Natuurlijk ben ik ook niet schuw om mezelf zo nu en dan eens tussen de paupers de mengen.
Eergisteravond was ik dus uitgenodigd voor een party in de plaatselijke tokkiewijk. Zoals gebruikelijk had ik al m'n patswaren meegenomen en was ik dus een regelrecht prooi voor het plebs. Ik had een hele tas bij me met allemaal diefstalgevoelige waren omdat de planning was om bij iemand anders te blijven pitten.
"Hey jarige, kan ik hier m'n tas neerzetten zonder dat er gekke dingen gaan gebeuren?"
Natuurliejck men, moeje nog un biertjaaahh ouweee ![]()
"
![]()
"
Het paupervolk bleef maar binnenstromen en het bier en de jointjes vloeiden rijkelijk. Puik dus.
De hele tijd liepen er maar mensen in en uit waarvan ik minimaal de helft niet eens meer zou terug herkennen.
![]()
De status van m'n ó zó waardevolle tas was ik natuurlijk al weer uit het oog verloren.
Na me de gehele avond weer helemaal into het kampervolk te hebben geschaard en weer helemaal op de hoogte ben, zocht ik met m'n stronken rotmoel de weg huiswaarts.
Toen ik de volgende ochtend wakker werd en met m'n kater eens vrolijk een terrasje zou gaan pakken bleek er een regelrechte ramp te zijn gebeurd!
![]()
!
Neen, m'n tas heb ik daar niet achtergelaten, maar m'n D&G zonnebril van de collectie uit 2006 blijkt eruit te zijn ontvreemd.
Daar gaan weer [insert veel euro's]
Volgende keer pak ik die rekels terug.
Vuige paupers!
![]()
!
![]()
!
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.