Tis niet dat ik ze niet zou vertrouwen, want geld uitlenen of voorschieten heb ik geen problemen mee, maar ik zie het nut er niet van in om me pincode aan vrienden te geven.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:16 schreef Zyggie het volgende:
Leuk als je je vrienden niet kan vertrouwen. Die gasten zijn de pincode toch zo vergeten.![]()
Dan kun je ze er leuk op uit sturen voor een boodschapjequote:Op woensdag 5 juli 2006 01:18 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Tis niet dat ik ze niet zou vertrouwen, want geld uitlenen of voorschieten heb ik geen problemen mee, maar ik zie het nut er niet van in om me pincode aan vrienden te geven.![]()
Ja soms is het gewoon handig, je komt inderdaad niet snel in zo'n situatie terecht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:18 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Tis niet dat ik ze niet zou vertrouwen, want geld uitlenen of voorschieten heb ik geen problemen mee, maar ik zie het nut er niet van in om me pincode aan vrienden te geven.![]()
Wat dat betreft ben ik niet lui aangelegd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:21 schreef NanKing het volgende:
Dan kun je ze er leuk op uit sturen voor een boodschapje.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:21 schreef Tuinman het volgende:
tja, heb je met wiet gebruiken.
je wordt vergeetachtig.
Hoezo? Was het zo dringend dat je je drugs kon gebruiken? Stond je al zolang droog dat je het echt geen 5 minuten meer uithield.quote:Op woensdag 5 juli 2006 01:04 schreef MarkNMGN het volgende:
Situatie was zo: auto in het midden... mijn huis 200 meter naar links....shop 200 meter naar rechts.
Ik moest thuis iets pakken, en we moesten naar de shop. Dus kon hij beter naar de shop en ik naar huis
Bespaard wat tijd.
Nee, we gingen ergens naartoe met de auto, waar we relaxed gingen zitten en blowen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 02:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hoezo? Was het zo dringend dat je je drugs kon gebruiken? Stond je al zolang droog dat je het echt geen 5 minuten meer uithield.
Zielig hoor...
We moesten wat afgeven bij een maat van me die echt weg moest voor 10 uur oid.quote:Op woensdag 5 juli 2006 03:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ja, dat tijdnood snap ik dus niet. Of je nou vijf minuten langen moet wachten voor je een joint in de hens steekt of niet, als je achteraf gaat zitten "relaxen" maakt het toch geen hol meer uit?
En, even voor de goede orde: Je ging toch niet al blowende rijden hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |