abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:00:03 #1
95788 Electrical-Storm
Ondertitels zijn voor mietjes
pi_39533803
Heb gisterochtend na het afronden van een tentamen mijn flesje water in m'n tas gegooid. Blijkbaar is tijdens het lopen uit de tentamenzaal de dop eraf gegaan. Probleem is dat m'n telefoon ook in die tas zat, en hij een paar minuten vol onder water heeft gelegen

Heb m daarna in de zon gelegd, het vocht achter het beeldscherm verdween daarmee langzaam. Hij gaat inmiddels wel gewoon aan, maar alleen de onderste rij toetsen doet het. Die daarboven zijn allemaal in de war (als ik bijv. de 5 in toets ziet hij dat als 258). Ook lukt navigeren niet meer en kan hij niet van toetsvergrendeling af.

T kutte is, het is een paar maanden oude Sony Ericsson k750i. Ik zit sowieso nog een jaar aan m'n abo vast, en ik krijg dat ding ook helemaal niet open. Er zitten wel 4 schroefjes in maar hij lijkt nog wel in elkaar gelijmd. Kan het printplaatje achter de toetsen zo ook niet droogmaken met een fohn o.i.d. Ben ook niet tegen vochtschade verzekerd, had ik dat achteraf maar gedaan
Als wat hierboven geschreven is geen hout snijdt dan ligt dat aan jezelf
pi_39533882
Gewoon een paar dagen laten liggen zonder de batterij. Aanzetten als er nog vocht in kan zitten is sowieso onverstandig.

Grote kans dat ie 't dan wel weer gaat doen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_39533897
Lulhannes, je moet m niet aanzetten voor het ding helemaal droog is. Zolang er een beetje vocht in zit die accu eruit houden.
pi_39533904
Blub blub blub...

Maar wel kut, zeer zeker.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_39534442
Kortstondig spoelen met gedestileerd water ter voorkoming van kalkaanslag. Weekje laten drogen en dan proberen of hij het nog doet.
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:22:34 #6
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_39534505
Met een hond die graag speeltjes van anderen pakt en een enorme onhandigheid van mijzelf heb ik besloten een verzekering af te sluiten. Als ik er zat van ben kan ik hem dus gewoon meewassen.

Geruststellende gedachte wel.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_39534798
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:20 schreef j0rrit het volgende:
Kortstondig spoelen met gedestileerd water ter voorkoming van kalkaanslag. Weekje laten drogen en dan proberen of hij het nog doet.
En daarmee eventueel aanwezig (wel stroomgeleidend) water nog eens door de telefoon spoelen? Lijkt me niet handig. Dat beetje kalk van dat kletsje water gaat echt geen problemen geven, zeker niet als het spa blauw oid was.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_39534823
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:22 schreef ondeugend het volgende:
Geruststellende gedachte wel.
Zo geruststellend zijn die verzekeringen anders niet. Lees de kleine lettertjes maar eens goed door... Erg veel dingen worden niet gedekt. Je bent bijvoorbeeld verzekerd tegen diefstal, maar je moet wél aan kunnen tonen dat het gestolen is uit een gesloten ruimte waarvan alleen jij de sleutel had. Hoe toon je dat aan? En hoe zit het met openbare gelegenheden bijvoorbeeld? Zakkenrollen wordt niet gedekt etc etc. Het is zeker niet de ¤7,- per maand extra waard naar mijn mening.
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:33:35 #9
16452 mhr-zip
Fien addict
pi_39534966
Als hij toch al verloren is, kan je hem net zo goed helemaal uitelkaar schroeven.

Heb ik ook gedaan met een nokia 6220, en die werkt weer als een trein.
Iemand Fien soms gezien?
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:34:44 #10
16452 mhr-zip
Fien addict
pi_39535001
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:30 schreef j0rrit het volgende:

Het is zeker niet de ¤7,- per maand extra waard naar mijn mening.
7*24 is ook weer een halve telefoon.
Iemand Fien soms gezien?
pi_39535022
De meeste werken inderdaad weer na een weekje drogen. (alhoewel soms de helft het nog maar doet)
Of je moet kortsluiting hebben gemaakt .

Maar het is het proberen waard neem ik aan.
pi_39535177
quote:

[..]

Zo geruststellend zijn die verzekeringen anders niet. Lees de kleine lettertjes maar eens goed door... Erg veel dingen worden niet gedekt. Je bent bijvoorbeeld verzekerd tegen diefstal, maar je moet wél aan kunnen tonen dat het gestolen is uit een gesloten ruimte waarvan alleen jij de sleutel had. Hoe toon je dat aan? En hoe zit het met openbare gelegenheden bijvoorbeeld? Zakkenrollen wordt niet gedekt etc etc. Het is zeker niet de ¤7,- per maand extra waard naar mijn mening.
Dan heb jij een verkeerde verzekering afgesloten.. Ik ben tegen alles verzekerd. Ook tegen diefstal, kwijtraken, waterschade etc. Is dan ook een toestel van 650 euro dus ja.
pi_39535297
Voor een tientje in de maand ben ik tegen alles verzekerd, behalve als ik hem kwijt raak op de bodem van de oceaan..
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:43:33 #14
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_39535316
Water is an sich niet erg, wees blij dat het geen cola oid was. Leg hem een week op de kachel, dan doet hij het denk ik wel weer.
Ik heb al een boek.
  woensdag 5 juli 2006 @ 11:44:50 #15
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_39535354
quote:

[..]

Aangezien mijn hondebeest al 2 telefoons heeft bewerkt met haar tandjes en ik daarom net een nieuwe batterij heb kunnen aanschaffen á 40 euro, denk ik dat het voor mij wel uit kan die 4 euro per maand. De hongerige hond en het meewassen is in ieder geval verzekerd en geloof me zo onrealistisch is dat niet in mijn geval.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:01:46 #16
95788 Electrical-Storm
pi_39535925
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:33 schreef mhr-zip het volgende:
Als hij toch al verloren is, kan je hem net zo goed helemaal uitelkaar schroeven.

Heb ik ook gedaan met een nokia 6220, en die werkt weer als een trein.
Kan hem alleen openbreken
Die schroefjes lijken er wel voor de grap in te zitten, als je ze eruit hebt krijg je ze nog met geen mogelijkheid open...

Maar goed volgens mij zit er dus alleen vocht op het printplaatje achter de toetsen. Hopelijk kan dat verdampen want zo is de telefoon waardeloos > kan alleen nog maar geprekken opnemen en foto's maken...
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:12:30 #17
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_39536221
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:01 schreef Electrical-Storm het volgende:

[..]

Kan hem alleen openbreken
Die schroefjes lijken er wel voor de grap in te zitten, als je ze eruit hebt krijg je ze nog met geen mogelijkheid open...

Maar goed volgens mij zit er dus alleen vocht op het printplaatje achter de toetsen. Hopelijk kan dat verdampen want zo is de telefoon waardeloos > kan alleen nog maar geprekken opnemen en foto's maken...
Nee heur, je kunt hem wel uit elkaar halen. Vrij eenvoudig zelfs. Zonder dat hij stuk gaat welteverstaan.
Ik heb al een boek.
pi_39536579
Zelfde probleem gehad afgelopen weekend Ik heb nu alleen nog geen bereik met die foon (was mn oude mn nieuwe heb ik net weer terug, was ook kapot ) verder doet alles het nog wel van die foon
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
  woensdag 5 juli 2006 @ 12:30:40 #19
95788 Electrical-Storm
pi_39536791
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 12:12 schreef Rio het volgende:

[..]

Nee heur, je kunt hem wel uit elkaar halen. Vrij eenvoudig zelfs. Zonder dat hij stuk gaat welteverstaan.
Sony Ericsson k750i??

Leg uit! Ik krijg het niet voor elkaar
pi_39537473
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:00 schreef Electrical-Storm het volgende:
maar alleen de onderste rij toetsen doet het. Die daarboven zijn allemaal in de war (als ik bijv. de 5 in toets ziet hij dat als 258). Ook lukt navigeren niet meer en kan hij niet van toetsvergrendeling af.
Hij kan niet van de toetsvergrendeling af, maar je kunt wel zien dat hij 258 indrukt als je de 5 indrukt? WTF klopt er hier dan niet aan? Volgens mij verzin je het
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  woensdag 5 juli 2006 @ 13:00:00 #21
95788 Electrical-Storm
pi_39537697
Nee, als ik de batterij eruit haal en de telefoon opnieuw opstart doen de knopjes het gewoon. Na een tijdje gaat de vergrendeling erop en moet ik mn mobiel weer uit en aan doen
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:16:16 #22
95788 Electrical-Storm
pi_39544063
GRRR weet ik eindelijk hoe ik dat ding open moet maken
Zit 1 van de schroefjes MUURvast...

Helpt t als ik de telefoon in de koelkast leg? (Misschien is t plastic of het schroefje uitgezet door de warmte?)
pi_39544106
waarom zetten mensen hun verzopen telefoons altijd na 5 minuten al weer, kijken of ie het nog doet . Gewoon een week laten liggen dat ding
Jupiler is goed
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:18:47 #24
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_39544137
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:03 schreef veldmuis het volgende:
Lulhannes, je moet m niet aanzetten voor het ding helemaal droog is. Zolang er een beetje vocht in zit die accu eruit houden.
Wat groetjes Veldmuis zegt accu er uit en eerst eens goed laten drogen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_39544290
Ik had een keer met een opgedroogd mobiel; alles deed het nog, maar hij kon alleen niet meer bellen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')