. ~ Willem at Sadness - nieuw nr. ########### zegt:quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
WTF
Vraag hem eens of hij weet dat de Twin Towers niet meer staan.
Ja joh, je kan met gemak iedere krant, journaal en nieuws site even missen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:35 schreef skiczukie het volgende:
Ik kan het goed begrijpen; als dat zooitje in Den Haag je gewoon niet interesseert kunnen je dit soort dingen wel even missen. Boeiend.
Ik niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:41 schreef Rio het volgende:
Getuigt van totale desinteresse, daar ben ik ook allergisch voor.
sst, de aarde is niet meer plat.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:31 schreef Echo99 het volgende:
En oh ja, we zijn op de maan geland.
heiden!!!! blasfomie!!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
sst, de aarde is niet meer plat.
schijnt het.
lieg niet, we krijgen de ecu!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:10 schreef mazaru het volgende:
Zou die dan al weten dat de Euro is ingevoerd???
Voorbeelden!quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:11 schreef Viking84 het volgende:
Mensen zonder algemene ontwikkeling zijn nog een stukje erger, maar goed, dat is hetzelfde als 'geen kennis van de actualiteit', alleen dan op lange termijn
nou bepaalde dingen niet weten, op het gebied van film, muziek, sport, internationale ontwikkelingen.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:06 schreef Echo99 het volgende:
Begin dit jaar moest ik iemand uitleggen wie Osama Bin Laden was
Gelukkig mag je nog niet stemmenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:18 schreef WillemB het volgende:
Nja met zulk mooi weer, nieuwe vriendinnetjes en een computer waar ik op kan CS: Source'n boeit het kabinet tbfh me echt geen reet.En u know what, ik denk dat mijn naasten er ook niet om caren dat ik niet eens weet dat het kabinet gevallen is.
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:44 schreef Yurithemaster het volgende:
1 1/2 week na de aanslagen in Madrid hadden we het erover op school zo'n wijf: Huh? wat is er gebeurd dan?
Nee maar ik kom dus dat soort mensen ook dagelijks tegen. De politiek boeit ze geen reet, stemmen doen ze niet, maar klagen des te meer!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:18 schreef WillemB het volgende:
En u know what, ik denk dat mijn naasten er ook niet om caren dat ik niet eens weet dat het kabinet gevallen is.![]()
Ik lijd aan chronische desinteresse.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:41 schreef Rio het volgende:
Getuigt van totale desinteresse, daar ben ik ook allergisch voor.
En wat zou die levensinstelling volgens jou dan zijn?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:34 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nee maar ik kom dus dat soort mensen ook dagelijks tegen. De politiek boeit ze geen reet, stemmen doen ze niet, maar klagen des te meer!
Vooral de opmerking "Het maakt toch niet uit wat je doet" Kan ik heel slecht hebben; dat zegt namelijk meer iets over de levensinstelling van die persoon.
Dat doet me denken; het niet op de hoogte zijn van de actualiteit zegt natuurlijk ook iets over de levensinstelling van een persoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |