abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 juli 2006 @ 18:06:06 #101
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39547292
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 17:36 schreef burberry het volgende:
wie gaan er allemaal richting berlijn ?!
Ik niet helaas ! Ben zondag jarig en er staat dus een feestje gepland. Dat wordt dus kijken met familie en vrienden, wat ook wel leuk is zolang ze niet gaan irriteren. In Nld is verder toch nergens iets bijzonders voor de Italianen (alleen wat cafe's en restaurants)....

Weet er trouwens iemand of er nog openbare trainingen zijn van de Azzurri vrijdag/zaterdag in Duisburg?? Neem aan van niet maar het zou kunnen....
"Della Roma e Campioni D'Italia...."
pi_39547384
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:37 schreef Henkmanz het volgende:
En nu vindt iedereen italië ineens tof wat een achterbakse shit.

gelukkig zijn er ook échte italiëfans, die hier ook al postten voordat ze duitsland versloegen. De wedstrijd gister was een geweldige wedstrijd en zo hoort Italie te zijn.
En nu zit je opeens te klagen als mensen Italië wel goed gespeeld vinden hebben

Je zal het vast niet kunnen bevatten, maar er zijn mensen die Italië niet als favoriet voetballand hebben, maar het toch kunnen waarderen als ze goed gespeeld hebben. Een normale Italië-fan zou daarmee blij zijn, want wie wil er geen complimenten voor zijn team tenslotte. Maar jij geeft blijkbaar de voorkeur aan ondankbaar gaan zitten mokken in een hoekje, want dan kun je laten zien hoe bijzonder en exclusief jij wel niet bent als echte Italië-fan
pi_39547946
Ik hoop dat MAtrix speelt

Perrotta doet het ook goed.
Camoranesi vind ik niks.
De Rossi en Totti hoeven ook niet echt te starten.
Maar Totti zal wel starten denk ik.
pi_39548147
Perrotta vind ik echt een goeie aan de linkerkant.

Hem gun ik een doelpunt in de finale hij had al een paar doelkansen.
pi_39548613
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:06 schreef Chocolademousse het volgende:

[..]

Ik niet helaas ! Ben zondag jarig en er staat dus een feestje gepland. Dat wordt dus kijken met familie en vrienden, wat ook wel leuk is zolang ze niet gaan irriteren. In Nld is verder toch nergens iets bijzonders voor de Italianen (alleen wat cafe's en restaurants)....

Weet er trouwens iemand of er nog openbare trainingen zijn van de Azzurri vrijdag/zaterdag in Duisburg?? Neem aan van niet maar het zou kunnen....
nee is niks open had al een email gestuurd naar duisburg ze hebben 1 open training gehad en daar blijft het bij

mochten er nog mensen naar berlijn gaan meld het effe is wel zo gezellig
pi_39548877
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:38 schreef the_legend_killer het volgende:
Perrotta vind ik echt een goeie aan de linkerkant.

Hem gun ik een doelpunt in de finale hij had al een paar doelkansen.
2 keer gelanceerd door Totti.
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_39548996
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:52 schreef burberry het volgende:

[..]

nee is niks open had al een email gestuurd naar duisburg ze hebben 1 open training gehad en daar blijft het bij

mochten er nog mensen naar berlijn gaan meld het effe is wel zo gezellig
Van plan om kaarten te gaan kopen?

Als ik geld had voor kaarten zou ik erheen gaan, voor de sfeer alleen zou ik niet gaan hoor als je bedenkt dat er maar een paar duizend echte supporters zullen zijn. Dan kan je beter een vlucht naar Milano ofzo boeken.

Roma de place to be. Gisteren al groot feest.
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_39549356
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 19:05 schreef A.Petacchi het volgende:

[..]

Van plan om kaarten te gaan kopen?

Als ik geld had voor kaarten zou ik erheen gaan, voor de sfeer alleen zou ik niet gaan hoor als je bedenkt dat er maar een paar duizend echte supporters zullen zijn. Dan kan je beter een vlucht naar Milano ofzo boeken.

Roma de place to be. Gisteren al groot feest.
nee ga geen kaartje kopen wordt iets te duur.. puur voor de sfeer
pi_39550335
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 17:36 schreef burberry het volgende:
wie gaan er allemaal richting berlijn ?!
ben vannacht net terugkomen uit Dortmund(geen kaartje voor stadium, gewoon de stad in en op de fanfesthal megascreen de wedstijd kijken), sfeer was erg gezellig idd ook in de stad, ookal bestond 99% uit duitsers
lekker wat drinken, eten, geinen, was leuk.

berlijn is me iets te ver, 700 km vanaf hier.

maja...we zien wel

[ Bericht 1% gewijzigd door BuBbliN op 05-07-2006 20:06:35 ]
pi_39551526
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 19:01 schreef A.Petacchi het volgende:

[..]

2 keer gelanceerd door Totti.
Hij komt er vaker uit op de flank.

Iaquinta vond ik beter spelen dan Camonaresi
pi_39556973
italia-frankrijk... tijd voor de ideale wraak
pi_39558491
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:09 schreef watchers het volgende:

[..]

En nu zit je opeens te klagen als mensen Italië wel goed gespeeld vinden hebben

Je zal het vast niet kunnen bevatten, maar er zijn mensen die Italië niet als favoriet voetballand hebben, maar het toch kunnen waarderen als ze goed gespeeld hebben. Een normale Italië-fan zou daarmee blij zijn, want wie wil er geen complimenten voor zijn team tenslotte. Maar jij geeft blijkbaar de voorkeur aan ondankbaar gaan zitten mokken in een hoekje, want dan kun je laten zien hoe bijzonder en exclusief jij wel niet bent als echte Italië-fan
Nee, zo is het niet. Jij kijkt ook net om de hoek in dit topic geloof ik. Anyway; gedurende het complete WK wordt er gezeurd en gebitcht op Italië terwijl ze echt niet zo slecht speelden, dat was gewoon zeuren om het zeuren ("italie is laf, catanaccio bah, bla bla") en nu verslaan ze de duitsers en nu is half Fok ineens Italie-fanaat, ik vind dat gewoon een beetje zielig. Dan doel ik op enkele individuen die in dit topic liepen af te geven en nu ineens Italië de hemel in prijzen. Dat heeft niks te maken met 'normale italië-fans' die ik volgens jou niet ben en heeft absoluut niks te maken met exclusief willen zijn, maar meer met het feit dat ik dat meeloopgedrag gewoon zielig vind.

Waardering is leuk, maar 180 graden draaien is een beetje zielig.
pi_39560442
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:09 schreef watchers het volgende:

[..]

En nu zit je opeens te klagen als mensen Italië wel goed gespeeld vinden hebben

Je zal het vast niet kunnen bevatten, maar er zijn mensen die Italië niet als favoriet voetballand hebben, maar het toch kunnen waarderen als ze goed gespeeld hebben. Een normale Italië-fan zou daarmee blij zijn, want wie wil er geen complimenten voor zijn team tenslotte. Maar jij geeft blijkbaar de voorkeur aan ondankbaar gaan zitten mokken in een hoekje, want dan kun je laten zien hoe bijzonder en exclusief jij wel niet bent als echte Italië-fan
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:34 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Nee, zo is het niet. Jij kijkt ook net om de hoek in dit topic geloof ik. Anyway; gedurende het complete WK wordt er gezeurd en gebitcht op Italië terwijl ze echt niet zo slecht speelden, dat was gewoon zeuren om het zeuren ("italie is laf, catanaccio bah, bla bla") en nu verslaan ze de duitsers en nu is half Fok ineens Italie-fanaat, ik vind dat gewoon een beetje zielig. Dan doel ik op enkele individuen die in dit topic liepen af te geven en nu ineens Italië de hemel in prijzen. Dat heeft niks te maken met 'normale italië-fans' die ik volgens jou niet ben en heeft absoluut niks te maken met exclusief willen zijn, maar meer met het feit dat ik dat meeloopgedrag gewoon zielig vind.

Waardering is leuk, maar 180 graden draaien is een beetje zielig.
ten eerste wil ik ff zeggen dat het me geen ene ruk interesseert of de meeste overlopers nou voor italie zijn of niet, maar een eigen mening heb ik er wel over.

Opzich kan ik Henkmanz wel begrijpen. Voor de wedstrijd tegen duitsland werden er op de italie topics eigenlijk alleen maar gebashed door niet italiesupporters. We zouden slecht, laf, saai, zus en zo spelen en jullie hoopten en konden niet wachten totdat italie eruit geschopt werd. Nu dat italie duitsland de deur heeft gewezen, loopt het ineens storm hierzo door die wat je noemt 'overlopers'. Ze waarderen het meer dat duitsland eruit ligt, toevallig door ons, dan dat italie in de finale zit. En aangezien ze de fransen het ook niet gunnen, zijn we opeens favoriet.

En heel juist zoals Henkmanz het zegt: Waardering is leuk, maar 180 graden draaien is wel HEEL ERG zielig.

Maar goed, we zijn de slechtste niet, we laten jullie ook nog een beetje met het wk bemoeien.

Maar raar blijft het zeker!
pi_39560718
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 22:56 schreef burberry het volgende:
italia-frankrijk... tijd voor de ideale wraak
precies
  donderdag 6 juli 2006 @ 01:12:01 #115
124307 HokkePok
Ga zoals je gaat.
pi_39561272
Wat een KUT WK is dit geworden zeg Als bekroning krijgen we als finale een omkooplustig land team tegen een compleet onverdiend en slecht spelend Frankrijk.
waarschijnlijk wel
pi_39561887
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 01:12 schreef HokkePok het volgende:
Wat een KUT WK is dit geworden zeg Als bekroning krijgen we als finale een omkooplustig land team tegen een compleet onverdiend en slecht spelend Frankrijk.
Ik vind wel dat ze mentaal sterk in de schoenen hebben en zullen gaan staan, ondanks dat omkoopschandaal. En daar zullen ze zeker nog een passende straf voor krijgen, mocht dat allemaal zo blijken natuurlijk.
En met dat in je achterhoofd en tegelijkertijd een sterk gastland verslaan om vervolgens de finale te gaan spelen ... bravi ragazzi.
Je speelt toch beter als je weet wat de toekomst van je thuisploeg is en nog belangrijker, wat voor gevolgen dat voor jou gaat hebben, lijkt mij.

Na 1934, 1938 en 1982, komt hier 2006!

  donderdag 6 juli 2006 @ 16:47:28 #117
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39577297
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:35 schreef Chocolademousse het volgende:

[..]

Ik ben ook naar het shirt van Grosso aan het zoeken! maar kan het nog nergens vinden met officiele bedrukking hier in Nld. Weet iemand waar ze de shirts met bedrukking verkopen?? En niet via online shops.
Iemand misschien nog?? Anders quote ik ff mijn eigen bericht....
"Della Roma e Campioni D'Italia...."
  donderdag 6 juli 2006 @ 16:53:18 #118
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_39577473
http://www.youtube.com/watch?v=uzihn2msbKg&search=grosso

http://www.youtube.com/watch?v=2dprlNdnIYQ&search=grosso

Voor wie er geen genoeg van krijgen! Plus de panna met Ballack!

Forza Ragazzi!
"Della Roma e Campioni D'Italia...."
  donderdag 6 juli 2006 @ 17:06:34 #119
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_39577866
Kijk, naar deze vijf minuten kan ik blijhven kijken

http://www.youtube.com/watch?v=Ltq-4DvvB90&mode=related&search=grosso
pi_39582683
http://frontpage.fok.nl/column/4242/1

Over die coole Gattuso!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 6 juli 2006 @ 20:21:53 #121
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_39582880
Vive la France !!!
Lijepa li si !
pi_39583042
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 20:21 schreef Hrvat het volgende:
Vive la France !!!
verkeerde topic.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_39583082
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 17:06 schreef placebeau het volgende:
Kijk, naar deze vijf minuten kan ik blijhven kijken

http://www.youtube.com/watch?v=Ltq-4DvvB90&mode=related&search=grosso
kippevel
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  donderdag 6 juli 2006 @ 21:34:08 #124
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_39585534
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 20:26 schreef kollie het volgende:

[..]

verkeerde topic.
ik denk daaraan als ik het woord finale zie.
Lijepa li si !
  donderdag 6 juli 2006 @ 21:34:52 #125
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_39585558
Ik vind de truitjes van Italië wel grappig met die zweetkringen onder hun armen
Lijepa li si !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')