En daarmee eventueel aanwezig (wel stroomgeleidend) water nog eens door de telefoon spoelen? Lijkt me niet handig. Dat beetje kalk van dat kletsje water gaat echt geen problemen geven, zeker niet als het spa blauw oid was.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:20 schreef j0rrit het volgende:
Kortstondig spoelen met gedestileerd water ter voorkoming van kalkaanslag. Weekje laten drogen en dan proberen of hij het nog doet.
Zo geruststellend zijn die verzekeringen anders niet. Lees de kleine lettertjes maar eens goed door... Erg veel dingen worden niet gedekt. Je bent bijvoorbeeld verzekerd tegen diefstal, maar je moet wél aan kunnen tonen dat het gestolen is uit een gesloten ruimte waarvan alleen jij de sleutel had. Hoe toon je dat aan? En hoe zit het met openbare gelegenheden bijvoorbeeld? Zakkenrollen wordt niet gedekt etc etc. Het is zeker niet de ¤7,- per maand extra waard naar mijn mening.quote:
7*24 is ook weer een halve telefoon.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:30 schreef j0rrit het volgende:
Het is zeker niet de ¤7,- per maand extra waard naar mijn mening.
Dan heb jij een verkeerde verzekering afgesloten.. Ik ben tegen alles verzekerd. Ook tegen diefstal, kwijtraken, waterschade etc. Is dan ook een toestel van 650 euro dus ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:30 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Zo geruststellend zijn die verzekeringen anders niet. Lees de kleine lettertjes maar eens goed door... Erg veel dingen worden niet gedekt. Je bent bijvoorbeeld verzekerd tegen diefstal, maar je moet wél aan kunnen tonen dat het gestolen is uit een gesloten ruimte waarvan alleen jij de sleutel had. Hoe toon je dat aan? En hoe zit het met openbare gelegenheden bijvoorbeeld? Zakkenrollen wordt niet gedekt etc etc. Het is zeker niet de ¤7,- per maand extra waard naar mijn mening.
Aangezien mijn hondebeest al 2 telefoons heeft bewerkt met haar tandjes en ik daarom net een nieuwe batterij heb kunnen aanschaffen á 40 euro, denk ik dat het voor mij wel uit kan die 4 euro per maand. De hongerige hond en het meewassen is in ieder geval verzekerd en geloof me zo onrealistisch is dat niet in mijn geval.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:30 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Zo geruststellend zijn die verzekeringen anders niet. Lees de kleine lettertjes maar eens goed door... Erg veel dingen worden niet gedekt. Je bent bijvoorbeeld verzekerd tegen diefstal, maar je moet wél aan kunnen tonen dat het gestolen is uit een gesloten ruimte waarvan alleen jij de sleutel had. Hoe toon je dat aan? En hoe zit het met openbare gelegenheden bijvoorbeeld? Zakkenrollen wordt niet gedekt etc etc. Het is zeker niet de ¤7,- per maand extra waard naar mijn mening.
Kan hem alleen openbrekenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:33 schreef mhr-zip het volgende:
Als hij toch al verloren is, kan je hem net zo goed helemaal uitelkaar schroeven.
Heb ik ook gedaan met een nokia 6220, en die werkt weer als een trein.
Nee heur, je kunt hem wel uit elkaar halen. Vrij eenvoudig zelfs. Zonder dat hij stuk gaat welteverstaan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:01 schreef Electrical-Storm het volgende:
[..]
Kan hem alleen openbreken
Die schroefjes lijken er wel voor de grap in te zitten, als je ze eruit hebt krijg je ze nog met geen mogelijkheid open...
Maar goed volgens mij zit er dus alleen vocht op het printplaatje achter de toetsen. Hopelijk kan dat verdampen want zo is de telefoon waardeloos > kan alleen nog maar geprekken opnemen en foto's maken...
Sony Ericsson k750i??quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:12 schreef Rio het volgende:
[..]
Nee heur, je kunt hem wel uit elkaar halen. Vrij eenvoudig zelfs. Zonder dat hij stuk gaat welteverstaan.
Hij kan niet van de toetsvergrendeling af, maar je kunt wel zien dat hij 258 indrukt als je de 5 indrukt? WTF klopt er hier dan niet aan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:00 schreef Electrical-Storm het volgende:
maar alleen de onderste rij toetsen doet het. Die daarboven zijn allemaal in de war (als ik bijv. de 5 in toets ziet hij dat als 258). Ook lukt navigeren niet meer en kan hij niet van toetsvergrendeling af.
Wat groetjes Veldmuis zegt accu er uit en eerst eens goed laten drogen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:03 schreef veldmuis het volgende:
Lulhannes, je moet m niet aanzetten voor het ding helemaal droog is. Zolang er een beetje vocht in zit die accu eruit houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |