abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2006 @ 02:28:53 #1
30560 2Mini
Official Logo
pi_39529528
Wat een stelletje idioten zijn het daar bij de Pathé Scheveningen.
Ga je naar de sneak, niemand die weet wat het is (okay...)
gegarandeerd dat het niet K3 is...

Begint de sneak eindelijk.. krijg je een of andere spaanse kutfilm te zien van TVE!
Het begint ook stom, met een paar vrouwen die grafstenen aan het schoonmaken zijn.
Vind je het gek dat de zaal dan na een minuut al leeg stroomt!

Natuurlijk weet ik dat er risico's aan verbonden zijn, als je naar de sneak gaat. Maar 'preview' mag van mij part best wel worden weggelaten. Dan had ik liever K3 of die hindoestaanse film Krissch.

En op Sneakpoint zeiden ze dat de films konden varieren tussen Just My Luck, Tapas, Honour of the dragon. Nou, voor mij voorlopig geen sneakpoint meer.

Dat wilde ik ff zeggen

Ow ja... ik ben meteen de eerste minuut weg gegaan, en naar Cars gesneaked...
Leuke film, dat wel
Camera 1... 1!
pi_39530190
Daarom heet het toch ook de Sneak Preview en is het toch ook een verassingsfilm :S :S :S
Het is niet voor niets zo goedkoop
  woensdag 5 juli 2006 @ 07:12:54 #3
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_39530385
En ik vroeger maar altijd denken dat Sneak Preview een film was, en dat die na 4 jaar nog steeds draaide
World Wrestling Entertainment
pi_39530782
Wat een kneus, Sneak Preview is altijd al bagger geweest. Download dan wat films waus
JOHNNY HEITINGA
pi_39531034
TVE?

Film over travestieten in europa?
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:02:49 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_39531221
Ik ben een keer naar een sneak geweest, en toen draaiden ze Duplex.
Dat was toch wel een uiterst vermakelijke film
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_39531238
Ik heb the manchurian candidate toen als sneak gezien. was best te doen
pi_39531250
Ik durf nooit naar de Sneak Preview omdat ik bang ben dat ik bij een horrorfilm terecht kom En als er iets is wat ik haat zijn het horrorfilms
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 5 juli 2006 @ 09:05:11 #9
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_39531260
Da's goed pech hebben.
(Un)masking for the greater good.
pi_39531365
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 07:12 schreef MeneerMuis het volgende:
En ik vroeger maar altijd denken dat Sneak Preview een film was, en dat die na 4 jaar nog steeds draaide
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:13:14 #11
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_39540173
Vroeger ging ik met wat matties ook nog weleens naar de sneakpreview en dan keken we altijd op sneakpoint welke film het was, alleen één van onze matties werd altijd des duivels omdat hij vond dat het dan geen sneakpreview meer was maar alleen maar een goedkope film omdat je al wist wat er ging kopen. Hij werd ook altijd helemaal gek als we van te voren al zeiden welke film het werd, heerlijk om in de auto al allemaal van die sneaky hintjes te geven
It's about being boss, not being the boss...
pi_39540289
Zoiets had ik laatst met Casanova.

Toen het licht uitging en die romantische letter verschenen had ik zoiets van OMG. Ik ben toch maar blijven zitten en heb me prima vermaakt
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
(__/)
(='.'=)
pi_39540466
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:13 schreef T3rr0r het volgende:
Vroeger ging ik met wat matties ook nog weleens naar de sneakpreview en dan keken we altijd op sneakpoint welke film het was, alleen één van onze matties werd altijd des duivels omdat hij vond dat het dan geen sneakpreview meer was maar alleen maar een goedkope film omdat je al wist wat er ging kopen. Hij werd ook altijd helemaal gek als we van te voren al zeiden welke film het werd, heerlijk om in de auto al allemaal van die sneaky hintjes te geven
Hehe. Wij keken ook meestal. Gewoon voor weinig naar een film .
pi_39540524
Sneak previeuws zijn tof

Jeux d'enfants Erg leuk
Piedras: Vermakelijk
Down with love: duurde te lang maar was wel een grappige voor de romkom categorie.
The secretary: Super film. Standaard liefdesverhaal alleen dan met freaky twists
pi_39540574
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:22 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Hehe. Wij keken ook meestal. Gewoon voor weinig naar een film .
Ja, heb ik ook een tijd gedaan. En toen draaiden ze (in Dordrecht) gewoon wel vaak goeie films.
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 5 juli 2006 @ 14:31:56 #16
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_39540742
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 07:12 schreef MeneerMuis het volgende:
En maar wachten tot Sneak Preview 2 een keer kwam, deel 1 was namelijk best goed.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  woensdag 5 juli 2006 @ 18:18:58 #17
30560 2Mini
Official Logo
pi_39547602
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 08:50 schreef nog.een.keer het volgende:
TVE?

Film over travestieten in europa?
TV Español
Camera 1... 1!
pi_39549685
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 09:04 schreef rena het volgende:
Ik durf nooit naar de Sneak Preview omdat ik bang ben dat ik bij een horrorfilm terecht kom En als er iets is wat ik haat zijn het horrorfilms
Dat heb ik dus ook. Ik heb een paar keer voor de Sneak Preview gestaan, maar uiteindelijk toch iets anders gepakt, omdat ik bang was dat het een horror was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')