lange versie: de oscarwinnende acteur speelt in een film waarin hij, danwel zij, een record vestigt zoals in het voorbeeld van anthony hopkins...quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef wyccie het volgende:
Dat eerste. Want dat tweede begrijp ik niet.
Maar weet je ook de film?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:06 schreef flyguy het volgende:
nou dan moet het dus gaan over dolf lundgren of steven seagal
He? Waar heb jij het afgelopen half uur uitgehangen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:22 schreef Doff het volgende:
He? Wat heeft Brody met die trivia te maken?
doelde op de muziekquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:35 schreef wyccie het volgende:
JC die een toneelstukje opvoert?
nee als je die 2 films in de blender gooit en er vervolgens weer een film van maakt dan zou dat geweldig zijn.........quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:45 schreef wyccie het volgende:
Het zijn twee totaal verschillende filmsOf bedoel je weer de muziek?
Spuitende trollen ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:47 schreef flyguy het volgende:
nee als je die 2 films in de blender gooit en er vervolgens weer een film van maakt dan zou dat geweldig zijn.........
ja en oma's die met peppillen op, door labyrinths heen rennen met stofzuigersquote:
ik verontschuldig mij voor mijn onwetendheid...quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb twee hartstikke leuke vragen openstaan
En terechtquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:01 schreef flyguy het volgende:
ik verontschuldig mij voor mijn onwetendheid...![]()
quote:Vinny Dionna Ruby Richie Joe T
nee brody had in '93 een orgie samen met zn regisseurquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik volg het niet meer
Zijn er nou 2 vragen door elkaar heen?
Eentje over een film met Adrien Brody uit 1993, en eentje over iets met een regisseur en een orgie
that about sums it UP.... sloom toetsenbordquote:Op donderdag 6 juli 2006 01:04 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, wat flyguy daar zegt gaat ook over wyccie's vraag. Duideiljk.
Dus we zoeken een film over slagende studenten medio jaren '70 gemaakt in '93. Zegt me zo niks, met hintjes voor regisseur en acteurs misschien wel.
En een film met Brody, met een paar hele vage hints waar ik niks mee kan. Doe nog eens wat hintjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |