Ik vroeg er niet eens naar omdat ik zeker wist dat hij die toch niet heeft.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een foto zou e.e.a. wel verduidelijken J. Dunkt me.
Ik zal kijken wat mijn mobiel voor je kan beteren JK.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een foto zou e.e.a. wel verduidelijken J. Dunkt me.
respect voor vrouwen , hmppf !quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar het woord laat respect voor het andere geslacht doorklinken. Dat is mooi.
Tssk, wie moet er anders zorgen voor het huishouden?quote:
Homo's ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tssk, wie moet er anders zorgen voor het huishouden?
Beter jij maar eens even wat met je mobiel, J.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:12 schreef Joene het volgende:
Ik zal kijken wat mijn mobiel voor je kan beteren JK.
Poolse importbruidjes.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:13 schreef Chowi het volgende:
Tssk, wie moet er anders zorgen voor het huishouden?
Nee, homo's zijn stom.quote:
Whehehehehe , betekenen natuurlijk JK.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beter jij maar eens even wat met je mobiel, J.
Poolse importbruidjes zijn net zo erg dames als dat wij dames-dames uit Nederland dames zijn, hoor!quote:
Ja dus kunnen ze mooi het huishouden doen he.quote:
nee men , dat baantje is weggegeven aan aliquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hebben jullie geen leuk smoelenboek op het werk waar jij de foto's voor moet nemen, J?
Neen, Poolse importbruidjes hebben nog respect voor de normen, waarden en superioriteit van de Nederlandsche man.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
Poolse importbruidjes zijn net zo erg dames als dat wij dames-dames uit Nederland dames zijn, hoor!
Goed idee! Schoonmaakturken kunnen het huishouden doen!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:16 schreef Joene het volgende:
[..]
nee men , dat baantje is weggegevn aan ali
Zou het niet weten... Was er niet bij he?quote:
Goeie info!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:00 schreef Joene het volgende:
Zo he ! De nieuwe dame van de receptie heeft ook hendig sjieke jesters!
Even tussendoor, ik hoorde dat je er beter een uit Honduras kunt nemen. Die zijn welgevormder, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen, Poolse importbruidjes hebben nog respect voor de normen, waarden en superioriteit van de Nederlandsche man.
Hey Mamaaaaaaah!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Even tussendoor, ik hoorde dat je er beter een uit Honduras kunt nemen. Die zijn welgevormder, als je begrijpt wat ik bedoel.
Hm? Oh. Vanavond eet je trouwens weer rijstebrij als dessert, ik hoop dat je daarmee kan leven.quote:
Och, die Poolsen, met hun blondeersel-uitgroei en het vele goud om hun nek mogen er ook zijn hoor!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
Even tussendoor, ik hoorde dat je er beter een uit Honduras kunt nemen. Die zijn welgevormder, als je begrijpt wat ik bedoel.
Sommige mannen vinden het een aangenaam idee dat ze tijdens het copuleren krassen in hun rug krijgen door rode, Poolse nepnagels, inderdaad.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och, die Poolsen, met hun blondeersel-uitgroei en het vele goud om hun nek mogen er ook zijn hoor!
Yes! Die bedoelde ik weer... Twee dagen rijstebrij is toch wel lekker tijdens het 'Sonja Bakker' dieet!quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm? Oh. Vanavond eet je trouwens weer rijstebrij als dessert, ik hoop dat je daarmee kan leven.
Nou moet je me toch eens uit gaan leggen wat dat laatste precies inhoudt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Yes! Die bedoelde ik weer... Twee dagen rijstebrij is toch wel lekker tijdens het 'Sonja Bakker' dieet!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |