Oubollig? Ik weet dat er over het fenomeen voetbal kijken met vrouwen veel geschreven is, maar dat ging veelal over het niet begrijpen van de regels door het vrouwelijk geslacht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:00 schreef Bep het volgende:
Wat een oudbollig topic
neequote:Op woensdag 5 juli 2006 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
fipo
En dat durf je niet aan je vriendin te vertellen? mietje.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:00 schreef Sjakie01 het volgende:
Laten we voorop stellen dat ik geen problemen heb om met 1 vrouw voetbal te kijken. Ze mag mij dan alles vragen, en ik zal het dan netjes uitleggen. Ook verdere informatie hoe dom de vraag ook zal zijn verstrek ik zonder enige moeite.
Maar willen de vrouwen die tijdens het voetbal kijken gaan lopen zitten te bepalen welke voetballer een lekkere kerel is GVD OPROTTEN!
Ik word er helemaal schijt ziek van! Voetbal kijk je omdat het een spel is, en niet omdat er een aantal afgetrainde mannen op het veld staan stelletje geilbakken.
Zo dat is eruit.
En of ze dat al weet!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:02 schreef frankium het volgende:
[..]
En dat durf je niet aan je vriendin te vertellen? mietje.![]()
Dus ze luisterd niet naar je, vind je dat gek?quote:
oudbollig is geen woord. dat je het ff weet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:00 schreef Bep het volgende:
Wat een oudbollig topic
Geslacht: Manquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:03 schreef Koenholio het volgende:
Voetbal kijk je normaalgesproken helemaal niet...
je bedoelt oubollig?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:00 schreef Bep het volgende:
Wat een oudbollig topic
Voetbal is een spel, geen fucking vagina-voer paradequote:Op woensdag 5 juli 2006 16:03 schreef Sanne het volgende:
voetbal kijken is lekkere dingen zoeken.
sim-pel.
Nee?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:03 schreef Koenholio het volgende:
Voetbal kijk je normaalgesproken helemaal niet...
Dat komt waarschijnlijk omdat ze dan tenminste een fatsoenlijk hoofd zien. De rest van de dag moet ze tegen jouw rot kop aankijken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:05 schreef Kevanovitch het volgende:
Tijdens de volksliederen is het helemaal een drama. Dan gaat die camera langs alle gezichten en dan worden die vrouwen helemaal wild.
Post zelf eens een foto dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:06 schreef frankium het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat ze dan tenminste een fatsoenlijk hoofd zien. De rest van de dag moet ze tegen jouw rot kop aankijken.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:06 schreef frankium het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat ze dan tenminste een fatsoenlijk hoofd zien. De rest van de dag moet ze tegen jouw rot kop aankijken.
ik lik regelmatig mijn beeldscherm af tijdens de volksliederen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:05 schreef Kevanovitch het volgende:
Tijdens de volksliederen is het helemaal een drama. Dan gaat die camera langs alle gezichten en dan worden die vrouwen helemaal wild.
quote:
Jij verbeeld je nogal wat hè..... denken dat je door een beeldscherm kan zien hoe een andere user er uit ziet....quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:06 schreef frankium het volgende:
[..]
Begin anders nog een keer bovenaan en lees wat het echte probleem is !quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:09 schreef frankium het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met voetballers, jij wel. We gaan het probleem niet verplaatsen hè.
ach die gochem wordt jaloers, dat zal z`n redenen wel hebben....quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij verbeeld je nogal wat hè..... denken dat je door een beeldscherm kan zien hoe een andere user er uit ziet....![]()
En jij moet nog veel leren over vrouwen zo te lezenquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:10 schreef frankium het volgende:
[..]
ach die gochem wordt jaloers, dat zal z`n redenen wel hebben....
Jaloers.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:10 schreef frankium het volgende:
[..]
ach die gochem wordt jaloers, dat zal z`n redenen wel hebben....
Dude hij had het niet over jouquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:28 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Jaloers.![]()
Als ik voetbal kijk hoef ik dat soort nutteloze informatie niet te horen.
Dat jij misschien met de dames over dit onderwerp in discussie gaat.![]()
Jeetje wat weet je dat goedquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vrouwen kijken tijdens het voetbal ook alleen maar naar het sportbroekje van de voetballers.
En dan zien ze dat zijn lul flink zwiebert in dat nylon, en dan hoor je ze meteen: Ohhhhh wat een lekker ding![]()
Ik kijk naar zijn gezicht en zijn ass, maar never never nooit naar zijn lul.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vrouwen kijken tijdens het voetbal ook alleen maar naar het sportbroekje van de voetballers.
En dan zien ze dat zijn lul flink zwiebert in dat nylon, en dan hoor je ze meteen: Ohhhhh wat een lekker ding![]()
Jij kijkt toch als er toevallig vrouwenhockey op Studio Sport is ook naar de tietjes en rokjes van de spelers ?quote:
Maar ga ik dit overleggen tijdens de wedstrijd of ze balbaar is? Nee!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij kijkt toch als er toevallig vrouwenhockey op Studio Sport is ook naar de tietjes en rokjes van de spelers ?
Of ga jij voor de game
Ik kijk geen hockey.... als ik tieten wil zien heb ik wel andere middelen....quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij kijkt toch als er toevallig vrouwenhockey op Studio Sport is ook naar de tietjes en rokjes van de spelers ?
Of ga jij voor de game
Jawel ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:33 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Maar ga ik dit overleggen tijdens de wedstrijd of ze balbaar is? Nee!![]()
Je moet gewoon helemaal niet kijken...... zoek je vertier in de keuken ofzoquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:31 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik kijk naar zijn gezicht en zijn ass, maar never never nooit naar zijn lul.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je moet gewoon helemaal niet kijken...... zoek je vertier in de keuken ofzo
2whawhawha NOT!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
fipo
Euh nee? En daarbij komt 9 van de 10 keer ik geen vrouwen sporten omdat deze over het algemeen slomer en minder hard gaan dan mannensporten.quote:
En dan de tweede helft niet kunnen zien omdat ze wil naknuffelenquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:41 schreef LENUS het volgende:
Liefde is: je vriendinnetje intiem bevredigen tijdens de rust![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En dan de tweede helft niet kunnen zien omdat ze wil naknuffelen![]()
![]()
voorspel: 3 minutenquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En dan de tweede helft niet kunnen zien omdat ze wil naknuffelen![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:56 schreef LENUS het volgende:
[..]
voorspel: 3 minuten
pijpen/beffen/neuken: 10 minuten
Naspel: 1 minuut
Biertje laten halen: 1 minuut
Frituren: vier minuten
![]()
Met dit tijdschema kun je nog net de analyse van Jack meemakenquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:56 schreef LENUS het volgende:
[..]
voorspel: 3 minuten Voorspel OMG![]()
pijpen/neuken: 10 minuten
Naspel: 1 minuut![]()
Biertje laten halen: 1 minuut
TOTAAL: 11 minuten
![]()
Wel met 2?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:00 schreef Sjakie01 het volgende:
Laten we voorop stellen dat ik geen problemen heb om met 1 vrouw voetbal te kijken.
Weet je waarom slechts 25% van alle vrouwen klaar komt? Ik kan toch niet overal tegelijk zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Met dit tijdschema kun je nog net de analyse van Jack meemaken![]()
Als jij 15 minuten nodig hebt voor het liefdesspel, dan zou je bij mij toch snel gedumpt zijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:02 schreef LENUS het volgende:
[..]
Weet je waarom slechts 25% van alle vrouwen klaar komt? Ik kan toch niet overal tegelijk zijn. Door jongens zoals jij, heb ik het zo druk
![]()
Voetballers is het enige wat voetbal nog een beetje interessant maakt. Voor de rest is het maar een dom spelletje.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:00 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik word er helemaal schijt ziek van! Voetbal kijk je omdat het een spel is, en niet omdat er een aantal afgetrainde mannen op het veld staan stelletje geilbakken.
Ik vind dat fietsen wat nu bezig is een veel dommer spelletje dan voetbal.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voetballers is het enige wat voetbal nog een beetje interessant maakt. Voor de rest is het maar een dom spelletje.
je mag ook in de keuken plaats nemen natuurlijkquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voetballers is het enige wat voetbal nog een beetje interessant maakt. Voor de rest is het maar een dom spelletje.
Fietsen kom je nog mee vooruit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dat fietsen wat nu bezig is een veel dommer spelletje dan voetbal.
Voetbal is de leukste sport![]()
Primaquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je mag ook in de keuken plaats nemen natuurlijk
tijdens het homo-erotische mieterige shirtjes uitwisselritueel zijn wij toch bier lozen, dus dat mag prima.quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:16 schreef mazaru het volgende:
baaidewee, na de wedstrijd mag er toch wel even gekwijld worden?
Dan zien ze er allemaal zo lekker uit met hun shirtjes uit en hun bezweette lichamen![]()
Of nieuw bier halen en lallen op Guus Meeuwisquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
tijdens het homo-erotische mieterige shirtjes uitwisselritueel zijn wij toch bier lozen, dus dat mag prima.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Of nieuw bier halen en lallen op Guus Meeuwis![]()
Guusquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Of nieuw bier halen en lallen op Guus Meeuwis![]()
Net of dat wat interesseert als je 20 bier op hebt.quote:
Ah, vandaar dat mn vrienden zo irritant worden, het komt dus door de drankquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Net of dat wat interesseert als je 20 bier op hebt.
Of ga jij dan ineens niet meelallen omdat het een pauper is.
Als ik gezopen heb dan brul ik zelfs mee op Thake That
Je drinkt nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:54 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat mn vrienden zo irritant worden, het komt dus door de drankGrafirritant is dat, als ze op de meest mogoolste tunetjes mee gaan blèrren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |