Vind ik niet normaal zo'n reactiequote:
Ik heb hem al een paar keer in een musical gezien en ik vind hem echt goed!quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kan die gaylord niet zo hard afgeserveerd worden door de media als die Jamai.
Van die brillenkijker hoor je gelukkig niks meer
Omdat hij homo is ja. En vrouwen kunnen goed met homo's opschietenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik heb hem al een paar keer in een musical gezien en ik vind hem echt goed!
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat hij homo is ja. En vrouwen kunnen goed met homo's opschieten![]()
Was hij niet homo geweest, had je hem niet gemoeten. Geef toe !
Ja, maar hij kon zo goed dansen he.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
En het dan ook nog als Jim uitspreken i.p.v. "Djim".
![]()
MMM je klinkt jaloers.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kan die gaylord niet zo hard afgeserveerd worden door de media als die Jamai.
Van die brillenkijker hoor je gelukkig niks meer, maar van die Jim zie je de laatste tijd weer veel en veels te veel.
En waarom ? Zingen kan hij niet, normaal (lees niet uit zijn neus) praten is hij te dom voor en zijn acteerkunsten zullen ook wel niet veel soeps zijn. Die gast is gewoon een pure mislukkeling, maar omdat hij trendy is is hij cool![]()
![]()
![]()
Jim Bakkum![]()
![]()
Speelt ook een rol ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:03 schreef Gluckskafer het volgende:
Jim is tof.
Je bent jaloers op dat ventje, omdat alle tienermeisjes hem willen.
Nee jij trekt volle zalenquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:15 schreef HighLander het volgende:
Je mag niet meedoen met Idols wegens te weinig amusementswaarde?
Omdat hij ook Jim heet en niet "Djim".quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
En het dan ook nog als Jim uitspreken i.p.v. "Djim".
![]()
lekker relevantquote:
Jim, dat klinkt als het geluid dat een hert maakt als hij sterft.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat hij ook Jim heet en niet "Djim".
Mensen maken er 'Djim' van, hijzelf zegt ook dat je het gewoon moet uitspreken als Jim.
verder:Jim, kutkerel
het is een amerikaanse naam.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Omdat hij ook Jim heet en niet "Djim".
Mensen maken er 'Djim' van, hijzelf zegt ook dat je het gewoon moet uitspreken als Jim.
verder:Jim, kutkerel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |