quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik moet er bijna van huilen, bijna.
Onze avond samen bezemen, wat doe je ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:33 schreef Aarti het volgende:
Ze heeft toch een snor man, zoek nou eens echt wat lekkersquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Onze avond samen bezemen, wat doe je ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |