abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2008 @ 08:48:57 #101
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_58934187
Meteen onder het gras begraven 13 juni dunkt me.
pi_58943007
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 03:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Of zullen ze hem te lelijk vinden?

Maar ik had hem veel eerder de stap naar Engeland of Spanje zien maken.
pi_58943317
fantast
zal wel gaan schitteren op het EK
4 8 15 16 23 42
pi_68683517
quote:
'Man Utd biedt Bayern 70 miljoen voor Ribéry'

Manchester United heeft volgens diverse Engelse kranten een bod van zeventig miljoen euro neergelegd bij Bayern München voor middenvelder Franck Ribéry. De Mancunians hopen FC Barcelona te slim af te zijn in de strijd om de Fransman.

Hoewel de Duitse club in eerste instantie het bod van de hand heeft gewezen, lijken de gesprekken omtrent een overgang van Ribéry naar de Premier League wel in gang gezet. Met name in Engeland heerst de gedachte dat de transfer slechts een kwestie van tijd is.

De afgelopen weken hebben verschillende scouts van de Engelse club de speler met regelmaat bekeken. Met de mogelijke komst van Ribéry lijkt een vertrek van Cristiano Ronaldo weer een stapje dichterbij te komen, menen de Engelse media.

In Manchester moet Ribéry (26), goed voor een salaris van ruim anderhalve ton per week in München, tevens Ronaldo opvolgen als best betaalde speler. Bij Man Utd zou de Franse spelmaker een kleine 163.000 per week kunnen gaan verdienen.
pi_68685452
Een team met Ribéry en Ronaldo op de flanken? Dat wordt leuk.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_68685975
Dan gaan ze er min of meer vanuit dat Ronaldo vertrekt lijkt me.
pi_68791033
Ze zullen Ribéry niet "kunnen" betalen zonder Ronaldo te verkopen inderdaad. Maar hij is meer dan welkom, geweldige voetballer
"If you're not a manc, you're a wank"
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:52:11 #108
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68791252
Dat is ook niet veel, een salarisverhoging van 'slechts' ¤13.000 per week.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_70097373
quote:
Beckenbauer: 'Ribéry mag weg bij Bayern'

17/06/2009 13:51

Franck Ribéry mag weg bij Bayern München, zegt Franz Beckenbauer in Sport-Bild. Teammanager Uli Hoeness verbindt er echter een stevige voorwaarde aan.

'We hebben al tijdens de laatste bestuursvergadering over het thema Ribéry gesproken en we zijn het er allen over eens. Als hij absoluut weg wil, dan moeten wij ons daarmee gaan bezighouden', vertelt Beckenbauer, de voorzitter van de raad van commissarissen. Bayern wil de Franse international graag behouden, maar clubs als Chelsea, Manchester United en Real Madrid zouden op hem jagen.

Ondanks de woorden van Beckenbauer verdedigt Uli Hoeness zijn eerdere stevige uitspraken, zoals dat clubs voor vijftig miljoen euro niet eens één been van de aanvaller zouden krijgen. 'We hebben nooit gezegd dat wij hem willen verkopen. Als we Ribéry willen afstaan, dan moet een club etwas verrücktes (iets geks) doen. En dat lijkt vooralsnog niet te gebeuren.'

Bayern wil Ribéry dus niet in de weg staan als de 26-jarige speler wil vertrekken. Maar de club uit München wil daarvoor wel de hoofdprijs incasseren. Naar verluidt verlangt de Duitse Rekordmeister minstens zeventig miljoen euro.
quote:
Florentino Pérez is achter de schermen bezig om de derde grote vis voor komend jaar aan de haak te slaan. De voorzitter van Real Madrid heeft een bedrag van 55 miljoen euro gereserveerd voor de komst van Franck Ribéry. In Madrid hoopt men dat Louis van Gaal het Beierse bestuur ervan weet te overtuigen dat Wesley Sneijder en/of Rafael van der Vaart ook geen slechte alternatieven zijn. (Diverse Spaanse media)
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:20:15 #110
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70097900
Franck Ribery is echt twee klassen beter dan Sneijder en Van der Vaart.

Ik zeg: Sneijder + Vaartje + 15 miljoen = deal
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_70098094
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef Klopkoek het volgende:

Ik zeg: Sneijder + Vaartje + 15 miljoen = deal
Van der Vaart en 35 miljoen.
pi_70098280
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 15:20 schreef Klopkoek het volgende:
QFT.
pi_70098296
nevermind
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:46:58 #114
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_70121856
Volgens BILD woordt er vanuit Madrid nu ¤84,- mil. voor deze olijke franzoos geboden.

Maar als ze ¤25,- plus vdV en Sneijder zouden kunnen krijgen: doen!!!
pi_70125394
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:46 schreef travelman het volgende:
Volgens BILD woordt er vanuit Madrid nu ¤84,- mil. voor deze olijke franzoos geboden.
!

Ze zijn gek daar in madrid.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:48:41 #116
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_70125452
Ik geloof geen ene reet van die 84miljoen voor Ribery...
Iedere krant kan schrijven wat ze willen, maar laten we maar eens wachten totdat er daadwerkelijk transfers hebben plaats gevonden
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_70125702
Over het algemeen zit Bild met dit soort dingen toch wel goed hoor. Vaker dan je denkt.

Real.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_70125726
Nou ja, Hoeness heeft al gezegd dat ze voor 50 miljoen slechts een been van Ribery kunnen krijgen. Dus die 84 miljoen zou in de ogen van Bayern wel kunnen. Voor dit bedrag is hij ook direct weg denk ik.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_70126457
Bild heeft als bron... The Sun.
quote:
Trotzdem wird das Wettbieten um Ribéry immer irrer. Laut der englischen Zeitung „Sun“ soll es inzwischen ein Real-Angebot über 84 Mio Euro geben. Bei dieser Summe wäre Ribéry nach Cristiano Ronaldo (für 94 Mio von ManU nach Madrid) der zweitteuerste Spieler aller Zeiten. Auch Chelsea und ManU sind weiter dran.
  donderdag 18 juni 2009 @ 12:59:54 #120
224489 Wayoflife_
-__- oo0( G1 )
pi_70127967
Ik ben echt benieuwd wat die gaat doen, ik denk dat het 75 miljoen wordt met Robben.

Dat hij maar naar Barcelona verkast.
Staat zo een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; Hey! Kom daar eens vanaf!
FCB Tricampeones 2008/2009; Spaanse cup: [ x ] , Spaanse landskampioen: [ x ] , Champions League: [ x ]
LaLalalalala
pi_70129710
Zou eigenlijk veel leuker zijn als hij in de pers lekker rotzooi ging schoppen

Nu is het allemaal zo mat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70130865
quote:
Zidane verwacht snel akkoord met Ribéry

Geschreven op donderdag, 18 juni om 12:46

Het heeft er alle schijn van dat Franck Ribéry de hoofdrolspeler zal zijn op de zomerse transfermarkt. Florentino Pérez wil dat de smaakmaker van Bayern München zijn volgende miljoenenaankoop wordt, terwijl Bayern München pertinent weigert om medewerking te verlenen. Volgens Zinedine Zidane, de rechterhand van Pérez, is zijn landgenoot inmiddels dicht bij een persoonlijk akkoord met de Spaanse topclub.

"De gesprekken verlopen zeer voorspoedig", citeren diverse Spaanse media donderdag de persoonlijk adviseur van de preses van Los Merengues. "Ik doe er alles aan om Ribéry naar Madrid te krijgen. Ik zou het fantastisch vinden als hij in het shirt van Real Madrid zal spelen. Het is mijn wens en ook die van de voorzitter." Eerder deze maand werden Kaká (AC Milan) en Cristiano Ronaldo (Manchester United) gehaald.

"De bestuursleden van Bayern zijn het unaniem eens dat Ribéry niet te koop is", staat sinds woensdag echter op het digitale thuis van der Rekordmeister. Dit naar aanleiding van vermeende uitspraken van Bayern-voorman Franz Beckenbauer dat de club juist wel bereid was om Ribéry uit de Allianz Arena te laten gaan. De Frans international, die open staat voor een transfer, heeft nog een contract tot medio 2011.
Zizou
pi_70326216
quote:
Franck Ribéry verkiest Real Madrid boven FC Barcelona

Franck Ribéry (foto, rechts) wil Bayern München alleen verruilen voor Real Madrid. Zijn zaakwaarnemer Alain Migliaccio heeft dat woensdagochtend in duidelijke bewoordingen gesteld in gesprek met radiostation RAC1. ‘Franck prefereert Real boven FC Barcelona. Hij heeft met Zinédine Zidane (als adviseur verbonden aan Real, red.) gesproken en wil dolgraag naar Madrid.’

Hoewel de beleidsbepalers van Bayern München herhaaldelijk verklaarden dat Ribéry ‘niet te koop’ is, verwacht Migliaccio dat de droom van zijn cliënt uitkomt. ‘De onderhandelingen liggen nu stil, maar dat komt omdat de bestuurders van Bayern op vakantie zijn.’ (MA)
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:55:10 #124
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70577091
quote:
MÜNCHEN - Louis van Gaal heeft binnen twee etmalen zijn eerste probleem bij Bayern München al te pakken. Donderdagmorgen liep sterspeler Franck Ribéry halverwege van de training.
Hoewel Van Gaal de Franse aanvaller tot twee keer toe bewoog te blijven - de trainer greep Ribéry zelfs een keer bij zijn bovenarm - was hij niet te vermurwen.

Ribéry wekte de indruk zijn laatste training bij Bayern te hebben afgewerkt. Hij flirt al weken met Real Madrid. In de Franse sportkrant L'Equipe liet Ribéry optekenen dat hij zo snel mogelijk wil verkassen naar de Spaanse sportkrant.

Na de training beweertde Ribéry dat hij stopte vanwege een blaar op zijn voet. Woensdag bij de eerste training van van Gaal deed hij kort na het begin van training al demonstratief zijn schoenen uit.
pi_70577164
Haha, hoe tof. Wat een joker .

Vanavond Bild maar eens lezen, jammer dat we Van Gaal niet op tv kunnen zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')