Dat is die brie niet, dat is jouw eigen helmbrie. Je moet je ook eens onder het randje van je lul wassen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:26 schreef Nyx96 het volgende:
...naar gesmolten Brie
Omdat ik gisteren niet kon slapen, ben ik dus lang opgebleven. Nog even snoepen van een lekker kaasje en dan naar bed. Met mijn slaperige kop ben ik helemaal vergeten de brie terug in de koelkast te leggen. Gevolg: de brie is helemaal gesmolten en in mijn kamer hangt een gore muffe kaaslucht
Gooi het met glas en al in de tuin van de buurman?quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Brie
Naast mij staat nu een beker zure melk.
Het is opgedroogd en er zitten klontjes in.
Ik durf het niet om te spoelen, aangezien ik bang ben voor geur-explosie als ik daaraan begin.![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Brie
Ik durf het niet om te spoelen, aangezien ik bang ben voor geur-explosie als ik daaraan begin.![]()
Oehquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:32 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Gooi het met glas en al in de tuin van de buurman?
Zet een rij knijpers op je neusquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Brie
Flink wat afwasmiddel erbij spuiten, glas onder kraan zetten en die opendraaien. De hoeveelheid afwasmiddel zou de ranzige lucht van bedorven melk wel moeten kunnen onderdrukken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Brie
Nee dat niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:22 schreef Tomfan het volgende:
Stinkt je buurman naar Brie ?
Zet een raam openquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zet een rij knijpers op je neus![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |