quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:12 schreef MeneerMuis het volgende:
En ik vroeger maar altijd denken dat Sneak Preview een film was, en dat die na 4 jaar nog steeds draaide![]()
Hehe. Wij keken ook meestal. Gewoon voor weinig naar een filmquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef T3rr0r het volgende:
Vroeger ging ik met wat matties ook nog weleens naar de sneakpreview en dan keken we altijd op sneakpoint welke film het was, alleen één van onze matties werd altijd des duivels omdat hij vond dat het dan geen sneakpreview meer was maar alleen maar een goedkope film omdat je al wist wat er ging kopen. Hij werd ook altijd helemaal gek als we van te voren al zeiden welke film het werd, heerlijk om in de auto al allemaal van die sneaky hintjes te geven
Ja, heb ik ook een tijd gedaan. En toen draaiden ze (in Dordrecht) gewoon wel vaak goeie films.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hehe. Wij keken ook meestal. Gewoon voor weinig naar een film.
En maar wachten tot Sneak Preview 2 een keer kwam, deel 1 was namelijk best goed.quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:12 schreef MeneerMuis het volgende:
En ik vroeger maar altijd denken dat Sneak Preview een film was, en dat die na 4 jaar nog steeds draaide![]()
TV Españolquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:50 schreef nog.een.keer het volgende:
TVE?
Film over travestieten in europa?![]()
Dat heb ik dus ook. Ik heb een paar keer voor de Sneak Preview gestaan, maar uiteindelijk toch iets anders gepakt, omdat ik bang was dat het een horror was.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:04 schreef rena het volgende:
Ik durf nooit naar de Sneak Preview omdat ik bang ben dat ik bij een horrorfilm terecht komEn als er iets is wat ik haat zijn het horrorfilms
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |