Dat klopt in ieder geval . En wie was de eerste Konijn Hollands?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:04 schreef Frollo het volgende:
Emma was officieel slechts regentes, als je dat soms bedoelt.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:04 schreef Frollo het volgende:
Oh-oh, het spel is onbeheersbaar geworden!
Hmja, maart Twud was eerder met Reservoir Dogs... Mijn antwoord was bedoeld op het (foute) Mr. Orange-antwoord. Zo zie je maar, meerdere vragen in één vraag maakt de zaken nodeloos gecompliceerd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:03 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Lijkt mij ook... Die was als eerste correct met Mr. Pink
Maar aangezien die al meer dan een uur offline is, lijkt het handig als iemand anders een vraag poneert. Zou jij de honneurs willen waarnemen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hmja, maart Twud was eerder met Reservoir Dogs... Mijn antwoord was bedoeld op het (foute) Mr. Orange-antwoord. Zo zie je maar, meerdere vragen in één vraag maakt de zaken nodeloos gecompliceerd.
Maar het wachten is op een goeie vraag van Twud
Lodewijk Napoleon bedoel je?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat klopt in ieder geval . En wie was de eerste Konijn Hollands?
[..]
Het is onduidelijk wie punten krijkt voor de Reservoir Dogs-vraag; de koninginnen-vraag blijkt niet goed beantwoord terwijl we al vele vragen verder zijn... Kortom: het spel loopt uit de hand, aaahhhh!11quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat klopt in ieder geval . En wie was de eerste Konijn Hollands?
[..]
Hoe bedoel je?
Zo issie goed.quote:
Nationaal. Quote 500 is altijd nationaal, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:25 schreef Asmodian het volgende:
Nationaal of Internationaal?
Dat zijn de nummers 1, 2 en 10quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:29 schreef Asmodian het volgende:
Okee. In ieder geval Brenninckmeier, Jaap Blokker en Charlene Heineken
Nee, geen sporters, het zijn allemaal zakenlui.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:32 schreef requiem4adream het volgende:
Dennis Bergkamp en van Nistelrooij?
Dreesmann is de vierde. Zij staan op 9.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:34 schreef Asmodian het volgende:
De familie Dreesman? en toch maar de Oranjes?
Dan niet de Oranjes... Jooop van den Ende / John de Mol?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, geen sporters, het zijn allemaal zakenlui.
Oeh! Dat is de Makro-familie, toch? Vast welquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:36 schreef Gatalin het volgende:
Fentener van Vlissingen?
Die ouwe is nu dood, maar volgens mij in 2005 nog niet...quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:36 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Oeh! Dat is de Makro-familie, toch? Vast wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |