Vrij simpel: Je kan iemand inhuren om 2 uur per week je huis schoonmaken of je kan zelf 2 uur het huis schoonmaken. Als 2 uur overwerk je meer oplevert dan het 2 uur lang inhuren van een schoonmaakster je kost dan huur je een schoonmaakster in.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb zo'n bloedhekel aan die net-niet-meer studentjes die menen dat ze god-weet-ik-wat zijn
Ik hou er niet van als er een schoonmaker in mijn persoonlijke bezittingen zit te snuffelen terwijl ik weg ben.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vrij simpel: Je kan iemand inhuren om 2 uur per week je huis schoonmaken of je kan zelf 2 uur het huis schoonmaken. Als 2 uur overwerk je meer oplevert dan het 2 uur lang inhuren van een schoonmaakster je kost dan huur je een schoonmaakster in.
Wat nou decadent, daar is gewoon goed over nagedacht.
Dat verhoogt voor jou dus de "kosten" van het inhuren van een schoonmaakster.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:20 schreef CannaTime het volgende:
Ik hou er niet van als er een schoonmaker in mijn persoonlijke bezittingen zit te snuffelen terwijl ik weg ben.
Dan zul je netto meer aan je overwerk moeten overhouden dan je de schoonmaakster moet betalen. Daarnaast heb je natuurlijk ook gewoon de mogelijkheid om na je overwerk het huis te poetsen, of het in het weekend te doen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vrij simpel: Je kan iemand inhuren om 2 uur per week je huis schoonmaken of je kan zelf 2 uur het huis schoonmaken. Als 2 uur overwerk je meer oplevert dan het 2 uur lang inhuren van een schoonmaakster je kost dan huur je een schoonmaakster in.
Wat nou decadent, daar is gewoon goed over nagedacht.
Nee want je gaat juist overwerken om je schoonmaakster te betalen. Ik zie echt het probleem niet. Stel nou dat je je werk ontzettend leuk vindt en je een pesthekel hebt aan schoonmaken. Als je dan met 2 uur overwerk een schoonmaakster in kan huren voor 2 uur per week dan is dat toch alleen maar toe te juichen ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Dan zul je netto meer aan je overwerk moeten overhouden dan je de schoonmaakster moet betalen. Daarnaast heb je natuurlijk ook gewoon de mogelijkheid om na je overwerk het huis te poetsen, of het in het weekend te doen.
Mwah als je normaal gesproken als "rijke westerling" in Azië of Afrika zit is dat heel normaal, soms zelfs verplicht om werkgelegenheid te creëeren en vaak moet je die mensen onderdak bieden.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:37 schreef doppelgänger het volgende:
Ik vind het ook beetje decadent.. een goedkope werkkracht uit Polen inhuren (w.s. nog zwart betalen ook) om je veel te dure vinexpand schoon te houden. Ik weet het niet, het voelt gewoon niet goed.
Zou ik ook direkt doen, zo'n lokale chica inhuren....quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:43 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Mwah als je normaal gesproken als "rijke westerling" in Azië of Afrika zit is dat heel normaal, soms zelfs verplicht om werkgelegenheid te creëeren en vaak moet je die mensen onderdak bieden.
Wat een luie wijvenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:46 schreef frankium het volgende:
Ik ken verscheidene mensen die een werkster inhuren. Ook een paar alleenstaande dames van eind 20. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, een goede baan voor 40 uur p.w. Waarom dan zelf schoonmaken?
Eigenlijk is dit helemaal niet zo een goed topic.
Ik weet het niet hoor, maar wat mij betreft voelt dat PRIMA!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:37 schreef doppelgänger het volgende:
Ik vind het ook beetje decadent.. een goedkope werkkracht uit Polen inhuren (w.s. nog zwart betalen ook) om je veel te dure vinexpand schoon te houden. Ik weet het niet, het voelt gewoon niet goed.
Als je een huisje van niks hebt dan kun je ook best samen ff snel poetsen. Ik word er gewoon kriebelig van als mensen op zo'n manier geld over de balk smijten. Geld uitgeven zonder erbij na te denken. In feite uit pure luiheid.quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:48 schreef Everett het volgende:
Wat is het probleem? Als je beiden een goede fulltime baan hebt, waarom zou je dan in je (schaarse) vrije tijd gaan staan boenen als iemand anders het kan en wil doen?
Eigenlijk is dit helemaal niet zo een goed topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |