Ja, Chardonney! Ik weet even niet meer waarom...quote:Op zondag 13 mei 2007 21:36 schreef Michellee het volgende:
Dat is waar. Ik heb van zoveel mensen zoiets van, hee waar is die nu?
Ik zit mij nu ook eigenlijk af te vragen wie Jason heeft geduwd? Is dat ooit bekend geworden?
Volgens mij kon hij ook niet meer voetballen...ik weet ook niet meer waarom. geheugen laat mij in de steekquote:Op zondag 13 mei 2007 19:29 schreef Aventura het volgende:
Kyle woont in Australie. Ik weet niet meer waarom.
Vanwege zijn verdiet om Chardonnay.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:53 schreef Michellee het volgende:
[..]
Volgens mij kon hij ook niet meer voetballen...ik weet ook niet meer waarom. geheugen laat mij in de steek
quote:Op maandag 21 mei 2007 00:07 schreef bloodymary het volgende:
In het voorstukje van volgende week: Tanya![]()
Oh ja, nou weet ik het weer, die gek die met haar wilde trouwen en samen zelfmoord plegen. Was ik helemaal vergeten.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:55 schreef J_TM het volgende:
Bruno kwam erachter wat voor een gevaarlijke gek Giles Arrowsmith was en ging in met Conrad, Amber en een geweer Lucy en Angelica bevrijden; helaas schoot hij per ongeluk Conrad neer. Voor zover ik het begrijp doet Amber alsof ze iets met Bruno heeft om hem die fatale kogel betaald te zetten en pleegt ze ondertussen obscene telefoontjes.
Roger: "Ik ben bezig met een voetbalteam, niet met een soap".
Callums moeder: "Alleen mijn zoon en ik zijn hier, niet een of andere slet die denkt dat ze achter de ramen zit".
Blijkbaar.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:34 schreef Michellee het volgende:
Is Joan nu de moeder?
Gaaf!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb seizoen 1 t/m 5 gekocht bij amazon.c.uk
Ik kan het gewoon niet volgen op tv, en ik wilde de boxen toch hebben. Straks lekker avonden lang Footballers' Wives kijken
Heb ik allemaal geen verstand van. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel voetbalquote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef APK het volgende:
Vinden jullie niet dat cry baby Christiano Ronaldo verschrikkelijk in de zeik word genomen door zo'n karakter als Paolo op te voeren?
Ja, inderdaad, maar ik vind wel meer karakters op bestaande personages gebaseerd. Zo vond ik Conrad en Amber precies Becks en Posh.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:01 schreef APK het volgende:
Vinden jullie niet dat cry baby Christiano Ronaldo verschrikkelijk in de zeik word genomen door zo'n karakter als Paolo op te voeren?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:20 schreef J_TM het volgende:
Amber die deed alsof ze ontvoerd was maar ondertussen in een sjiek hotel verbleef (BTW, met die pet en zonnebril lijkt ze op Victoria Beckham). Vol verbazing keek Tanya naar mejuffrouw's terugkeer op de TV en bij het aanhoren van wat die te zeggen had dacht ze 'En ik ben gek'. Gek genoeg om naar het desbetreffende hotel te gaan voor bewijsmateriaal dat Amber er is geweest, en wie zoekt....
Tanya: "Als ik gekidnapt word dan mogen ze mij in Aldham Hall vasthouden".
Ik heb echt anderhalf uur lang genotenquote:Op zondag 24 juni 2007 21:17 schreef Michellee het volgende:
Jeetje wat is er nu dan allemaal in 1 aflevering gebeurd....!
Ja hier ook. Alleen jammer dat dit de laatste aflevering was...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb echt anderhalf uur lang genoten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |