abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39532722
Een soort van kennissen van ons; net afgestudeerd; een bestwel goeie baan; en dan een Poolse schoonmaakster huren om het huishouden te doen. Wat belachelijk decadent.. je kan godverdomme je veel te kleine huis toch zelf nog wel effe poetsen na het werk of in het weekend die ene keer in de week.
Ik heb zo'n bloedhekel aan die net-niet-meer studentjes die menen dat ze god-weet-ik-wat zijn
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_39532740
Eigenlijk is dit helemaal niet zo'n goed topic.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_39532743
Geinspireerd door hydrah?
Jumpcity
Jumpstyle radio
pi_39532752
Ik proef enige jaloezie?
pi_39532788
Dit topic is inderdaad erg kut, A_N.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_39532808
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb zo'n bloedhekel aan die net-niet-meer studentjes die menen dat ze god-weet-ik-wat zijn
Vrij simpel: Je kan iemand inhuren om 2 uur per week je huis schoonmaken of je kan zelf 2 uur het huis schoonmaken. Als 2 uur overwerk je meer oplevert dan het 2 uur lang inhuren van een schoonmaakster je kost dan huur je een schoonmaakster in.

Wat nou decadent, daar is gewoon goed over nagedacht.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_39532813
Maar toch heeft TS wel een punt, bij kleine huizen heb je geen schoonmaker nodig, maar ik kan me er niet druk over maken
Jumpcity
Jumpstyle radio
pi_39532832
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:19 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Vrij simpel: Je kan iemand inhuren om 2 uur per week je huis schoonmaken of je kan zelf 2 uur het huis schoonmaken. Als 2 uur overwerk je meer oplevert dan het 2 uur lang inhuren van een schoonmaakster je kost dan huur je een schoonmaakster in.

Ik hou er niet van als er een schoonmaker in mijn persoonlijke bezittingen zit te snuffelen terwijl ik weg ben.
Jumpcity
Jumpstyle radio
pi_39532907
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:20 schreef CannaTime het volgende:
Ik hou er niet van als er een schoonmaker in mijn persoonlijke bezittingen zit te snuffelen terwijl ik weg ben.
Dat verhoogt voor jou dus de "kosten" van het inhuren van een schoonmaakster.
pi_39532915
Laat ze het geld besteden aan het aflossen van hun studie
pi_39532922
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:19 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Dan zul je netto meer aan je overwerk moeten overhouden dan je de schoonmaakster moet betalen. Daarnaast heb je natuurlijk ook gewoon de mogelijkheid om na je overwerk het huis te poetsen, of het in het weekend te doen.
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:28:28 #12
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_39532998
Wat is nou het probleem? Ze hebben blijkbaar het geld er voor en zo is er ook nog iemand aan het werk.. iedereen blij behalve TS. Ik zou het ook houden op jaloezie
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_39533171
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:24 schreef American_Nightmare het volgende:
Dan zul je netto meer aan je overwerk moeten overhouden dan je de schoonmaakster moet betalen. Daarnaast heb je natuurlijk ook gewoon de mogelijkheid om na je overwerk het huis te poetsen, of het in het weekend te doen.
Nee want je gaat juist overwerken om je schoonmaakster te betalen. Ik zie echt het probleem niet. Stel nou dat je je werk ontzettend leuk vindt en je een pesthekel hebt aan schoonmaken. Als je dan met 2 uur overwerk een schoonmaakster in kan huren voor 2 uur per week dan is dat toch alleen maar toe te juichen ?
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:37:34 #14
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_39533248
Ik vind het ook beetje decadent.. een goedkope werkkracht uit Polen inhuren (w.s. nog zwart betalen ook) om je veel te dure vinexpand schoon te houden. Ik weet het niet, het voelt gewoon niet goed.

Nog een graadje erger zijn mensen die een aupair inhuren en die het huishouden laten doen en veel te lange werktijden laten werken.. dat komt voor.
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_39533392
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:37 schreef doppelgänger het volgende:
Ik vind het ook beetje decadent.. een goedkope werkkracht uit Polen inhuren (w.s. nog zwart betalen ook) om je veel te dure vinexpand schoon te houden. Ik weet het niet, het voelt gewoon niet goed.
Mwah als je normaal gesproken als "rijke westerling" in Azië of Afrika zit is dat heel normaal, soms zelfs verplicht om werkgelegenheid te creëeren en vaak moet je die mensen onderdak bieden.
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:44:23 #16
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_39533423
TS is zelf een schooier?
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:45:25 #17
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_39533455
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:43 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Mwah als je normaal gesproken als "rijke westerling" in Azië of Afrika zit is dat heel normaal, soms zelfs verplicht om werkgelegenheid te creëeren en vaak moet je die mensen onderdak bieden.
Zou ik ook direkt doen, zo'n lokale chica inhuren....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_39533488
Ik ken verscheidene mensen die een werkster inhuren. Ook een paar alleenstaande dames van eind 20. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, een goede baan voor 40 uur p.w. Waarom dan zelf schoonmaken?

Eigenlijk is dit helemaal niet zo een goed topic.
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:47:23 #19
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_39533515
Ga even ergens anders paranoid doen; een schoonmaakster hebben is helemaal geweldig en dat weet je.
Ik heb al een boek.
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:48:29 #20
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_39533536
Wat is het probleem? Als je beiden een goede fulltime baan hebt, waarom zou je dan in je (schaarse) vrije tijd gaan staan boenen als iemand anders het kan en wil doen?

Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_39533590
als student een huishoudster in dienst nemen, dát is pas decadent
pi_39533661
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:46 schreef frankium het volgende:
Ik ken verscheidene mensen die een werkster inhuren. Ook een paar alleenstaande dames van eind 20. Ik kan me er wel iets bij voorstellen, een goede baan voor 40 uur p.w. Waarom dan zelf schoonmaken?

Wat een luie wijven Je kan godver je eigen huis toch wel gewoon poetsen. Ik vraag me af wat voor opvoeding dat soort luie gedrochten hebben gehad, dat ze of te lui zijn of zich te goed voelen om te poetsen.
Dan kunnen we maar beter de slavernij weer invoeren en al die allochtonen die toch de godsganse dag op straat hangen en niks doen alles laten poetsen.
  woensdag 5 juli 2006 @ 10:54:52 #23
14922 Keerzijde
heeft altijd gelijk
pi_39533675
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:37 schreef doppelgänger het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar wat mij betreft voelt dat PRIMA!
Ok, de onze komt uit turkije ipv polen, maar als je net als ik een bloedhekel hebt aan
het schoonhouden van je huis moet je toch wat he?
En geef toe: het is gewoon KUTWERK. Dat ga je toch niet zelf doen?

Edit:
Oh ja... Eigenlijk is dit helemaal niet zo een goed topic.
An open mind is a joy forever!
pi_39533686
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 10:48 schreef Everett het volgende:
Wat is het probleem? Als je beiden een goede fulltime baan hebt, waarom zou je dan in je (schaarse) vrije tijd gaan staan boenen als iemand anders het kan en wil doen?

Als je een huisje van niks hebt dan kun je ook best samen ff snel poetsen. Ik word er gewoon kriebelig van als mensen op zo'n manier geld over de balk smijten. Geld uitgeven zonder erbij na te denken. In feite uit pure luiheid.
pi_39533715
poolse schoonmaakster zijn goedkoop
poolse schoonmaaksters zijn geyl
2 redenen om poolse schoonmaaksters aan te nemen
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')