quote:Op woensdag 5 juli 2006 05:45 schreef Sjakie01 het volgende:
Het is verdomme 05.39 en ik ben uit bed gebrand door dit warme vertyfde kloten weer.
Dus ik denk van whehe ik zet mijn airco aan die ik vorig jaar voor een rib uit mijn lijf alla 350 Euro heb aangeschafd.
Maar dat hele ding werkt voor geen meter, omdat de lucht die dat pauper ding uitspuugd alleen de eerste 15 cm koud is. Daarna is de stroming alweer zodanig opgewarmd dat het gewoon weer warme lucht betreft.
Ik wil mijn geld terug hufters.![]()
Oja hittegolven![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 05:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
¤350 is een rib uit jouw lijf? Pauper
![]()
Ik studeer, circusaapje.quote:Op woensdag 5 juli 2006 05:52 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
¤350 is een rib uit jouw lijf? Pauper
![]()
Slurf hangt naar buiten, waterafvoerslangetje hangt in bijgeleverde bak, en deur op een kiertje zetten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:03 schreef LaCoBo het volgende:
Slurf van de Airo naar buiten voeren, waterafvoerslangetje in een emmer laten landen en slaapkamerdeur op een kiertje en voilla, de airco werkt wel. (Paar jaar gescholden op mijn airco'tje, daarna gat in de buitendeur gezaagd en bovenstaande instructies gevolgd).
Een ventilator verplaatst alleen maar lucht dus koelt niet. Als de lucht eromheen dus warm is, krijg je warme lucht naar je toe geblazen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:09 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb ook zo'n leuke ventilator die warme lucht blaast
Grote bak met water en ijs ervoor zetten. Wordt de lucht toch nog iets gekoeld...quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een ventilator verplaatst alleen maar lucht dus koelt niet. Als de lucht eromheen dus warm is, krijg je warme lucht naar je toe geblazen.
Dan wel inderdaad.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:13 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Grote bak met water en ijs ervoor zetten. Wordt de lucht toch nog iets gekoeld...
En de afvoer slang naar buitenquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:45 schreef ikbenstoer het volgende:
Heb je wel alle ramen en deuren dicht? Anders werkt het niet.
You got pwned...quote:Op woensdag 5 juli 2006 05:45 schreef Sjakie01 het volgende:
Maar dat hele ding werkt voor geen meter, omdat de lucht die dat pauper ding uitspuugd alleen de eerste 15 cm koud is. Daarna is de stroming alweer zodanig opgewarmd dat het gewoon weer warme lucht betreft.
Krijg je een luchtvochtigheid van 90% ?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:57 schreef Saik0 het volgende:
[afbeelding]
Mijn airco is tof![]()
Eentje waar je water in moet doen, ipv dat ie het eruit gooit!
zweet je je naar de tering bij -10quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:59 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Krijg je een luchtvochtigheid van 90% ?
Nee, dat ding werkt hetzelfde als wanneer je zweet. Verdampt water en daardoor koelt de lucht, de vochtigheid word er niet meer op. Voordeel is dat het nu toch al hartstikke vochtig is, maar wel lekker koel!quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:59 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Krijg je een luchtvochtigheid van 90% ?
Zulke airco's zijn juist klote!quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:57 schreef Saik0 het volgende:
[afbeelding]
Mijn airco is tof![]()
Nee moet er toch wel zeker 3 dagen voor werken, maar zou het niet snel veel vinden iig.quote:Op woensdag 5 juli 2006 06:03 schreef Stofje het volgende:
[..]. Wie is hier de pauper... Jij verdient het per uur?
Tof! Waar koop je zo'n ding? Net wat voor mij.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:57 schreef Saik0 het volgende:
[afbeelding]
Mijn airco is tof![]()
Mijn airco'tje produceert een soort van vacuum (hij blaast een gedeelte rechtstreeks naar buiten). Met de deur dicht gebeurt er hoegenaamd niks. Alleen hoor je af een toe het apparaat naar lucht snakken (vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr). Met de deur op een (klein) kiertje snakt het apparaat niet naar lucht, gaat ie niet staan vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'en en koelt m'n slaapkamer voelbaar af. Theoretisch kan ik het niet helemaal onderbouwen, maar 't werkt echt! Als ik dan 's morgens de kamer in stap krijg ik bijna brandwonden van de hitte die daar hangt, dus dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:06 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Slurf hangt naar buiten, waterafvoerslangetje hangt in bijgeleverde bak, en deur op een kiertje zetten?Leg uit, op het zolderhalletje hier is het namelijk warmer dan op mijn kamer als ik de airco heb aanstaan.
Dat is geen airco... Hij koelt geen moer, het voelt alleen koelerquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:57 schreef Saik0 het volgende:
[afbeelding]
Mijn airco is tof![]()
Tuurlijk wordt het er wel vochtiger op, waar denk je dat je water anders heen gaat?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:11 schreef Saik0 het volgende:
[..]
Nee, dat ding werkt hetzelfde als wanneer je zweet. Verdampt water en daardoor koelt de lucht, de vochtigheid word er niet meer op. Voordeel is dat het nu toch al hartstikke vochtig is, maar wel lekker koel!
dat wordt omgezet in waterstof en zuurstof. je kan beter geen open vuur maken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:13 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Dat is geen airco... Hij koelt geen moer, het voelt alleen koeler
En echte airco loopt niet op water, maar op stroom...![]()
Heeft dus een compressor, net als je koelkast
Mijn doet het lekker wel, en dat voor maar 299,-![]()
[..]
Tuurlijk wordt het er wel vochtiger op, waar denk je dat je water anders heen gaat?![]()
Of wel, weet je iig zeker dat je geen last meer van de hitte hebt...quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:19 schreef IBAZ het volgende:
[..]
dat wordt omgezet in waterstof en zuurstof. je kan beter geen open vuur maken.
Je moet ook een splitunit kopen met inverter. Bij de gamma kosten ze ca 300-400 euro. Geen geld.quote:Op woensdag 5 juli 2006 05:45 schreef Sjakie01 het volgende:
Het is verdomme 05.39 en ik ben uit bed gebrand door dit warme vertyfde kloten weer.
Dus ik denk van whehe ik zet mijn airco aan die ik vorig jaar voor een rib uit mijn lijf alla 350 Euro heb aangeschafd.
Ik wil mijn geld terug hufters.![]()
Oja hittegolven![]()
Strikt genomen wel. Kijk maar eens op de achterkant van zo'n verpakking, de afkorting airco staat bij apparaten als deze voor aircooler ipv airconditioner. De keuringsdiensten kunnen ze niks maken, ze beweren immers nergens dat het om een airconditioner gaat, het is een luchtkoeler.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:19 schreef IBAZ het volgende:
[..]
dat wordt omgezet in waterstof en zuurstof. je kan beter geen open vuur maken.
tja..quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:24 schreef m021 het volgende:
[..]
Strikt genomen wel. Kijk maar eens op de achterkant van zo'n verpakking, de afkorting airco staat bij apparaten als deze voor aircooler ipv airconditioner. De keuringsdiensten kunnen ze niks maken, ze beweren immers nergens dat het om een airconditioner gaat, het is een luchtkoeler.
't wordt koeler ja..quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:35 schreef Metro2005 het volgende:
Werkt zo'n waterkoeler nog een beetje goed zonder dat het direct een enorme luchtvochtigheid veroorzaakt? Misschien wel een idee voor in de auto anders zo;n ding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |