abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49341937
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:07 schreef SeaOfLove het volgende:

Waar is Hazel btw gebleven? Ik mis haar
Ja inderdaad! Ik geloof dat ik minstens twee seizoenen heb gemist
pi_49343451
Ik meende dat Hazel haar aandelen had verkocht, Aan Tanya, die is immers weer een rijke weduwe. Dat was toch op het laatst te zien in het vorige seizoen, of heb ik dat gedroomd?
  zondag 13 mei 2007 @ 21:12:04 #203
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49343540
Het lastige van FW is dat de schrijvers heel veel sprongen in de tijd maken en heel veel dingen 'offscreen' laten gebeuren. Ook laten ze (te) veel losse eindjes hangen.
pi_49344426
Dat is waar. Ik heb van zoveel mensen zoiets van, hee waar is die nu?
Ik zit mij nu ook eigenlijk af te vragen wie Jason heeft geduwd? Is dat ooit bekend geworden?
  zondag 13 mei 2007 @ 21:37:08 #205
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49344473
quote:
Op zondag 13 mei 2007 21:36 schreef Michellee het volgende:
Dat is waar. Ik heb van zoveel mensen zoiets van, hee waar is die nu?
Ik zit mij nu ook eigenlijk af te vragen wie Jason heeft geduwd? Is dat ooit bekend geworden?
Ja, Chardonney! Ik weet even niet meer waarom...
pi_49344882
Oh jaaaaaa misschien omdat Jason de vader van Paddy was...Maar goed, Chardonnay was dezelfde aflevering ook dood...
pi_49345036
quote:
Op zondag 13 mei 2007 19:29 schreef Aventura het volgende:
Kyle woont in Australie. Ik weet niet meer waarom.
Volgens mij kon hij ook niet meer voetballen...ik weet ook niet meer waarom. geheugen laat mij in de steek
pi_49351562
Gemist.. wie kan me updaten?
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_49352611
Shit weer gemist
pi_49361120
Ik lees het ook nu pas.

Zoe Lucker speelt in de nieuwe politieserie 'Holby Blue' (dinsdagavond 21:00 uur BBC 1), en met deze rol neemt ze duidelijk afstand van Tanya Tucker.
pi_49361239
Maar volgens mij komt ze dit seizoen nog wel terug hoor!
  maandag 14 mei 2007 @ 19:33:08 #212
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_49375041
quote:
Op zondag 13 mei 2007 21:53 schreef Michellee het volgende:

[..]

Volgens mij kon hij ook niet meer voetballen...ik weet ook niet meer waarom. geheugen laat mij in de steek
Vanwege zijn verdiet om Chardonnay.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_49578378
Niet vergeten, 19:30 is het weer!
pi_49581903
Die kop van dat 'model'... dat wijf komt nog niet in een Zeeman-reclame!
  zondag 20 mei 2007 @ 20:26:04 #215
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49583040
Ja, Liperty is niet moeders' mooiste nee
pi_49584474
quote:
Op zondag 20 mei 2007 20:26 schreef Aventura het volgende:
Ja, Liperty is niet moeders' mooiste nee

Btw het eerste half uur gemist Vriend was hier en dus helemaal vergeten
pi_49586507
Damn, ik was te laat thuis...
pi_49591302
In het voorstukje van volgende week: Tanya

Ik heb trouwens de eerste aflevering van dit seizoen gemist en ben het vorige seizoen vergeten. Hoe was dat ook al weer gegaan met die Conrad? Iets met een jacht of zo?
pi_49614706
Bruno kwam erachter wat voor een gevaarlijke gek Giles Arrowsmith was en ging met Conrad, Amber en een geweer Lucy en Angelica bevrijden; helaas schoot hij per ongeluk Conrad neer. Voor zover ik het begrijp doet Amber alsof ze iets met Bruno heeft om hem die fatale kogel betaald te zetten en pleegt ze ondertussen obscene telefoontjes.

Roger: "Ik ben bezig met een voetbalteam, niet met een soap".

Callums moeder: "Alleen mijn zoon en ik zijn hier, niet een of andere slet die denkt dat ze achter de ramen zit".

[ Bericht 0% gewijzigd door J_TM op 22-05-2007 14:07:13 ]
pi_49618735
quote:
Op maandag 21 mei 2007 00:07 schreef bloodymary het volgende:
In het voorstukje van volgende week: Tanya
YES!!
pi_49630474
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:55 schreef J_TM het volgende:
Bruno kwam erachter wat voor een gevaarlijke gek Giles Arrowsmith was en ging in met Conrad, Amber en een geweer Lucy en Angelica bevrijden; helaas schoot hij per ongeluk Conrad neer. Voor zover ik het begrijp doet Amber alsof ze iets met Bruno heeft om hem die fatale kogel betaald te zetten en pleegt ze ondertussen obscene telefoontjes.

Roger: "Ik ben bezig met een voetbalteam, niet met een soap".

Callums moeder: "Alleen mijn zoon en ik zijn hier, niet een of andere slet die denkt dat ze achter de ramen zit".
Oh ja, nou weet ik het weer, die gek die met haar wilde trouwen en samen zelfmoord plegen. Was ik helemaal vergeten.
pi_49689486
Ook Shannon is te zien in 'Holby Blue'.
pi_49823782
Vanavond weer!!!
pi_49824477
Tanyaaaaaa
pi_49845013
Yes Tanya is back in town!!!
pi_49857190
Bruno die er achterkomt dat Amber zich op hem wil wreken en het spelletje meespeelt door het tuinhuisje in brand te steken en niet van de gifschotel te eten. Door uitloop kon ik het laatste stukje niet op video krijgen; heeft Amber bekend of heeft ze hem neergeslagen en vastgebonden ?

Liberty: "Mode is een keiharde wereld; over drie jaar word ik dertig en als ik ga trouw en en kinderen krijg is het afgelopen, dan staat er een nieuw jong gezicht op de voorkant van de Vogue in plaats van mij".
Tre: "Tijd voor de volgende stap; of we zijn samen of (we zijn dat) niet, aan jou de keus".

CALLUM'S MUM SPEAKS
"Jij weer; je praat hem ideeen aan, je pakt hem z'n geld en familie af. Ik zou maar oppassen want ik snij je helemaal open".

"Zij (Liberty) is geen pot, (David) Beckham kent Rebecca Loos niet, en ik heb maat 36".
(En ik ben niet ongeneeslijk ziek)
pi_50067484
Niet vergeten zo, vorige week gemist had etentje bij schoonfamilie

Wat ben ik blij als ze het ooit eens op DVD uitbrengen
pi_50068426
Jaaa ik zit er klaar voor!! The retour of Tanya!!!
pi_50068867
Joan Collins

Dat muziekje in het vliegtuig

Tanya
pi_50070261
Is Joan nu de moeder?
pi_50070759
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:34 schreef Michellee het volgende:
Is Joan nu de moeder?
Blijkbaar.

Ik wist het toen ze zei: sorry what???

Zeg nl tegen mijn dochter altijd sorry wie?? En dan zegt zij: sorry mama
pi_50089043
Ik weet nu iets meer over het gemiste einde van vorige week; Amber die in een uitmonstering als Wonderwoman Bruno wou neerknallen ("Ik denk niet dat je Conrad hebt vermoord, ik weet het zeker") maar door Lucy werd tegengehouden. Amber in een inrichting en Roger blind.

B**** BOVEN B****
Tre en Lib trouwden in Egyptische stijl maar het was al over voordat ze elkaar hun jawoord gaven. Urszula wou er vandoor met de poet maar dat ging mooi niet door.

Tre: "Ik doe dit niet om m'n eigen gezicht te redden, ik doe dit voor Liberty".
Urszula: "Je lijkt wel een wijf, ik zou je bijna aantrekkelijk gaan vinden".

Paolo zei dat ie in een weeshuis is opgegroeid dus is Eva de Wolffe (zoals Joan Collins in de serie heet) zijn adoptiemoeder. Alleen begrijpt Tanya (die dezelfde poederdons gebruikt als Lib) nog niet dat ze met de Expert van doen heeft , Eva's schoenen saboteren da's vragen om moeilijkheden, zelfs als je Tanya Tucker heet.

Lucy: "Is she his girlfriend ?"
Tanya: "She's hardly a girl".

Tanya: "Oppassen dat ie zich niet aan d'r knokkels bezeert".

Eva: "Je had bij mij moeten blijven in plaats van te staan flikflooien met die slet".
pi_50090163
Ik heb seizoen 1 t/m 5 gekocht bij amazon.c.uk

Ik kan het gewoon niet volgen op tv, en ik wilde de boxen toch hebben. Straks lekker avonden lang Footballers' Wives kijken
pi_50092811
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb seizoen 1 t/m 5 gekocht bij amazon.c.uk

Ik kan het gewoon niet volgen op tv, en ik wilde de boxen toch hebben. Straks lekker avonden lang Footballers' Wives kijken
Gaaf!

Zou het in principe ook wel willen, maar deze serie kan ik alleen maar met ondertiteling volgen. Het is af en toe zo onduidelijk, en dat terwijl mijn engels best goed is
pi_50329630
Het is nog erger dan verwacht; Paolo heet eigenlijk Marcelo en is door Eefje uit de 'favela' gehaald en gehersenspoeld; maar Paolo is het spuugzat en kiest voor Tanya. Ach, er zijn nog genoeg andere weesjongens in dienst zoals de in Duitsland geboren Klaus.

Callum is bereid z'n voetbalcarriere op te geven om voor Trisha te zorgen, maar die wil daar niks van weten en gaat zogenaamd op vakantie naar Lourdes. Nooit geweten dat dat bij Malaga hoorde.

Lucy: "We weten allebei dat je je niet voor Trisha opdoft".
Tanya: "Ik doe m'n best voor het goede doel".
Lucy: "Het Liefesleven-van-Tanya-Tucker-fonds".

Eva: "La Traviata; de zondige vrouw die met wie het slecht gaat aflopen".

Eva: "Elke hond heeft een lantaarnpaal nodig om tegenaan te pissen".
Tanya: "Hij is niet je hondje of je slaafje maar een man".
Eva: "Is dat zo ? Waarom bedriegt ie dan z'n 'salvador' ?"

Eva: "Wat voor manieren leren ze jou op de slettebakschool ?"

Tanya: "Wat ben jij een gestoord wijf zeg, ik ga naar de bladen".
Eva: "Ik ben de bladen".
Tanya: "Die lynchen maar al te graag hun eigen soort".
pi_50329938
Het was weer een geweldige aflevering gisteren. Zit echt elke keer weer te smullen van alle intrige's
  maandag 11 juni 2007 @ 14:01:22 #237
6941 APK
Factual, I think.
pi_50330511
Vinden jullie niet dat cry baby Christiano Ronaldo verschrikkelijk in de zeik word genomen door zo'n karakter als Paolo op te voeren?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_50331804
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef APK het volgende:
Vinden jullie niet dat cry baby Christiano Ronaldo verschrikkelijk in de zeik word genomen door zo'n karakter als Paolo op te voeren?
Heb ik allemaal geen verstand van. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel voetbal Gelukkig gaat N&N ook niet veel over voetbal zelf
pi_50409519
Gisteren was Noah te zien in 'Holby Blue'. Of hij verliefd werd op een van de agenten is niet bekend.
pi_50448006
quote:
Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef APK het volgende:
Ja, inderdaad, maar ik vind wel meer karakters op bestaande personages gebaseerd. Zo vond ik Conrad en Amber precies Becks en Posh.
pi_50465255
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:20 schreef J_TM het volgende:
Amber die deed alsof ze ontvoerd was maar ondertussen in een sjiek hotel verbleef (BTW, met die pet en zonnebril lijkt ze op Victoria Beckham). Vol verbazing keek Tanya naar mejuffrouw's terugkeer op de TV en bij het aanhoren van wat die te zeggen had dacht ze 'En ik ben gek'. Gek genoeg om naar het desbetreffende hotel te gaan voor bewijsmateriaal dat Amber er is geweest, en wie zoekt....

Tanya: "Als ik gekidnapt word dan mogen ze mij in Aldham Hall vasthouden".
pi_50599973
Wat moet Tanya met dat lelijke irritante pismenneke?
pi_50617232
TROMPE LE MONDE
Trish is zo dom om sigaretten mee te nemen met een Spaanse waarschuwing (Fumar puede matar); Shannon vermoedt dat er iets mis is en schakelt een bevriend journaliste in. 'Lies, lies, lies' kopt de Record in witte chocoladeletters.

Lib gaat bij Tre langs om de drama-queen uit te hangen en als die haar wegduwt heeft ze ineens een bloedneus; teveel 'Witte Reus' gebruikt.

Gary wil als vanouds met Jackie 'spelen' maar gaat daarbij te ver, tot grote woede van Roger.

Bruno: "Ik word ouder maar ben nog zeer gemotiveerd; als speler/manager kan ik nog minstens een jaar mee".
Gary: "Nog niet zo lang geleden leek je op een figurant uit One Flew Over The Cuckoo's Nest".

Roger: "Je zou nog geeneens een wijvenclub mogen runnen laat staan de Sparks".
Gary: "Ik weet weet dat ik iemand nodig heb met een scherpe blik".
Roger: "Het voordeel van blind zijn is dat ik die rotkop van jou niet meer hoef te zien".

Paolo: "Misschien begrijp ik je verkeerd (Callum) maar leg mij eens uit wat een maat is; is dat soms iemand die bij een vriend langsgaat en z'n vrouw afpakt ?"
pi_50628505
ik vindt dit echt en geweldige serie kijk het al vanaf het begin
vooral in ht begin met jason enzo

maar wat ik nu vooral irritant vindt is dat er blijkbaar tussen seizoen 4 en 5 nog een soort van spin off serie zit footballers wives extra time
waar wel een stuk duideljker wordt wat er met iedereen is gebeurd
jammer dat ze dat niet ook uit hebbben gezonden
for love and money devils fight,religion holds a beast inside
Doe mee met FOK! Whatpulse en typ FOK! naar de 1e plaats!!
pi_50637386
Is dat zo? Vandaar dat het allemaal zo snel gaat en soms moeilijk te volgen. Ik had de eerste aflevering dit seizoen ook al gemist, dat maakt het er natuurlijk ook niet beter op. Ik vond de eerdere seizoenen echt leuker om te volgen. Het gaat nu te veel van de hak op de tak.
pi_50799338
Jeetje wat is er nu dan allemaal in 1 aflevering gebeurd....!
pi_50799776
Roger blijkt z'n confrontatie met Gary dus niet overleefd te hebben. 'Er rust een vloek op de Sparks' oordeelt de Record

Lib draait in Japan een reclamespot in een bananenrokje en krijgt emmers stront over zich heen (maar ook een doos vol toegestuurd). Dat interview voor een artikel over succesvolle zwarte stellen is dus van de baan.

Shannon betrapt Callum met een ander en neemt op advies van Lib wraak (plus een beetje van dat witte spul). Het leidt ertoe dat Callum haar per ongeluk tegen de vlakte slaat.

Het zijn geen vette tijden voor Tanya; ze moet Paolo's huis uit, de erfenis van haar laatste overleden man is ingevroren en Gary koopt haar aandelen om ze te vergokken in plaats van te verdubbelen. Ze zet echter de tegenaanval in door kopieen te maken van zijn berichten op Rogers antwoordapparaat. Gary maakt een afspraak voor een nieuwe deal en 'tante Tan Tan' staat nu letterlijk op het punt om de gifbeker leeg te drinken.

Lib: "Ik zette alleen een stereotype neer zoals Fransen met hun accordeons en stokbrood".
Tre: "Het verschil is dat Fransen echt stokbrood eten".
pi_50830389
Ik heb de dvd's binnen~! Ben nu bij seizoen 2 aflevering 6... met het dialect valt wel mee... ok je let wat beter op als er geen ondertiteling op zit,... maar het is te doen.

Zelf ben ik het pas gaan volgen op tv bij seizoen 4 (het begin). Er veranderd veel in seizoen 4 vind ik dan.....

Wel verslaven hoor... en zeker lekker dat ik het nu achter elkaar kan kijken
pi_50831126
quote:
Op zondag 24 juni 2007 21:17 schreef Michellee het volgende:
Jeetje wat is er nu dan allemaal in 1 aflevering gebeurd....!
Ik heb echt anderhalf uur lang genoten
pi_50876109
quote:
Op maandag 25 juni 2007 19:33 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik heb echt anderhalf uur lang genoten
Ja hier ook. Alleen jammer dat dit de laatste aflevering was...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')