Uhm.. hij reed in een auto (ik ga er voor het gemak maar vanuit dat het een man is, want vrouwen kunnen niet auto rijden) en verblindde mij met zijn lichten. Verder heb ik niks opgemerktquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:45 schreef Furious het volgende:
Heb je de kenmerken van de dader onthouden?
GOLFJE???quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:48 schreef Haikuh het volgende:
nou ik denk dat jou golfje te dicht over het asvalt schuurd, en daardoor bij jou het licht wat laag invalt
maar ff serieus![]()
Ja zeker kunnen ze dat , maar dat levert hun te weinig geld op, dus gaan ze maar "echte boeven" vangen (die hard rijden). En daarbij, als ze iedere randdebiel moesten aanhouden die de lampen verkeerd had/heeft afgesteld, houden ze volgens mij 1 op de 4 aan ofzo..
Of Kapotte koplampen, hoe dom kan je zijn als je dat niet eens es ziet (overdag kan ik me indenken) maar snachts heb je toch dan nog maar de helft zicht ... mja....
Jazeker zijn die er. Bij de APK is een van de controlepunten de afstelling van de lampenquote:Op woensdag 5 juli 2006 01:44 schreef GSi het volgende:
Zijn daar geen wetten voor ofzo? Dat ze die mensen die hun auto niet goed kunnen onderhouden/laten checken van de weg afgeplukt worden en een flinke boete moeten betalen![]()
Ach man, zo'n Manta is toch historie! Ik vind het wel leuk. Maar ze hebben wel gelijk hoor. Alle auto's worden steeds hoger waardoor je met je lage Manta continue tegen lichten aan zit te hikken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:41 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik zie liever mensen met verkeerd afgestelde koplampen, dan dat mijn rijplezier wordt verpest door het zien van een sjonnieManta.
Niet zo denigrerend, he.quote:
Ik ken er één waarvan ik het wel zeker weet: Mijn vriendin!quote:
Al die klote monteurs die de koplampen verkeerd afstellen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:37 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Jazeker zijn die er. Bij de APK is een van de controlepunten de afstelling van de lampen.
Dat gaat zeker helpen wanneer je van voren wordt verblind...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:55 schreef staticdata het volgende:
totaal geen last van, mijn binnenspiegel dempt automatisch bij fel licht.![]()
zonnebril gebruikenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat gaat zeker helpen wanneer je van voren wordt verblind...
Ik blijf die xenon lampen bloedirritant vinden...
Die krengen zijn bijna nooit normaal afgesteld lijkt het wel...
's avonds of 's nachts??quote:
uh nee niet bij mist.....in t donker wel jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:07 schreef Tuvai.net het volgende:
Zo ver ik weet mag je niet eens met groot licht rijden tenzij het mistig is/sneeuwt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |